• Sign in to follow this  

    Mixy międzynarodowe


    Hellletloose.pl

    Co jakiś czas (2/3x w miesiącu) spotykamy się na kanałach głosowych Discorda, aby rozegrać jakiś mecz / sparing z innymi drużynami z innych krajów. Takie mecze są dużo wcześniej planowane przez administratorów Hell Let Loose Polska, a użytkownicy informowani o nich dużo wcześniej, aby móc się zapisać na wspólne rozgrywki. Spotkania widoczne są w naszym społecznościowym kalendarzu i uzupełniane są przez jednego z administratorów. Kalendarz służy jednak wszystkim użytkownikom i tak samo administrator jak i Ty możesz wprowadzać tam własne wydarzenia - np. treningi dla innych. Jak to zrobić przeczytasz na forum w dziale technicznym. Podczas zapisów na takie spotkania obowiązuje kolejność zgłoszeń. Nie zapisujemy grup kilku osób. Każdy musi się wpisać sam w danym wydarzeniu (w komentarzu) - można to robić po zalogowaniu jako konkretny użytkownik lub bez logowania jako gość. Więcej informacji podane jest ZAWSZE w danym wydarzeniu.

     

    Jeśli chcesz poznać czym na prawdę jest Hell Let Loose - zasmakuj tzw. mixów! To jest dopiero śmietanka i esencja tej gry!

     

    Zapisy takie mają na celu umożliwienie administratorowi na ułożenie użytkowników według konkretnego planu i na konkretnych pozycjach (klasach). Użytkownicy podczas zapisywania się mogą wyrażać chęć grania jakąś konkretną klasą - wtedy w miarę możliwości administrator tak będzie "sklejał" listę ludzi na mecz, aby wilk był syty i owca cała. Nie zawsze da się to wykonać w 100% ale przeważnie się udaje.

    Przed meczem udostępniana jest zawsze lista wraz z przypisanymi klasami tak by każdy wiedział gdzie ma się udać po zalogowaniu. Nikt nie broni się wymieniać rolami podczas gry, tak jak ostatnio - jeśli kogoś gdzieś zabraknie to robimy rotację. W razie gdyby drużyna przeciwna nie zebrała wystarczającej ilości graczy, będziemy musieli usunąć kilku swoich - względem kolejności zgłoszeń. Rotacja to pobieranie graczy z rezerwy, którzy wpisali się na dany mecz jednak z racji limitu miejsc nie załapali się na listę. Wszyscy używamy czatu głosowego na Discordzie, za wyjątkiem dowództwa - dowodzący używają VOIP w grze do porozumiewania się z innymi SL - pilnujcie tutaj natomiast czasu, bo nie lubimy gdy ktoś się spóźnia. Jeśli się spóźniłeś - z automatu wylądujesz na rezerwie. Rezerwa (jeśli chce zagrać w miarę możliwości) czeka na kanale "Rezerwa", jeśli ktoś wyleci to wskakuje pierwszy z listy rezerwowej.

    Istnieje tutaj odstępstwo od powyższego, które nazwaliśmy "zasadą pierwszeństwa" (ZP) - obowiązuje chętnych na Głównych Oficerów (Komendantów) i dowódców drużyn, jeśli ktoś ma ochotę wskoczyć na dowództwo to wskakuje przed listą rezerwowych (z racji mocnego deficytu ludzi na te stanowiska). Jeśli natomiast Oficer / Dowódca istnieją, to gracz czeka normalnie w kolejce z innymi na inną wolną klasę. Reasumując jeśli w rezerwie czeka np. 10 osób, a w grze brakuje któregoś z dowódcy składu, to pytamy po kolei ludzi na rezerwie czy chcą zająć to miejsce. Jeśli nikt nie chce, a chce jedynie osoba, która jest załóżmy na końcu kolejki w rezerwie - ta osoba wchodzi do gry i przeskakuje kolejkę.

    Preferencje gracza z rezerwy nt. stanowiska i wyboru klasy tracą ważność na rezerwie. Jeśli ktoś ma ochotę grać AT, a akurat w jednej z drużyn zabraknie MG, to rezerwowy zajmuje miejsce MG lub wskazane przez dowódcę. Odstępstwem tutaj jest wola gry na Głównym Dowódcy lub Dowódcy Drużyny - nie tracą one ważności dla gracza i ZAWSZE są "w oczekiwaniu" na ew. zwolnienie się klasy Głównego Dowódcy lub Dowódcy Drużyny w celu zastosowania zasady pierwszeństwa (ZP) opisanej punkt wyżej. Wszystkich pozostałych informacji dowiesz się na stronach danych wydarzeń.

     

    Kalendarz dostępny jest pod adresem:

    https://hellletloose.pl/index.php?/calendar/

    lub bezpośrednio z górnego menu "Społeczność". Stary moduł z meczami został wyłączony.

     

    Podczas trwania meczy zawsze ktoś na Discordzie streamuje, więc możesz zawsze podejrzeć rozgrywkę ?

    stream.png

    Edited by Hellletloose.pl

    • Like 3
    Sign in to follow this  


    User Feedback

    Recommended Comments

    There are no comments to display.