Hellletloose.pl

Administrators
  • Content Count

    361
  • Donations

    0.00 PLN 
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    72

Hellletloose.pl last won the day on June 12

Hellletloose.pl had the most liked content!

Community Reputation

164 Excellent

3 Followers

About Hellletloose.pl

  • Birthday 07/27/1986

Recent Profile Visitors

1,533 profile views
  1. Hellletloose.pl Postanowiliśmy trochę pogmerać w treści obecnego briefingu. Pierwsze o czym chcemy napisać to kwestia osiągnięcia przez Was oraz nasz Discord dosyć monumentalnego pułapu 3 0 0 0 użytkowników. Szczerze przyznamy, że rozkręcając te media, serwery gier, serwery VPS dla botów i inne narzędzia nie przypuszczaliśmy, że w lekko ponad rok zbierze się tu tak duża grupa osób, które były, są lub będą zainteresowane Hell Let Loose. Jest to wynik na prawdę godny podziwu i jest to zasługa sprawnej organizacji podłoża pod to przedsięwzięcie. Jest to wynik wielu poświęconych godzin Waszych instruktorów, administratorów serwerów, oraz samej administracji HLL.PL. To oni dbają o to, aby społeczność rozwijała się tak jak do tej pory. Oni pilnują porządku na serwerach gry oraz serwerze Discord. Korzystając z tej okazji pragnę (red. @parasite) bardzo podziękować wszystkim mniej lub bardziej zaangażowanym osobom w tą społeczność. Zdaję sobie sprawę, że dla niektórych z Was to hobby, dla innych must have, dla jeszcze innych oderwanie od dnia codziennego. Ale bardzo Wam dziękuję za poświęcony czas, zaangażowanie, pomoc i inicjatywy. Prowadzicie ten playground bezbłędnie dając uciechę, czas i pomoc wielu innym. Gadżety HLL.PL Dopinamy ostatnie szlify odnośnie tematu, o który wielu z Was pytało i nadal pyta. Niebawem stanie się możliwe zamówienie sobie (po taniości of course) koszulki lub kozackiego kubka HLL.PL, w którym będziecie mogli zaparzać sobie kozacką kawę do czytania porannych briefingów i tłumaczeń od @Leutnant_Krafft. Trochę temat nam się przeciągnął ponieważ 3 firmy nas wystawiły z tematem, a jak znaleźliśmy docelową to się okazało, że obecnie nowa partia kubków jeszcze jest w kontenerze na morzu ? Oczywiście osoby, które na świątecznym losowaniu otrzymały konta VIP na serwerze i kubki - otrzymają je po 18 stycznia b.r. Niestety TE musieliśmy zamówić na Alledrogo. P.S. Mamy nadzieję, że kawa będzie mieć posmak popiołu z Hurtgen! Pilnujcie komunikatów na naszym Discordzie w kanale #aktualności, aby przygarnąć następne prezenty! Więcej w sprawie gadżetów już niebawem! Szkolenia instruktorów HLL.PL Pamiętajcie, że po wejściu na któryś z naszych serwerów gry czy serwer Discord nie musicie obawiać się własnej niewiedzy w kwestii mechaniki gry CZY NAWET obsługi Discorda! W naszej społeczności istnieje grupa instruktorów na serwerze Discord, którzy zawsze Wam pomogą i wyjaśnią podstawy jak i zaawansowane tematy grania w Hell Let Loose oraz poruszania się w naszej społeczności. Instruktorzy dostępni są na naszym Discordzie oraz przeprowadzają szkolenia dla nowych użytkowników i graczy poświęcając swój cenny czas zupełnie za free - doceńcie to ? Zapisy na szkolenia podstaw, szkolenia średniozaawansowane prowadzone są na serwerze Discord w zakładce KALENDARZ -> Szkolenia. Nie są one wymagane do przebywania z nami, jednak są wymagane np. do udziału i zapisów do ligi HLL - o czym zaraz. SZKOLENIA PODSTAWOWE Szkolenie podstawowe prowadzone są przez @Hellletloose.pl Instruktor: @HLL.PL | AnonPL??? @HLL.PL | Grobelimek?? Zainteresowani proszę zgłosić się do jednego z powyższych instruktorów w sprawie umówienia terminu szkolenia, szkolenia odbywają się w 10-cio osobowych grupach (po 5-ciu na jednego Instruktora) Co daje takie szkolenie? - Zapoznanie się z podstawowymi mechanikami gry Hell Let Loose - Poznanie bardziej taktycznego podejścia w grze - Możliwość brania udziału w mixach (mecze między klanowe) - Możliwość brania udziału w eventach (np. znajdź i zniszcz, eskorta VIP itp) - Nowych znajomych do wspólnej gry - Medalik przy Nicku (noś z dumą) SZKOLENIA ŚREDNIOZAAWANSOWANE Szkolenia średniozaawansowane prowadzone są przez: @LIGA Instruktor: @beton | LP.LLH ? ***** *** Zainteresowani proszeni są o zgłoszenie się indywidualne do instruktora, w sprawie umówienia terminu szkolenia, szkolenie odbywa się w grupkach 5-cio osobowych. Co daje takie szkolenie? - Poznanie bardziej zaawansowanych mechanik w grze - Będziesz koksem - Poznanie bardziej zaawansowanych taktyk - Będziesz czuł się jak po mefedronie - Dostęp do czynnej służby w lidze i turniejach - "Będziesz jednym z naszych najlepszych Madefakerów" - Medalik przy nicku (noś jeszcze z większą dumą) Wydarzenia i eventy w HLL.PL Obecnie prowadzimy także kilka eventów dla społeczności, do których udziału serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych! W dziale KALENDARZ -> Eventy na naszym Discordzie znajdziecie rozpiskę najbliższych "imprez" organizowanych na łamach podwórka naszej społeczności. Znajdziecie tam również odnośniki o zasadach na nich panujących oraz możliwości zapisu. Obecnie w HLL.PL odbędą się 3 spotkania dotyczące: 1. TANK FEST dnia 23.01.2021 godz. 20:30 PRZEBIEG ROZGRYWKI: - pierwsze 15 minut przeznaczone jest na zbudowanie nodów w środkowej części mapy (administracja) - w ciągu pierwszych 15 minut CMowie przygotowują czołgi na HQ dla swoich drużyn - o czasie 1:15:00 wszystkie czołgi ruszają do ataku 2. BITWA PANCERNA dnia 30.01.2021 godz. 20:30 PRZEBIEG ROZGRYWKI: - pierwsze 15 minut przeznaczone jest na zbudowanie nodów w środkowej części mapy (administracja) - w ciągu pierwszych 15 minut CMowie przygotowują czołgi na HQ dla swoich drużyn - o czasie 1:15:00 wszystkie czołgi ruszają do ataku 3. ZNAJDŹ I ZNISZCZ dnia 20.02.2021 godz. 19:30 ZASADY ORAZ PRZEBIEG ROZGRYWKI: - Niemcy są stroną broniącą, która w ciągu pierwszych 15 minut musi zbudować w sektorze neutralnym umocnienia oraz stacje naprawcze, a następnie je bronić. - Alianci po upływie 15 minut ruszają do ataku mając za zadanie znaleźć oraz zniszczyć stacje naprawcze. - o wygranej decyduje ilość zniszczonych stacji naprawczych przez Aliantów (1x - wygrywają Niemcy, 2x - remis, 3x - wygrywają Alianci). - podczas meczu nie można stawiać posterunków, a jedynie garnizony w strong pointach. - podczas meczu nie można przejmować czwartego sektora ani zdejmować w nim garnizonu (można być w czerwonej strefie, ale nie można zdobywać punktu). - umiejscowienie stacji naprawczej nie będzie znajdować się bezpośrednio za linią wrogiego punktu, by istniała możliwość zrobienia flanki/pleców bez przejmowania kolejnego punktu. - CM pełni rolę koordynatora, który czuwa nad ilością czołgów, rolami w zespołach piechoty. - CM może używać swoich zdolności z wyjątkiem airheada i nalotu bombowego. - ilość drużyn, liczebność drużyn oraz role w piechocie są z góry określone i zostaną przedstawione poniżej. - stronie Niemieckiej przysługują trzy czołgi, a Alianckiej sześć na cały okres trwania meczu (patrz dostępne pojazdy). - czołgiści po utracie określonej ilości czołgów na stronę płynnie przechodzą do drużyny piechoty tworząc sześcioosobową drużynę. - drużyny pancerne mogą rozpocząć mecz jako piechota, a w trakcie meczu rotować pomiędzy jednostkami piechoty a pancernymi. - gra odbywa się bez udziału artylerii. Zapraszamy do zapisów! Międzynarodowa LIGA Hell Let Loose i nasza wewnętrzna "komórka" ligowa! Jeśli chcesz zagrać na trochę wyższym poziomie niż casualowe granie z randomami na serwerach. Masz przegraną sporą ilość godzin w HLL oraz masz ochotę na szkolenie u któregoś z naszych Instruktorów - IDŹ WYŻEJ! Zapraszamy do ligi HLL! Rektrutacja do ligi międzynarodowej jest ciągle otwarta. Wymogi są proste: - wpis na #?zapisy-do-ligi na naszym serwerze Discord - ukończone szkolenie średniozaawansowane u instruktora - rozegrane około min 150 godzin w grze - polecenie od 2 graczy Kto zapisze się teraz ma duże szanse aby zagrać w fazie pucharowej, do której się dostaliśmy. Po drodze pokonaliśmy m.in. PBS, który zmuszony był odejść z ligi . Po dostaniu się do graczy ligowych możecie liczyć na mecze w atmosferze współzawodnictwa na wysokim poziomie, oraz regularnie przeprowadzane treningi. 1. TRENING dnia KAŻDY PIĄTEK godz. 20:30 Miejsce znajdzie każdy! Od taktyka przez inżyniera po kierowcę ciężarówki z supply. Jeśli macie pytania piszcie do @OjciecPijo??. A teraz czas na odprawę z numerem #110! Witamy na 110 odprawie deweloperskiej! W tym tygodniu rzucimy okiem na przerobiony drut kolczasty, który pojawi się w Hell Let Loose w ramach aktualizacji 9! Poświęcimy również chwilę, aby przedstawić rozwiązanie bieżących problemów, których doświadczają gracze z systemem VOIP, a także oficjalnie potwierdzić, jaka nowa broń pojawi się w grze. Naprawa funkcjonalności drutu kolczastego Przy pracach nad aktualizacją numer 9, oprócz skupiania się nad wieloma innymi niekompletnymi aspektami gry, deweloperzy zrobili krok w tył i opracowali opłacalny sposób wprowadzenia właściwego efektu zatrzymującego na drucie kolczastym. System obrażeń Hell Let Loose został zaprojektowany tak, aby był stosunkowo prosty, jeśli chodzi o leczenie ran. Ma to nie tylko odzwierciedlać stosunkowo uproszczony proces segregacji podczas wojny (niektóre siły nie mają nawet powszechnie dostępnej morfiny), ale także stworzyć skomplikowaną serię działań, aby przywrócić kogoś do pełnej zdolności bojowej. Dlatego też zaplątanie się w drut kolczasty nie ma powodować natychmiastowej śmierci, lecz umożliwić lokalizację przeciwnika (wrzaski żołnierza zaplątanego w tą przeszkodę nam to ułatwią) a także spowolnić postać, dopóki nie odsunie się od przeszkody. Chociaż przez niektóre druty kolczaste uda się przejść podjęto decyzję, że drut kolczasty rozstawiony przez gracza będzie nie do przejścia. Dlatego zastąpiono stary, malutki drut kolczasty w zestawie Inżyniera dużymi, wysokimi przeszkodami, które są znacznie bardziej skuteczne w blokowaniu punktów. Uwaga: to jest wczesny materiał filmowy i może ulec zmianie. Drut kolczasty można będzie wysadzić w powietrze za pomocą ładunków wybuchowych i dobrze wcelowanej artylerii. Deweloperzy będą testować funkcjonalność tej przeszkody, aby upewnić się, że nie będzie zbyt trudna do usunięcia, ani też zbyt łatwa do ominięcia. W przyszłości być może zostanie wprowadzona możliwość niszczenia drutów kolczastych przez ciężkie pojazdy. Problemy z VOIP Deweloperzy zdali sobie sprawę, że problemy z Voip stały się nie do zniesienia i z pomocą społeczności i zespołu do spraw kontroli znaleźli problem - obecnie zespół pracuje z dostawcą, nad rozwiązaniem danego problemu. Informacje o postępach prac wkrótce powinny znaleźć się na oficjalnych kanałach gry. "Przepraszamy za frustrację z powodu błędów z VoIP. Doceniamy waszą cierpliwość, jak i jakość i ilość otrzymywanych raportów, które pomogły rozwiązać ten problem" - Black Matter. MG34 ! W zeszłym tygodniu na końcu odprawy deweloperskiej zamieszczono zdjęcie ukazujące szczegół nowej broni, która ma się pojawić w aktualizacji nr. 9. Jak trafnie większość odgadła było to MG34 , które pojawi się w wyposażeniu MG-ieciarza w U9. Szczegółowe informacje na temat nowej MG-iety i jej roli w grze podane zostaną w następnej odprawie deweloperskiej. To podsumowuje odprawę deweloperską z tego tygodnia! Twórcy gry czekaja na Twój feedback na oficjalnych kanałach gry. Do zobaczenia na serwerze HLL.PL! Jesteście MEGA! ▪️▫️◻️?◻️▫️▪️ Zapraszamy na serwer Discord polskiej społeczności Hell Let Loose: discord.hellletloose.pl Kopiowanie treści zabronione. Autor tłumaczenia: @Leutnant_Krafft Zobacz cały artykuł
  2. Hellletloose.pl Postanowiliśmy trochę pogmerać w treści obecnego briefingu. Pierwsze o czym chcemy napisać to kwestia osiągnięcia przez Was oraz nasz Discord dosyć monumentalnego pułapu 3 0 0 0 użytkowników. Szczerze przyznamy, że rozkręcając te media, serwery gier, serwery VPS dla botów i inne narzędzia nie przypuszczaliśmy, że w lekko ponad rok zbierze się tu tak duża grupa osób, które były, są lub będą zainteresowane Hell Let Loose. Jest to wynik na prawdę godny podziwu i jest to zasługa sprawnej organizacji podłoża pod to przedsięwzięcie. Jest to wynik wielu poświęconych godzin Waszych instruktorów, administratorów serwerów, oraz samej administracji HLL.PL. To oni dbają o to, aby społeczność rozwijała się tak jak do tej pory. Oni pilnują porządku na serwerach gry oraz serwerze Discord. Korzystając z tej okazji pragnę (red. @parasite) bardzo podziękować wszystkim mniej lub bardziej zaangażowanym osobom w tą społeczność. Zdaję sobie sprawę, że dla niektórych z Was to hobby, dla innych must have, dla jeszcze innych oderwanie od dnia codziennego. Ale bardzo Wam dziękuję za poświęcony czas, zaangażowanie, pomoc i inicjatywy. Prowadzicie ten playground bezbłędnie dając uciechę, czas i pomoc wielu innym. Gadżety HLL.PL Dopinamy ostatnie szlify odnośnie tematu, o który wielu z Was pytało i nadal pyta. Niebawem stanie się możliwe zamówienie sobie (po taniości of course) koszulki lub kozackiego kubka HLL.PL, w którym będziecie mogli zaparzać sobie kozacką kawę do czytania porannych briefingów i tłumaczeń od @Leutnant_Krafft. Trochę temat nam się przeciągnął ponieważ 3 firmy nas wystawiły z tematem, a jak znaleźliśmy docelową to się okazało, że obecnie nowa partia kubków jeszcze jest w kontenerze na morzu ? Oczywiście osoby, które na świątecznym losowaniu otrzymały konta VIP na serwerze i kubki - otrzymają je po 18 stycznia b.r. Niestety TE musieliśmy zamówić na Alledrogo. P.S. Mamy nadzieję, że kawa będzie mieć posmak popiołu z Hurtgen! Pilnujcie komunikatów na naszym Discordzie w kanale #aktualności, aby przygarnąć następne prezenty! Więcej w sprawie gadżetów już niebawem! Szkolenia instruktorów HLL.PL Pamiętajcie, że po wejściu na któryś z naszych serwerów gry czy serwer Discord nie musicie obawiać się własnej niewiedzy w kwestii mechaniki gry CZY NAWET obsługi Discorda! W naszej społeczności istnieje grupa instruktorów na serwerze Discord, którzy zawsze Wam pomogą i wyjaśnią podstawy jak i zaawansowane tematy grania w Hell Let Loose oraz poruszania się w naszej społeczności. Instruktorzy dostępni są na naszym Discordzie oraz przeprowadzają szkolenia dla nowych użytkowników i graczy poświęcając swój cenny czas zupełnie za free - doceńcie to ? Zapisy na szkolenia podstaw, szkolenia średniozaawansowane prowadzone są na serwerze Discord w zakładce KALENDARZ -> Szkolenia. Nie są one wymagane do przebywania z nami, jednak są wymagane np. do udziału i zapisów do ligi HLL - o czym zaraz. SZKOLENIA PODSTAWOWE Szkolenie podstawowe prowadzone są przez @Hellletloose.pl Instruktor: @HLL.PL | AnonPL??? @HLL.PL | Grobelimek?? Zainteresowani proszę zgłosić się do jednego z powyższych instruktorów w sprawie umówienia terminu szkolenia, szkolenia odbywają się w 10-cio osobowych grupach (po 5-ciu na jednego Instruktora) Co daje takie szkolenie? - Zapoznanie się z podstawowymi mechanikami gry Hell Let Loose - Poznanie bardziej taktycznego podejścia w grze - Możliwość brania udziału w mixach (mecze między klanowe) - Możliwość brania udziału w eventach (np. znajdź i zniszcz, eskorta VIP itp) - Nowych znajomych do wspólnej gry - Medalik przy Nicku (noś z dumą) SZKOLENIA ŚREDNIOZAAWANSOWANE Szkolenia średniozaawansowane prowadzone są przez: @LIGA Instruktor: @beton | LP.LLH ? ***** *** Zainteresowani proszeni są o zgłoszenie się indywidualne do instruktora, w sprawie umówienia terminu szkolenia, szkolenie odbywa się w grupkach 5-cio osobowych. Co daje takie szkolenie? - Poznanie bardziej zaawansowanych mechanik w grze - Będziesz koksem - Poznanie bardziej zaawansowanych taktyk - Będziesz czuł się jak po mefedronie - Dostęp do czynnej służby w lidze i turniejach - "Będziesz jednym z naszych najlepszych Madefakerów" - Medalik przy nicku (noś jeszcze z większą dumą) Wydarzenia i eventy w HLL.PL Obecnie prowadzimy także kilka eventów dla społeczności, do których udziału serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych! W dziale KALENDARZ -> Eventy na naszym Discordzie znajdziecie rozpiskę najbliższych "imprez" organizowanych na łamach podwórka naszej społeczności. Znajdziecie tam również odnośniki o zasadach na nich panujących oraz możliwości zapisu. Obecnie w HLL.PL odbędą się 3 spotkania dotyczące: 1. TANK FEST dnia 23.01.2021 godz. 20:30 PRZEBIEG ROZGRYWKI: - pierwsze 15 minut przeznaczone jest na zbudowanie nodów w środkowej części mapy (administracja) - w ciągu pierwszych 15 minut CMowie przygotowują czołgi na HQ dla swoich drużyn - o czasie 1:15:00 wszystkie czołgi ruszają do ataku 2. BITWA PANCERNA dnia 30.01.2021 godz. 20:30 PRZEBIEG ROZGRYWKI: - pierwsze 15 minut przeznaczone jest na zbudowanie nodów w środkowej części mapy (administracja) - w ciągu pierwszych 15 minut CMowie przygotowują czołgi na HQ dla swoich drużyn - o czasie 1:15:00 wszystkie czołgi ruszają do ataku 3. ZNAJDŹ I ZNISZCZ dnia 20.02.2021 godz. 19:30 ZASADY ORAZ PRZEBIEG ROZGRYWKI: - Niemcy są stroną broniącą, która w ciągu pierwszych 15 minut musi zbudować w sektorze neutralnym umocnienia oraz stacje naprawcze, a następnie je bronić. - Alianci po upływie 15 minut ruszają do ataku mając za zadanie znaleźć oraz zniszczyć stacje naprawcze. - o wygranej decyduje ilość zniszczonych stacji naprawczych przez Aliantów (1x - wygrywają Niemcy, 2x - remis, 3x - wygrywają Alianci). - podczas meczu nie można stawiać posterunków, a jedynie garnizony w strong pointach. - podczas meczu nie można przejmować czwartego sektora ani zdejmować w nim garnizonu (można być w czerwonej strefie, ale nie można zdobywać punktu). - umiejscowienie stacji naprawczej nie będzie znajdować się bezpośrednio za linią wrogiego punktu, by istniała możliwość zrobienia flanki/pleców bez przejmowania kolejnego punktu. - CM pełni rolę koordynatora, który czuwa nad ilością czołgów, rolami w zespołach piechoty. - CM może używać swoich zdolności z wyjątkiem airheada i nalotu bombowego. - ilość drużyn, liczebność drużyn oraz role w piechocie są z góry określone i zostaną przedstawione poniżej. - stronie Niemieckiej przysługują trzy czołgi, a Alianckiej sześć na cały okres trwania meczu (patrz dostępne pojazdy). - czołgiści po utracie określonej ilości czołgów na stronę płynnie przechodzą do drużyny piechoty tworząc sześcioosobową drużynę. - drużyny pancerne mogą rozpocząć mecz jako piechota, a w trakcie meczu rotować pomiędzy jednostkami piechoty a pancernymi. - gra odbywa się bez udziału artylerii. Zapraszamy do zapisów! Międzynarodowa LIGA Hell Let Loose i nasza wewnętrzna "komórka" ligowa! Jeśli chcesz zagrać na trochę wyższym poziomie niż casualowe granie z randomami na serwerach. Masz przegraną sporą ilość godzin w HLL oraz masz ochotę na szkolenie u któregoś z naszych Instruktorów - IDŹ WYŻEJ! Zapraszamy do ligi HLL! Rektrutacja do ligi międzynarodowej jest ciągle otwarta. Wymogi są proste: - wpis na #?zapisy-do-ligi na naszym serwerze Discord - ukończone szkolenie średniozaawansowane u instruktora - rozegrane około min 150 godzin w grze - polecenie od 2 graczy Kto zapisze się teraz ma duże szanse aby zagrać w fazie pucharowej, do której się dostaliśmy. Po drodze pokonaliśmy m.in. PBS, który zmuszony był odejść z ligi . Po dostaniu się do graczy ligowych możecie liczyć na mecze w atmosferze współzawodnictwa na wysokim poziomie, oraz regularnie przeprowadzane treningi. 1. TRENING dnia KAŻDY PIĄTEK godz. 20:30 Miejsce znajdzie każdy! Od taktyka przez inżyniera po kierowcę ciężarówki z supply. Jeśli macie pytania piszcie do @OjciecPijo??. A teraz czas na odprawę z numerem #110! Witamy na 110 odprawie deweloperskiej! W tym tygodniu rzucimy okiem na przerobiony drut kolczasty, który pojawi się w Hell Let Loose w ramach aktualizacji 9! Poświęcimy również chwilę, aby przedstawić rozwiązanie bieżących problemów, których doświadczają gracze z systemem VOIP, a także oficjalnie potwierdzić, jaka nowa broń pojawi się w grze. Naprawa funkcjonalności drutu kolczastego Przy pracach nad aktualizacją numer 9, oprócz skupiania się nad wieloma innymi niekompletnymi aspektami gry, deweloperzy zrobili krok w tył i opracowali opłacalny sposób wprowadzenia właściwego efektu zatrzymującego na drucie kolczastym. System obrażeń Hell Let Loose został zaprojektowany tak, aby był stosunkowo prosty, jeśli chodzi o leczenie ran. Ma to nie tylko odzwierciedlać stosunkowo uproszczony proces segregacji podczas wojny (niektóre siły nie mają nawet powszechnie dostępnej morfiny), ale także stworzyć skomplikowaną serię działań, aby przywrócić kogoś do pełnej zdolności bojowej. Dlatego też zaplątanie się w drut kolczasty nie ma powodować natychmiastowej śmierci, lecz umożliwić lokalizację przeciwnika (wrzaski żołnierza zaplątanego w tą przeszkodę nam to ułatwią) a także spowolnić postać, dopóki nie odsunie się od przeszkody. Chociaż przez niektóre druty kolczaste uda się przejść podjęto decyzję, że drut kolczasty rozstawiony przez gracza będzie nie do przejścia. Dlatego zastąpiono stary, malutki drut kolczasty w zestawie Inżyniera dużymi, wysokimi przeszkodami, które są znacznie bardziej skuteczne w blokowaniu punktów. Uwaga: to jest wczesny materiał filmowy i może ulec zmianie. Drut kolczasty można będzie wysadzić w powietrze za pomocą ładunków wybuchowych i dobrze wcelowanej artylerii. Deweloperzy będą testować funkcjonalność tej przeszkody, aby upewnić się, że nie będzie zbyt trudna do usunięcia, ani też zbyt łatwa do ominięcia. W przyszłości być może zostanie wprowadzona możliwość niszczenia drutów kolczastych przez ciężkie pojazdy. Problemy z VOIP Deweloperzy zdali sobie sprawę, że problemy z Voip stały się nie do zniesienia i z pomocą społeczności i zespołu do spraw kontroli znaleźli problem - obecnie zespół pracuje z dostawcą, nad rozwiązaniem danego problemu. Informacje o postępach prac wkrótce powinny znaleźć się na oficjalnych kanałach gry. "Przepraszamy za frustrację z powodu błędów z VoIP. Doceniamy waszą cierpliwość, jak i jakość i ilość otrzymywanych raportów, które pomogły rozwiązać ten problem" - Black Matter. MG34 ! W zeszłym tygodniu na końcu odprawy deweloperskiej zamieszczono zdjęcie ukazujące szczegół nowej broni, która ma się pojawić w aktualizacji nr. 9. Jak trafnie większość odgadła było to MG34 , które pojawi się w wyposażeniu MG-ieciarza w U9. Szczegółowe informacje na temat nowej MG-iety i jej roli w grze podane zostaną w następnej odprawie deweloperskiej. To podsumowuje odprawę deweloperską z tego tygodnia! Twórcy gry czekaja na Twój feedback na oficjalnych kanałach gry. Do zobaczenia na serwerze HLL.PL! Jesteście MEGA! ▪️▫️◻️?◻️▫️▪️ Zapraszamy na serwer Discord polskiej społeczności Hell Let Loose: discord.hellletloose.pl Kopiowanie treści zabronione. Autor tłumaczenia: @Leutnant_Krafft
  3. w w w . h e l l l e t l o o s e . p l Z okazji zbliżających się świąt Bożego narodzenia (nazwa własna) i nowego roku! - pragniemy wszystkim złożyć najserdeczniejsze życzenia, - zdrówka dla Was wszystkich, zdrowia dla Waszych rodzin, - wszystkiego co najlepsze, samych przyjemnych chwil, spokojnych przemyśleń po mijającym roku, - aby nowy rok był dla Was zawsze lepszy niż poprzedni, podejmijcie słuszne decyzje, aby zarabiać kupę mamony i mieć dużo alko w barkach w nowych domach. Na poważnie chcemy Wam bardzo podziękować za wspólne chwile, wspólny czas spędzony na naszym Discordzie, na serwerach gry oraz kanałach głosowych. Bez Was nie było by społeczności - nie było by jej, bo nie było by dla kogo organizować całego tego podwórka. Mamy nadzieję jednocześnie, że spędziliście tu na prawdę fajne chwile odstresowania się od codziennego dnia. Chcemy, aby nadchodzący 2021 rok był równie intensywny dla Was, jak i dla nas wszystkich! Niech pokaże Wam coś dobrego! Serdecznie dziękujemy jednocześnie naszym perełkom z @Hellletloose.pl Instruktor oraz władcom pierścieni z @Hellletloose.pl SRV Admin. Robicie kawał potężnej roboty dla prawie 3 tys ludzi i zapewne jeszcze dla wielu więcej (których jeszcze tutaj nie ma), którzy są lub bywają na serwerach gry. Jesteśmy Wam na prawdę wdzięczni za poświęcony czas i wkład w tą społeczność, poświęcacie kupę wolnego czasu na to, aby tu było idealnie. Jest jeszcze bardzo dużo osób, które wykonują wiele pracy - niejednokrotnie ogromnej - które nie są widoczne, bo nie mają przypisanej funkcji lub po prostu nie chcą być widoczne ? Witamy w Update 8: The Red Ball Express. Nazwany na cześć słynnego alianckiego łańcucha dostaw, uznaliśmy, że jest to odpowiednia nazwa, aby wprowadzić wszystkie duże zmiany, które wprowadziliśmy w rolach wsparcia i inżyniera, dodanie ciężarówek dostawczych i transportowych, a także zaprezentować wam wszystkim nowy Hurtgen. Aktualizacja 8 zawiera ponad 1000 zmian - zarówno w interfejsie, jak i na zapleczu. Chociaż czas między aktualizacją 7 a aktualizacją 8 był znacznie dłuższy niż zwykle, zespół ma szansę odzyskać trochę energii i rozwiązać niektóre uporczywie frustrujące problemy. Wiemy, że wciąż mamy dużo do zrobienia, aby doprowadzić Hell Let Loose do stanu jakości, z którego będziemy zadowoleni, ale mamy nadzieję, że spodoba wam się cała otoczka jakości, wydajność i zmiany w funkcjonalności, które przynosi aktualizacja 8. Poniżej wymienimy największe zmiany. Jak zawsze czekamy i czytamy opinie, które napływają do wszystkich naszych kanałów. Będziemy grać z Wami i zbierać opinie. U dołu dziennika zmian możesz również zobaczyć, na co czekamy w nadchodzących aktualizacjach. Aktualizacja Jeśli Wasza gra na Steam nie pobiera jeszcze nowej aktualizacji i nowych plików - wykonaj weryfikację plików lokalnych w Steam, a ściąganie nowych plików rozpocznie się automatycznie. Renowacje na mapie Hurtgen Hurtgen został przebudowany. Polska wersja dostępna dzięki @Leutnant_Krafft i @Verbati u nas na stronie: Prócz tego rozszerzyliśmy mapę o dostępność trybów: Zaktualizowany Hurtgen Warfare Dodano niemiecką Offensive Dodano amerykańską Offensive Ciężarówki Od teraz możecie sprawdzić jak działa wstępna faza transportu w grze. Do rozgrywki dodaliśmy ciężarówki. Więcej o nich przeczytacie na naszych stronach: Ładunki wybuchowe Zniszcz wrogie umocnienia, zastawiaj pułapki i zasadzki na drużynę przeciwną dzięki ładunkom wybuchowym dostępnym dla klasy Inżyniera! Tylko pamiętaj gdzie je rozmieszczasz... Więcej o ładunkach na naszych stronach dzięki @Leutnant_Krafft i @Verbati: Umocnienia Kształtuj linię frontu dzięki nowym umocnieniom specyficznym dla każdej frakcji! TIP: Kilku inżynierów może budować wspólnie dane fortyfikacje przez co praca i ich budowa idzie dużo szybciej! Więcej o tym można przeczytać również na naszych stronach: Grease Gun - nowa broń Do wyposażenia aliantów dodano tzw. Grease Gun (red. smarownica) czyli pistolet maszynowy M3. Idealny do CQB i zwarć na krótkie dystanse. Tutaj też zapraszamy do tłumaczenia od @Leutnant_Krafft po wrzutce @Verbati: Penetracja pocisków Od teraz wybierajcie swoje osłony z głową gdyż penetracja pocisków weszła w życie! Jak zwykle zapraszamy po więcej: Udoskonalenie pól trafień i obrażeń kończyn Udoskonaliliśmy pola trafień piechoty i zachowanie obrażeń kończyn, aby jeszcze bardziej ulepszyć walkę piechoty i nagrodzić celne strzelanie. Spowoduje to również dalsze zdefiniowanie niektórych broni i sprawi, że będą się wyróżniać w preferowanych zakresach i scenariuszach walki. Możesz przeczytać więcej na ten temat na stronach hellletloose.pl dzięki @Leutnant_Krafft i @Verbati: Aktualizacja silnika UE do wersji 4.25 Aktualnie udało nam się tak przebudować grę, aby można było zaktualizować wersję silnika graficznego do najnowszego. Zmiany META Zmniejszono liczbę garnizonów, które można umieścić na drużynę z 10 do 8. Zwiększono odległość, na której garnizony można umieścić obok siebie, ze 100 metrów do 200. Ma to na celu stworzenie bardziej decydującej wagi kluczowych lokalizacjach i zmniejszenie pojawiającego się „whackamole”. Będziemy się temu bardzo uważnie przyglądać. Nowe możliwości CM Konwersje zasobów Możesz teraz wymienić większą ilość jednego surowca na mniejszą ilość innego surowca. Chodzi o to, aby dowódcy mogli lepiej zbilansować swoje pule zasobów kosztem dodatkowych kosztów podczas konwersji. Uważamy, że jest to dobry sposób na umożliwienie bystrym dowódcom redystrybucji zasobów w razie potrzeby. Zmiany Po wszystkie zmiany w rozgrywce, mapach, UI, fixach itp. zapraszamy do oryginalnego artykułu dostępnego na Steam tutaj. Nadal pracujemy nad: Fizyką i funkcjonalnościami pancerza / pojazdów. Niską jakość tekstur broni FPP (w tym optymalizację tekstur). Niską jakość wszystkich rzutni pojazdów FPP (w tym optymalizację tekstur). Nową zawartość przed odblokowaniem (chcieliśmy mieć to w U8, ale było to bardziej skomplikowane niż oczekiwano). Wszelkie istniejące problemy z metagame / balansem / trybem ofensywnym. Zwiększona funkcjonalność dla administratorów serwerów - w tym kamery i inne narzędzia. Badanie implementacji freelooka. Badanie sposobów zapewnienia graczom większej kontroli nad tym, który mundur jest automatycznie nakładany przy określonych mapach. Nowe umiejętności dowódcy. Remont SMDM oraz kontynuacja prac na plażach Utah, Omaha, SME i PHL. Małe pojazdy transportowe. Tworzenie nowych pojazdów. Realizacja walki wręcz. Nowa broń do nowych ładunków (FG-42 i więcej) (wiemy, że Niemcy potrzebują tu trochę miłości!). 3 nowe niezapowiedziane mapy. Nowe dostosowania. Optymalizacje na dużą skalę. Osiągnięcia Steam. Nowy front. Praca w kwestii moździerzy (możliwe do rozmieszczenia). Praca w kwestii trybów nocnych (i jaki wpływ może to mieć na rozgrywkę). Miotacze ognia. Ciągły przegląd sfx. Zasięg trybu kampanii. ▪️▫️◻️?◻️▫️▪️ Zapraszamy na serwer Discord polskiej społeczności Hell Let Loose: discord.hellletloose.pl Kopiowanie treści zabronione. Autor tłumaczenia: @parasite. Zobacz cały artykuł
  4. w w w . h e l l l e t l o o s e . p l Z okazji zbliżających się świąt Bożego narodzenia (nazwa własna) i nowego roku! - pragniemy wszystkim złożyć najserdeczniejsze życzenia, - zdrówka dla Was wszystkich, zdrowia dla Waszych rodzin, - wszystkiego co najlepsze, samych przyjemnych chwil, spokojnych przemyśleń po mijającym roku, - aby nowy rok był dla Was zawsze lepszy niż poprzedni, podejmijcie słuszne decyzje, aby zarabiać kupę mamony i mieć dużo alko w barkach w nowych domach. Na poważnie chcemy Wam bardzo podziękować za wspólne chwile, wspólny czas spędzony na naszym Discordzie, na serwerach gry oraz kanałach głosowych. Bez Was nie było by społeczności - nie było by jej, bo nie było by dla kogo organizować całego tego podwórka. Mamy nadzieję jednocześnie, że spędziliście tu na prawdę fajne chwile odstresowania się od codziennego dnia. Chcemy, aby nadchodzący 2021 rok był równie intensywny dla Was, jak i dla nas wszystkich! Niech pokaże Wam coś dobrego! Serdecznie dziękujemy jednocześnie naszym perełkom z @Hellletloose.pl Instruktor oraz władcom pierścieni z @Hellletloose.pl SRV Admin. Robicie kawał potężnej roboty dla prawie 3 tys ludzi i zapewne jeszcze dla wielu więcej (których jeszcze tutaj nie ma), którzy są lub bywają na serwerach gry. Jesteśmy Wam na prawdę wdzięczni za poświęcony czas i wkład w tą społeczność, poświęcacie kupę wolnego czasu na to, aby tu było idealnie. Jest jeszcze bardzo dużo osób, które wykonują wiele pracy - niejednokrotnie ogromnej - które nie są widoczne, bo nie mają przypisanej funkcji lub po prostu nie chcą być widoczne ? Witamy w Update 8: The Red Ball Express. Nazwany na cześć słynnego alianckiego łańcucha dostaw, uznaliśmy, że jest to odpowiednia nazwa, aby wprowadzić wszystkie duże zmiany, które wprowadziliśmy w rolach wsparcia i inżyniera, dodanie ciężarówek dostawczych i transportowych, a także zaprezentować wam wszystkim nowy Hurtgen. Aktualizacja 8 zawiera ponad 1000 zmian - zarówno w interfejsie, jak i na zapleczu. Chociaż czas między aktualizacją 7 a aktualizacją 8 był znacznie dłuższy niż zwykle, zespół ma szansę odzyskać trochę energii i rozwiązać niektóre uporczywie frustrujące problemy. Wiemy, że wciąż mamy dużo do zrobienia, aby doprowadzić Hell Let Loose do stanu jakości, z którego będziemy zadowoleni, ale mamy nadzieję, że spodoba wam się cała otoczka jakości, wydajność i zmiany w funkcjonalności, które przynosi aktualizacja 8. Poniżej wymienimy największe zmiany. Jak zawsze czekamy i czytamy opinie, które napływają do wszystkich naszych kanałów. Będziemy grać z Wami i zbierać opinie. U dołu dziennika zmian możesz również zobaczyć, na co czekamy w nadchodzących aktualizacjach. Aktualizacja Jeśli Wasza gra na Steam nie pobiera jeszcze nowej aktualizacji i nowych plików - wykonaj weryfikację plików lokalnych w Steam, a ściąganie nowych plików rozpocznie się automatycznie. Renowacje na mapie Hurtgen Hurtgen został przebudowany. Polska wersja dostępna dzięki @Leutnant_Krafft i @Verbati u nas na stronie: Prócz tego rozszerzyliśmy mapę o dostępność trybów: Zaktualizowany Hurtgen Warfare Dodano niemiecką Offensive Dodano amerykańską Offensive Ciężarówki Od teraz możecie sprawdzić jak działa wstępna faza transportu w grze. Do rozgrywki dodaliśmy ciężarówki. Więcej o nich przeczytacie na naszych stronach: Ładunki wybuchowe Zniszcz wrogie umocnienia, zastawiaj pułapki i zasadzki na drużynę przeciwną dzięki ładunkom wybuchowym dostępnym dla klasy Inżyniera! Tylko pamiętaj gdzie je rozmieszczasz... Więcej o ładunkach na naszych stronach dzięki @Leutnant_Krafft i @Verbati: Umocnienia Kształtuj linię frontu dzięki nowym umocnieniom specyficznym dla każdej frakcji! TIP: Kilku inżynierów może budować wspólnie dane fortyfikacje przez co praca i ich budowa idzie dużo szybciej! Więcej o tym można przeczytać również na naszych stronach: Grease Gun - nowa broń Do wyposażenia aliantów dodano tzw. Grease Gun (red. smarownica) czyli pistolet maszynowy M3. Idealny do CQB i zwarć na krótkie dystanse. Tutaj też zapraszamy do tłumaczenia od @Leutnant_Krafft po wrzutce @Verbati: Penetracja pocisków Od teraz wybierajcie swoje osłony z głową gdyż penetracja pocisków weszła w życie! Jak zwykle zapraszamy po więcej: Udoskonalenie pól trafień i obrażeń kończyn Udoskonaliliśmy pola trafień piechoty i zachowanie obrażeń kończyn, aby jeszcze bardziej ulepszyć walkę piechoty i nagrodzić celne strzelanie. Spowoduje to również dalsze zdefiniowanie niektórych broni i sprawi, że będą się wyróżniać w preferowanych zakresach i scenariuszach walki. Możesz przeczytać więcej na ten temat na stronach hellletloose.pl dzięki @Leutnant_Krafft i @Verbati: Aktualizacja silnika UE do wersji 4.25 Aktualnie udało nam się tak przebudować grę, aby można było zaktualizować wersję silnika graficznego do najnowszego. Zmiany META Zmniejszono liczbę garnizonów, które można umieścić na drużynę z 10 do 8. Zwiększono odległość, na której garnizony można umieścić obok siebie, ze 100 metrów do 200. Ma to na celu stworzenie bardziej decydującej wagi kluczowych lokalizacjach i zmniejszenie pojawiającego się „whackamole”. Będziemy się temu bardzo uważnie przyglądać. Nowe możliwości CM Konwersje zasobów Możesz teraz wymienić większą ilość jednego surowca na mniejszą ilość innego surowca. Chodzi o to, aby dowódcy mogli lepiej zbilansować swoje pule zasobów kosztem dodatkowych kosztów podczas konwersji. Uważamy, że jest to dobry sposób na umożliwienie bystrym dowódcom redystrybucji zasobów w razie potrzeby. Zmiany Po wszystkie zmiany w rozgrywce, mapach, UI, fixach itp. zapraszamy do oryginalnego artykułu dostępnego na Steam tutaj. Nadal pracujemy nad: Fizyką i funkcjonalnościami pancerza / pojazdów. Niską jakość tekstur broni FPP (w tym optymalizację tekstur). Niską jakość wszystkich rzutni pojazdów FPP (w tym optymalizację tekstur). Nową zawartość przed odblokowaniem (chcieliśmy mieć to w U8, ale było to bardziej skomplikowane niż oczekiwano). Wszelkie istniejące problemy z metagame / balansem / trybem ofensywnym. Zwiększona funkcjonalność dla administratorów serwerów - w tym kamery i inne narzędzia. Badanie implementacji freelooka. Badanie sposobów zapewnienia graczom większej kontroli nad tym, który mundur jest automatycznie nakładany przy określonych mapach. Nowe umiejętności dowódcy. Remont SMDM oraz kontynuacja prac na plażach Utah, Omaha, SME i PHL. Małe pojazdy transportowe. Tworzenie nowych pojazdów. Realizacja walki wręcz. Nowa broń do nowych ładunków (FG-42 i więcej) (wiemy, że Niemcy potrzebują tu trochę miłości!). 3 nowe niezapowiedziane mapy. Nowe dostosowania. Optymalizacje na dużą skalę. Osiągnięcia Steam. Nowy front. Praca w kwestii moździerzy (możliwe do rozmieszczenia). Praca w kwestii trybów nocnych (i jaki wpływ może to mieć na rozgrywkę). Miotacze ognia. Ciągły przegląd sfx. Zasięg trybu kampanii. ▪️▫️◻️?◻️▫️▪️ Zapraszamy na serwer Discord polskiej społeczności Hell Let Loose: discord.hellletloose.pl Kopiowanie treści zabronione. Autor tłumaczenia: @parasite.
  5. Podczas briefingu dla programistów w tym tygodniu chcieliśmy skupić się na czymś, o co prosiliście od bardzo dawna - a ze względu na złożoność i zależność od wielu innych systemów - było to coś, do czego musieliśmy powracać na naszej liście priorytetów podczas sortowania ich w podstawach gry i systemów, które w niej funkcjonują. Na koniec z radością ogłaszamy, że ciężarówki transportowe i zaopatrzeniowe pojawią się w Hell Let Loose w aktualizacji nr 8. Niemcy dostaną Opla Blitz, a Stany Zjednoczone będą jeździć 2,5-tonową ciężarówką 6x6 GMC CCKW. Ciężarówki zaopatrzeniowe W Hell Let Loose ciężarówki zaopatrzeniowe są zaprojektowane tak, aby tworzyć mechanikę ryzyka / nagrody wokół dostarczania skrzyń z zaopatrzeniem na dużą skalę na linię frontu i do innych niebezpiecznych miejsc na polu bitwy. Wioząc dwie skrzynie z zaopatrzeniem - każda warta 150 punktów zaopatrzenia (łącznie 300 na dostawę) - gracze mogą wykorzystać konstrukcje i ulepszać fortyfikacje, garnizony i inne elementy rozmieszczone na mapie. Dzięki dwóm miejscom dla osób ciężarówka zaopatrzeniowa jest idealnym pojazdem do szybkiego dostarczania materiałów niezbędnych do znacznego wzmocnienia określonej lokalizacji. Działają one ramię w ramię z nowymi urządzeniami rozmieszczonymi przez Inżynierów i będą kluczem do postawienia kluczowych stanowisk strzeleckich. Aby upuścić zapasy, po prostu przytrzymaj PPM, aby wyładować je z tyłu ciężarówki. Skrzynie z zaopatrzeniem Skrzynie niemieckie i amerykańskie. Ciężarówki transportowe Ciężarówki transportowe w Hell Let Loose mogą przewozić 12 graczy i mogą być używane do umieszczania dużej liczby żołnierzy w określonym miejscu lub do przewożenia żołnierzy z różnych miejsc na linii frontu. Przewidujemy, że będą one kluczowym aspektem w początkowych fazach gry, a także zostaną wykorzystane w późniejszych fazach gry do naprawy ewentualnych załamań linii frontu. Uwaga: czas spędzony na prowadzeniu ciężarówki z zaopatrzeniem lub transportem nagrodzi pasażerów dodatkowymi punktami wsparcia na tablicy wyników. Podobnie, użycie upuszczonych zapasów lub zajęcie wielu miejsc przez graczy w ciężarówce transportowej pomnoży uzyskany wynik. Profil uszkodzeń Podczas gdy gracze w ciężarówkach mogą zostać zastrzeleni za pomocą broni strzeleckiej - zwłaszcza broni o wysokiej penetracji, która może przebić cienki metal - duże pociski są szczególnie skuteczne w przypadku przedniej części (kabiny) ciężarówki i często niszczą ją w jednej rundzie, podczas gdy tylna część ciężarówki najczęściej wymaga dwóch rund. Będziemy nadal szczegółowo przyglądać się ciężarówkom i wszystkim pojazdom w aktualizacji 9, ponieważ mamy mieszankę pojazdów gąsienicowych i kołowych. Wielu graczy wyraziło życzenie, abyśmy przeprowadzili balansowanie na dużą skalę, sprawdzali funkcjonalność i ulepszali pojazdy w grze. Bardzo chętnie się temu przyjrzymy. Ciężarówki w PTE Chcemy podziękować tym, którzy dostarczyli i przekazywali opinie na temat ciężarówek podczas PTE. Wprowadziliśmy kilka poprawek, co oznacza, że są mniej podatne na utknięcie i powinny być lepsze w pokonywaniu stromych wzniesień. Wciąż występuje pewien stopień trudności podczas jazdy, co oznacza, że do ich opanowania wymagany będzie pewien poziom umiejętności. ▪️▫️◻️?◻️▫️▪️ Zapraszamy na serwer Discord polskiej społeczności Hell Let Loose: discord.hellletloose.pl Kopiowanie treści zabronione. Autor tłumaczenia: @parasite Zobacz cały artykuł
  6. Podczas briefingu dla programistów w tym tygodniu chcieliśmy skupić się na czymś, o co prosiliście od bardzo dawna - a ze względu na złożoność i zależność od wielu innych systemów - było to coś, do czego musieliśmy powracać na naszej liście priorytetów podczas sortowania ich w podstawach gry i systemów, które w niej funkcjonują. Na koniec z radością ogłaszamy, że ciężarówki transportowe i zaopatrzeniowe pojawią się w Hell Let Loose w aktualizacji nr 8. Niemcy dostaną Opla Blitz, a Stany Zjednoczone będą jeździć 2,5-tonową ciężarówką 6x6 GMC CCKW. Ciężarówki zaopatrzeniowe W Hell Let Loose ciężarówki zaopatrzeniowe są zaprojektowane tak, aby tworzyć mechanikę ryzyka / nagrody wokół dostarczania skrzyń z zaopatrzeniem na dużą skalę na linię frontu i do innych niebezpiecznych miejsc na polu bitwy. Wioząc dwie skrzynie z zaopatrzeniem - każda warta 150 punktów zaopatrzenia (łącznie 300 na dostawę) - gracze mogą wykorzystać konstrukcje i ulepszać fortyfikacje, garnizony i inne elementy rozmieszczone na mapie. Dzięki dwóm miejscom dla osób ciężarówka zaopatrzeniowa jest idealnym pojazdem do szybkiego dostarczania materiałów niezbędnych do znacznego wzmocnienia określonej lokalizacji. Działają one ramię w ramię z nowymi urządzeniami rozmieszczonymi przez Inżynierów i będą kluczem do postawienia kluczowych stanowisk strzeleckich. Aby upuścić zapasy, po prostu przytrzymaj PPM, aby wyładować je z tyłu ciężarówki. Skrzynie z zaopatrzeniem Skrzynie niemieckie i amerykańskie. Ciężarówki transportowe Ciężarówki transportowe w Hell Let Loose mogą przewozić 12 graczy i mogą być używane do umieszczania dużej liczby żołnierzy w określonym miejscu lub do przewożenia żołnierzy z różnych miejsc na linii frontu. Przewidujemy, że będą one kluczowym aspektem w początkowych fazach gry, a także zostaną wykorzystane w późniejszych fazach gry do naprawy ewentualnych załamań linii frontu. Uwaga: czas spędzony na prowadzeniu ciężarówki z zaopatrzeniem lub transportem nagrodzi pasażerów dodatkowymi punktami wsparcia na tablicy wyników. Podobnie, użycie upuszczonych zapasów lub zajęcie wielu miejsc przez graczy w ciężarówce transportowej pomnoży uzyskany wynik. Profil uszkodzeń Podczas gdy gracze w ciężarówkach mogą zostać zastrzeleni za pomocą broni strzeleckiej - zwłaszcza broni o wysokiej penetracji, która może przebić cienki metal - duże pociski są szczególnie skuteczne w przypadku przedniej części (kabiny) ciężarówki i często niszczą ją w jednej rundzie, podczas gdy tylna część ciężarówki najczęściej wymaga dwóch rund. Będziemy nadal szczegółowo przyglądać się ciężarówkom i wszystkim pojazdom w aktualizacji 9, ponieważ mamy mieszankę pojazdów gąsienicowych i kołowych. Wielu graczy wyraziło życzenie, abyśmy przeprowadzili balansowanie na dużą skalę, sprawdzali funkcjonalność i ulepszali pojazdy w grze. Bardzo chętnie się temu przyjrzymy. Ciężarówki w PTE Chcemy podziękować tym, którzy dostarczyli i przekazywali opinie na temat ciężarówek podczas PTE. Wprowadziliśmy kilka poprawek, co oznacza, że są mniej podatne na utknięcie i powinny być lepsze w pokonywaniu stromych wzniesień. Wciąż występuje pewien stopień trudności podczas jazdy, co oznacza, że do ich opanowania wymagany będzie pewien poziom umiejętności. ▪️▫️◻️?◻️▫️▪️ Zapraszamy na serwer Discord polskiej społeczności Hell Let Loose: discord.hellletloose.pl Kopiowanie treści zabronione. Autor tłumaczenia: @parasite
  7. https://drive.google.com/file/d/14GCgYqu11_7J0QpnJNu-3ppjmnXLRt6o/view Zobacz cały artykuł
  8. https://drive.google.com/file/d/14GCgYqu11_7J0QpnJNu-3ppjmnXLRt6o/view
  9. Poradnik został stworzony z inicjatywy @Qubec pomagał mu przy tym @Piwniczak. Żółte np. "2" oznacza Zniszczony moduł czołgu ALE NIE zniszczony czołg Czyli po 2 strzałach niszczysz wieżę ALE dopiero po 4 niszczysz pojazd. LUCHS VS M8 Luchs VS M3Stuard Tiger VS M4A1 Tygrys VS Jumbo Tiger VS M8 Tiger VS M3 Stuard Puma VS M3 Stuard Puma VS M8 Puma VS Jumbo Puma VS M4 Pak40 [działo polowe] i Pantera VS Jumbo Pak [działo polowe] i Pantera VS M4 Pak [działo polowe] Pantera VS M3 Stuard Pak [dzialo polowe] Pantera vs M8 Panzerschrek VS Jumbo Panzerschrek VS M4 Panzerschrek VS M3 Stuard Panzerschrek VS M8 M8 GreyHound i M3 Stuard Vs Tiger M8 GreyHound i M3 Stuard Vs Pantera M8 greyHound i M3 Stuard Vs Luchs M8 GreyHound i M3 Stuard Vs Puma M4 Sherman / Jumbo 75 / Działo polowe 57mm VS Tiger Jumbo 75 / Jumbo 76 / M4 Sherman / 57mm Działo Polowe VS Pantera Jumbo75 / Jumbo76 / M4 Sherman / 57mm Działo Polowe vs Luchs Jumbo75 / Jumbo76 / M4 Sherman / 57mm Działo Polowe vs Puma Jumbo 76 Vs Tiger Bazooka Vs Tiger Bazooka Vs Pantera bazooka vs Luchs bazooka vs puma Poradnik został stworzony z inicjatywy @Qubec pomagał mu przy tym @Piwniczak. Zobacz cały artykuł
  10. Poradnik został stworzony z inicjatywy @Qubec pomagał mu przy tym @Piwniczak. Żółte np. "2" oznacza Zniszczony moduł czołgu ALE NIE zniszczony czołg Czyli po 2 strzałach niszczysz wieżę ALE dopiero po 4 niszczysz pojazd. LUCHS VS M8 Luchs VS M3Stuard Tiger VS M4A1 Tygrys VS Jumbo Tiger VS M8 Tiger VS M3 Stuard Puma VS M3 Stuard Puma VS M8 Puma VS Jumbo Puma VS M4 Pak40 [działo polowe] i Pantera VS Jumbo Pak [działo polowe] i Pantera VS M4 Pak [działo polowe] Pantera VS M3 Stuard Pak [dzialo polowe] Pantera vs M8 Panzerschrek VS Jumbo Panzerschrek VS M4 Panzerschrek VS M3 Stuard Panzerschrek VS M8 M8 GreyHound i M3 Stuard Vs Tiger M8 GreyHound i M3 Stuard Vs Pantera M8 greyHound i M3 Stuard Vs Luchs M8 GreyHound i M3 Stuard Vs Puma M4 Sherman / Jumbo 75 / Działo polowe 57mm VS Tiger Jumbo 75 / Jumbo 76 / M4 Sherman / 57mm Działo Polowe VS Pantera Jumbo75 / Jumbo76 / M4 Sherman / 57mm Działo Polowe vs Luchs Jumbo75 / Jumbo76 / M4 Sherman / 57mm Działo Polowe vs Puma Jumbo 76 Vs Tiger Bazooka Vs Tiger Bazooka Vs Pantera bazooka vs Luchs bazooka vs puma Poradnik został stworzony z inicjatywy @Qubec pomagał mu przy tym @Piwniczak.
  11. W tym tygodniu Max jest tutaj, aby po raz pierwszy rzucić okiem na ulepszenie urządzeń przenośnych Inżyniera, które pojawią się w aktualizacji 8! Jeśli chcesz lubisz kształtować linię frontu i naginać ją wedle uznania, to Cię to bardzo zainteresuje ... Nowe elementy do rozmieszcznia przez inżyniera Z przyjemnością przedstawiamy początek naszej aktualizacji elementów konstrukcyjnych Inżyniera. To co posiadał wcześniej Inżynier było bardzo słabe (delikatnie mówiąc). Drut kolczasty nie zapewnia nic bardziej funkcjonalnego niż coś do przeskoczenia (red. to przejedź to czołgiem cwaniaczku), a najważniejszą dostępną osłoną była mała ściana z workiem z piaskiem, sięgająca do pasa. Chcemy trochę przebudować te systemy w kwestii: Zależność między rolami (tj. praca z inną rolą, aby pozytywnie wpłynąć na przebieg bitwy) Lepsza integracja dostaw jako zasobu Poprawa spójności wizualnej (planowanie za pomocą klucza, budowanie młotkiem, upuszczanie skrzynek z zaopatrzeniem FPP itp.) Rzeczywista funkcjonalność na polu bitwy (dzięki czemu ich tworzenie jest atrakcyjne!) Pierwsze kroki: W aktualizacji 8 Inżynierowie otrzymają zmieniony zestaw wyposażenia, tak aby obejmował teraz bunkier i barykadę. Istnieją znaczne różnice w sposobie ich używania opisane poniżej. Po pierwsze, klucz jest teraz traktowany jako narzędzie do planowania - którego Inżynier może użyć do zaplanowania układu fortyfikacji, które mają zostać zbudowane. Po umieszczeniu „ducha” będziesz potrzebować dwóch rzeczy: Młot (wiele ról teraz znajdzie to dodane do ich ekwipunku) do budowy umocnień Supple (zasoby) Aby zbudować swoje fortyfikacje, po prostu zbuduj je za pomocą młotka. Należy zwrócić uwagę na kilka kwestii: Aby ukończyć budowę, musisz upewnić się, że masz wymaganą liczbę zasobów w promieniu 50 m. Przekonasz się, że nasze nowe ciężarówki zaopatrzeniowe zapewniają doskonały sposób transportu dużej liczby materiałów eksploatacyjnych potrzebnych do umocnienia pozycji. Im więcej graczy buduje strukturę, tym szybszy będzie postęp. Wróg nie widzi struktur duchów, więc nie polegaj na nich podczas strzelaniny! Teraz przechodzimy do bardziej ekscytujących aspektów tych struktur. Funkcjonalność Ciężko pracowaliśmy, aby upewnić się, że te struktury nie tylko wizualnie integrują się ze wszystkimi naszymi mapami, ale także są funkcjonalne i przydatne. Czuliśmy, że nikt nie chciałby ich używać, gdybyśmy po prostu zastąpili stare niefunkcjonalne konstrukcje nowymi, droższymi strukturami niefunkcjonalnymi! Każdy z tych nowych zapewnia większy stopień osłony, zamknięte pozycje strzeleckie i odpowiednią wysokość do rozstawienia i ukrycia się w wielu pozycjach. Możliwość aktualizacji Oprócz tego, że ich kształt jest funkcjonalny, wprowadziliśmy również możliwość dalszego ulepszania tych struktur. Początkowo zbudujesz stosunkowo tani pierwszy etap konstrukcji. Ten jest szybko budowany z drewna - co najważniejsze, można go przebić pociskami dużego kalibru i zniszczyć ciężką bronią. Zapewnia również najmniejsze bezpieczeństwo. Możesz użyć dodatkowych zasobów, aby ulepszyć do poziomu drugiego - wzmocnić istniejącą drewnianą konstrukcję nieprzepuszczalnymi workami z piaskiem i uczynić ją nieco bardziej odporną na ciężką broń. Wreszcie, najdroższy i najbardziej czasochłonny poziom - poziom 3 - otoczy konstrukcję prawie całkowicie i sprawi, że będzie to możliwie najbardziej efektywne pokrycie. Ważne jest, aby pamiętać, że chcieliśmy w tym miejscu bardziej rozwinąć asymetryczny charakter gry - dając Niemcom możliwość ulepszania ich konstrukcji do betonu - czyniąc je odpornymi na ciężką broń. Zniszczalność Aby usunąć struktury wroga z pola bitwy, wprowadziliśmy ładunek z torbą do obu drużyn i do wielu ról. Ustaw długość bezpiecznika i przymocuj torbę do fortyfikacji, aby ją zniszczyć. Pamiętaj, że każdy Inżynier ma ograniczenie liczby fortyfikacji, które może zbudować. Ma to na celu zarówno nadanie większego znaczenia taktycznemu wyborowi miejsca ich rozmieszczenia, jak i umożliwienie nam utrzymania limitu wydajności sieci w grze. Wreszcie, ten nowy system jest bardzo solidny, ponieważ możemy teraz zacząć przyglądać się tworzeniu różnych poziomów skuteczności dla prawie każdego rozmieszczenia w grze. Nie zdziw się, widząc węzły zasobów i stacje naprawcze rozbudowane o różne poziomy z proporcjonalną skutecznością dodaną po aktualizacji 8. Oczywiście będzie to również odgrywać rolę, gdy dodamy nowe stanowiska naziemne, takie jak pozycje przeciwlotnicze itp. Serwery HLL Obecnie badamy problem z masową UTRACĄ POŁĄCZENIA Z HOSTEM, na którym występują niektóre serwery. Aktywnie współpracujemy z GSP, aby jak najszybciej zrozumieć i rozwiązać ten problem. W międzyczasie rozpoczęliśmy testy dodatkowych serwerów, aby dać społeczności więcej możliwości. Po zakończeniu testów postaramy się podać dalsze szczegóły na ten temat. Dziękujemy za nieustające wsparcie i cierpliwość! ▪️▫️◻️?◻️▫️▪️ Zapraszamy na serwer Discord polskiej społeczności Hell Let Loose: discord.hellletloose.pl Kopiowanie treści zabronione. Autor tłumaczenia: @parasite Zobacz cały artykuł
  12. W tym tygodniu Max jest tutaj, aby po raz pierwszy rzucić okiem na ulepszenie urządzeń przenośnych Inżyniera, które pojawią się w aktualizacji 8! Jeśli chcesz lubisz kształtować linię frontu i naginać ją wedle uznania, to Cię to bardzo zainteresuje ... Nowe elementy do rozmieszcznia przez inżyniera Z przyjemnością przedstawiamy początek naszej aktualizacji elementów konstrukcyjnych Inżyniera. To co posiadał wcześniej Inżynier było bardzo słabe (delikatnie mówiąc). Drut kolczasty nie zapewnia nic bardziej funkcjonalnego niż coś do przeskoczenia (red. to przejedź to czołgiem cwaniaczku), a najważniejszą dostępną osłoną była mała ściana z workiem z piaskiem, sięgająca do pasa. Chcemy trochę przebudować te systemy w kwestii: Zależność między rolami (tj. praca z inną rolą, aby pozytywnie wpłynąć na przebieg bitwy) Lepsza integracja dostaw jako zasobu Poprawa spójności wizualnej (planowanie za pomocą klucza, budowanie młotkiem, upuszczanie skrzynek z zaopatrzeniem FPP itp.) Rzeczywista funkcjonalność na polu bitwy (dzięki czemu ich tworzenie jest atrakcyjne!) Pierwsze kroki: W aktualizacji 8 Inżynierowie otrzymają zmieniony zestaw wyposażenia, tak aby obejmował teraz bunkier i barykadę. Istnieją znaczne różnice w sposobie ich używania opisane poniżej. Po pierwsze, klucz jest teraz traktowany jako narzędzie do planowania - którego Inżynier może użyć do zaplanowania układu fortyfikacji, które mają zostać zbudowane. Po umieszczeniu „ducha” będziesz potrzebować dwóch rzeczy: Młot (wiele ról teraz znajdzie to dodane do ich ekwipunku) do budowy umocnień Supple (zasoby) Aby zbudować swoje fortyfikacje, po prostu zbuduj je za pomocą młotka. Należy zwrócić uwagę na kilka kwestii: Aby ukończyć budowę, musisz upewnić się, że masz wymaganą liczbę zasobów w promieniu 50 m. Przekonasz się, że nasze nowe ciężarówki zaopatrzeniowe zapewniają doskonały sposób transportu dużej liczby materiałów eksploatacyjnych potrzebnych do umocnienia pozycji. Im więcej graczy buduje strukturę, tym szybszy będzie postęp. Wróg nie widzi struktur duchów, więc nie polegaj na nich podczas strzelaniny! Teraz przechodzimy do bardziej ekscytujących aspektów tych struktur. Funkcjonalność Ciężko pracowaliśmy, aby upewnić się, że te struktury nie tylko wizualnie integrują się ze wszystkimi naszymi mapami, ale także są funkcjonalne i przydatne. Czuliśmy, że nikt nie chciałby ich używać, gdybyśmy po prostu zastąpili stare niefunkcjonalne konstrukcje nowymi, droższymi strukturami niefunkcjonalnymi! Każdy z tych nowych zapewnia większy stopień osłony, zamknięte pozycje strzeleckie i odpowiednią wysokość do rozstawienia i ukrycia się w wielu pozycjach. Możliwość aktualizacji Oprócz tego, że ich kształt jest funkcjonalny, wprowadziliśmy również możliwość dalszego ulepszania tych struktur. Początkowo zbudujesz stosunkowo tani pierwszy etap konstrukcji. Ten jest szybko budowany z drewna - co najważniejsze, można go przebić pociskami dużego kalibru i zniszczyć ciężką bronią. Zapewnia również najmniejsze bezpieczeństwo. Możesz użyć dodatkowych zasobów, aby ulepszyć do poziomu drugiego - wzmocnić istniejącą drewnianą konstrukcję nieprzepuszczalnymi workami z piaskiem i uczynić ją nieco bardziej odporną na ciężką broń. Wreszcie, najdroższy i najbardziej czasochłonny poziom - poziom 3 - otoczy konstrukcję prawie całkowicie i sprawi, że będzie to możliwie najbardziej efektywne pokrycie. Ważne jest, aby pamiętać, że chcieliśmy w tym miejscu bardziej rozwinąć asymetryczny charakter gry - dając Niemcom możliwość ulepszania ich konstrukcji do betonu - czyniąc je odpornymi na ciężką broń. Zniszczalność Aby usunąć struktury wroga z pola bitwy, wprowadziliśmy ładunek z torbą do obu drużyn i do wielu ról. Ustaw długość bezpiecznika i przymocuj torbę do fortyfikacji, aby ją zniszczyć. Pamiętaj, że każdy Inżynier ma ograniczenie liczby fortyfikacji, które może zbudować. Ma to na celu zarówno nadanie większego znaczenia taktycznemu wyborowi miejsca ich rozmieszczenia, jak i umożliwienie nam utrzymania limitu wydajności sieci w grze. Wreszcie, ten nowy system jest bardzo solidny, ponieważ możemy teraz zacząć przyglądać się tworzeniu różnych poziomów skuteczności dla prawie każdego rozmieszczenia w grze. Nie zdziw się, widząc węzły zasobów i stacje naprawcze rozbudowane o różne poziomy z proporcjonalną skutecznością dodaną po aktualizacji 8. Oczywiście będzie to również odgrywać rolę, gdy dodamy nowe stanowiska naziemne, takie jak pozycje przeciwlotnicze itp. Serwery HLL Obecnie badamy problem z masową UTRACĄ POŁĄCZENIA Z HOSTEM, na którym występują niektóre serwery. Aktywnie współpracujemy z GSP, aby jak najszybciej zrozumieć i rozwiązać ten problem. W międzyczasie rozpoczęliśmy testy dodatkowych serwerów, aby dać społeczności więcej możliwości. Po zakończeniu testów postaramy się podać dalsze szczegóły na ten temat. Dziękujemy za nieustające wsparcie i cierpliwość! ▪️▫️◻️?◻️▫️▪️ Zapraszamy na serwer Discord polskiej społeczności Hell Let Loose: discord.hellletloose.pl Kopiowanie treści zabronione. Autor tłumaczenia: @parasite
  13. Witamy w Dev Brief # 100! Dzisiejszy post oznacza 100 kolejnych tygodni naszej serii Dev Brief! Cieszymy się, że możemy postawić ten kamień milowy i zakończyć go specjalnym wywiadem społecznościowym z Project Lead Maxem, podczas którego rozmawiamy o przeszłości, teraźniejszości i przyszłości Hell Let Loose, odpowiadamy na kilka pytań, które zadawaliście nam w zeszłym tygodniu, a także rzucamy kilka pierwszych spojrzeń. Cały wywiad potrwa nieco ponad godzinę, więc usiądź wygodnie, zrelaksuj się i dołącz do nas, świętując Dev Brief # 100 ... Wywiad z Maxem Dla tych, którzy szukają określonych obszarów filmu, poniżej znajdują się przydatne sygnatury czasowe: 00:00 - 27:54 ➡️ wprowadzenie i historia Hell Let Loose, 27:54 - 31:39 ➡️ podgląd "remontu" Hurtgen Forest & ????? pierwsze spojrzenie na rozgrywkę, 31:39 - 68:27 ➡️ pytania społeczności! Sprawdzamy i odpowiadamy na niektóre pytania, które zadałeś nam w podsumowaniu z zeszłego tygodnia. Na jakie pytania odpowiadamy? Dobrze... Czego możemy się spodziewać w następnej aktualizacji? W jakim stopniu społeczność wpłynęła na decyzje, które podejmujesz jako twórca gier? Kiedy zostanie poprawione wyważenie czołgów? Kiedy zostanie dodany King Tiger? Witajcie drodzy deweloperzy! Czy są jakieś plany na przyszłość dot. wprowadzenia bagnetów dla piechoty i moździerzy dla artylerii? W miarę jak gra stale rośnie, zarówno pod względem zakresu, jak i liczby graczy, jak planujesz zachować tę delikatną równowagę między dostępnością a złożonością? I drugie pytanie, jeśli mogę. Czy są jakieś plany dotyczące możliwości sprawdzenia stanu magazynka? Czy moglibyśmy dowiedzieć się więcej o przyszłym systemie logistycznym, czy konieczne będzie np. transportowanie materiału na front i jak będzie on rozbudowywany? Czy aktualizacje będą po prostu duże w przyszłości, czy planujesz, aby pojawiały się częściej (może z mniejszą zawartością w każdej aktualizacji)? Skoro metagra w końcu się dostosowuje, jakie podejście wybierasz, aby zrównoważyć szybką walkę piechoty z drobiazgowym i strategicznym zarządzaniem zasobami? Czy będzie sposób, aby zaspokoić potrzeby zarówno graczy A), którzy są zainteresowani logistyką zarządzania przepływem zasobów, jak i B) graczy, którzy są zainteresowani taktyką walki piechoty? Kamera administratora? Lub inne narzędzia dla niestandardowych organizatorów wydarzeń w HLL? Chciałbym wiedzieć, czy moglibyście wnieść "gotowanie granatów" (red. w grach FPS "Cooking granades" to granat, który po wyjęciu zawleczki jeszcze przez chwilę trzymamy w ręku, aby rzucić go po kilku sekundach i uniemożliwić wrogom ucieczkę), jeśli jest to możliwe i ma to sens dla was? Czy możemy spodziewać się wcześniejszych map z drugiej wojny światowej, czy też każda mapa będzie po 1944 roku? Wydaje się, że dym i brud z eksplozji zanikają zbyt szybko? Jak często przeglądasz sugestie społeczności na reddicie i discordzie i jak bardzo przyczyniają się one do rozwoju twoich pomysłów? Tryb kampanii / operacji, IIRC to będzie rzecz. Czy możesz nam powiedzieć więcej na ten temat? Czy możemy wkrótce dostać kilka zwiastunów z frontu wschodniego? ? 68:29 ?????? Odpowiedzi Odpowiedzi na niektóre z ważniejszych pytań przetłumaczone przez @HLL.PL | Dypcio. Jak będzie wyglądała przyszłość HLL w Early Access? Jak będzie wyglądał HLL po Early Access? Hurtgen Overhaul: Pytania od społeczności: Odpowiedzi na niektóre z ważniejszych pytań przetłumaczone przez @HLL.PL | Dypcio. 1. Społeczność jest podzielona na dwie grupy: graczy co grają dla zabawy oraz tych co chcą rywalizować na wyższym poziomie. Jak zamierzacie ukształtować grę pod te dwie różne grupy graczy? 2. Kiedy wyjdzie update nr 8? 3. Kiedy będzie poprawny balans czołgów? 4. Kiedy zostanie wprowadzony KING TIGER? 5. Czy są jakieś plany jeśli chodzi o bagnety dla żołnierzy albo moździerze? 6. Czy planujecie np. wprowadzić animację sprawdzania ile pocisków zostało w magazynku? 7. Czy możemy się dowiedzieć coś więcej o przyszłym systemie logistycznym? Czy transport materiałow na front będzie niezbędny? W jaki sposób będzie to rozszerzone? 8. Co z trybem obserwatora dla adminów, narzędziami pod tworzenie customowych eventów, zamknięte klasy, customowe warstwy map? 9. Co z gotowaniem granatów? 10. Czy sprostujecie za szybkie znikanie dymu po wybuchach z załączonego ostatnio przez Was filmiku? 11. Czy będą tryby kampanii możecie coś nam o tym powiedzieć? Tak po za tym deweloperzy często czytają opinie graczy, które wrzucają na reddita czy discorda. Doceniają nasze zaangażowanie. Dopóki będą otrzymywać wsparcie finansowe to ciągle będą kontynuować pracę nad grą ? Max śmiał się, że mają ogromne arkusze danych wypełnione opiniami graczy. Serdeczne podziękowania dla @HLL.PL | Dypcio za tłumaczenia odpowiedzi z filmu YT! ▪️▫️◻️?◻️▫️▪️ Zapraszamy na serwer Discord polskiej społeczności Hell Let Loose: discord.hellletloose.pl Kopiowanie treści zabronione. Autor tłumaczenia: @HLL.PL | Dypcio Autor tłumaczenia: @parasite Zobacz cały artykuł
  14. Witamy w Dev Brief # 100! Dzisiejszy post oznacza 100 kolejnych tygodni naszej serii Dev Brief! Cieszymy się, że możemy postawić ten kamień milowy i zakończyć go specjalnym wywiadem społecznościowym z Project Lead Maxem, podczas którego rozmawiamy o przeszłości, teraźniejszości i przyszłości Hell Let Loose, odpowiadamy na kilka pytań, które zadawaliście nam w zeszłym tygodniu, a także rzucamy kilka pierwszych spojrzeń. Cały wywiad potrwa nieco ponad godzinę, więc usiądź wygodnie, zrelaksuj się i dołącz do nas, świętując Dev Brief # 100 ... Wywiad z Maxem Dla tych, którzy szukają określonych obszarów filmu, poniżej znajdują się przydatne sygnatury czasowe: 00:00 - 27:54 ➡️ wprowadzenie i historia Hell Let Loose, 27:54 - 31:39 ➡️ podgląd "remontu" Hurtgen Forest & ????? pierwsze spojrzenie na rozgrywkę, 31:39 - 68:27 ➡️ pytania społeczności! Sprawdzamy i odpowiadamy na niektóre pytania, które zadałeś nam w podsumowaniu z zeszłego tygodnia. Na jakie pytania odpowiadamy? Dobrze... Czego możemy się spodziewać w następnej aktualizacji? W jakim stopniu społeczność wpłynęła na decyzje, które podejmujesz jako twórca gier? Kiedy zostanie poprawione wyważenie czołgów? Kiedy zostanie dodany King Tiger? Witajcie drodzy deweloperzy! Czy są jakieś plany na przyszłość dot. wprowadzenia bagnetów dla piechoty i moździerzy dla artylerii? W miarę jak gra stale rośnie, zarówno pod względem zakresu, jak i liczby graczy, jak planujesz zachować tę delikatną równowagę między dostępnością a złożonością? I drugie pytanie, jeśli mogę. Czy są jakieś plany dotyczące możliwości sprawdzenia stanu magazynka? Czy moglibyśmy dowiedzieć się więcej o przyszłym systemie logistycznym, czy konieczne będzie np. transportowanie materiału na front i jak będzie on rozbudowywany? Czy aktualizacje będą po prostu duże w przyszłości, czy planujesz, aby pojawiały się częściej (może z mniejszą zawartością w każdej aktualizacji)? Skoro metagra w końcu się dostosowuje, jakie podejście wybierasz, aby zrównoważyć szybką walkę piechoty z drobiazgowym i strategicznym zarządzaniem zasobami? Czy będzie sposób, aby zaspokoić potrzeby zarówno graczy A), którzy są zainteresowani logistyką zarządzania przepływem zasobów, jak i B) graczy, którzy są zainteresowani taktyką walki piechoty? Kamera administratora? Lub inne narzędzia dla niestandardowych organizatorów wydarzeń w HLL? Chciałbym wiedzieć, czy moglibyście wnieść "gotowanie granatów" (red. w grach FPS "Cooking granades" to granat, który po wyjęciu zawleczki jeszcze przez chwilę trzymamy w ręku, aby rzucić go po kilku sekundach i uniemożliwić wrogom ucieczkę), jeśli jest to możliwe i ma to sens dla was? Czy możemy spodziewać się wcześniejszych map z drugiej wojny światowej, czy też każda mapa będzie po 1944 roku? Wydaje się, że dym i brud z eksplozji zanikają zbyt szybko? Jak często przeglądasz sugestie społeczności na reddicie i discordzie i jak bardzo przyczyniają się one do rozwoju twoich pomysłów? Tryb kampanii / operacji, IIRC to będzie rzecz. Czy możesz nam powiedzieć więcej na ten temat? Czy możemy wkrótce dostać kilka zwiastunów z frontu wschodniego? ? 68:29 ?????? Odpowiedzi Odpowiedzi na niektóre z ważniejszych pytań przetłumaczone przez @HLL.PL | Dypcio. Jak będzie wyglądała przyszłość HLL w Early Access? Jak będzie wyglądał HLL po Early Access? Hurtgen Overhaul: Pytania od społeczności: Odpowiedzi na niektóre z ważniejszych pytań przetłumaczone przez @HLL.PL | Dypcio. 1. Społeczność jest podzielona na dwie grupy: graczy co grają dla zabawy oraz tych co chcą rywalizować na wyższym poziomie. Jak zamierzacie ukształtować grę pod te dwie różne grupy graczy? 2. Kiedy wyjdzie update nr 8? 3. Kiedy będzie poprawny balans czołgów? 4. Kiedy zostanie wprowadzony KING TIGER? 5. Czy są jakieś plany jeśli chodzi o bagnety dla żołnierzy albo moździerze? 6. Czy planujecie np. wprowadzić animację sprawdzania ile pocisków zostało w magazynku? 7. Czy możemy się dowiedzieć coś więcej o przyszłym systemie logistycznym? Czy transport materiałow na front będzie niezbędny? W jaki sposób będzie to rozszerzone? 8. Co z trybem obserwatora dla adminów, narzędziami pod tworzenie customowych eventów, zamknięte klasy, customowe warstwy map? 9. Co z gotowaniem granatów? 10. Czy sprostujecie za szybkie znikanie dymu po wybuchach z załączonego ostatnio przez Was filmiku? 11. Czy będą tryby kampanii możecie coś nam o tym powiedzieć? Tak po za tym deweloperzy często czytają opinie graczy, które wrzucają na reddita czy discorda. Doceniają nasze zaangażowanie. Dopóki będą otrzymywać wsparcie finansowe to ciągle będą kontynuować pracę nad grą ? Max śmiał się, że mają ogromne arkusze danych wypełnione opiniami graczy. Serdeczne podziękowania dla @HLL.PL | Dypcio za tłumaczenia odpowiedzi z filmu YT! ▪️▫️◻️?◻️▫️▪️ Zapraszamy na serwer Discord polskiej społeczności Hell Let Loose: discord.hellletloose.pl Kopiowanie treści zabronione. Autor tłumaczenia: @HLL.PL | Dypcio Autor tłumaczenia: @parasite
  15. W tym tygodniu po raz pierwszy przyjrzymy się i posłuchamy nowych eksplozji, które pojawią się w Hell Let Loose w aktualizacji z numerem 8! Ulepszenia eksplozji naprawdę zwiększą intensywność bitwy, więc aby zagłębić się we wszystkie wspaniałe szczegóły, zapraszam do informacji od głównego developera Maxa ... Kilka słów od Maxa Zagłębiamy się dzisiaj w nowe efekty dźwiękowe eksplozji, ponieważ wiemy, że jest to krytyczny obszar, w którym już dawno trzeba było wprowadzić odpowiednią poprawkę. Materiały wybuchowe są wybitnym narzędziem w działaniach wojennych i stanowią ogromną część tworzenia kultowego i autentycznego dźwięku na polu bitwy. Są także aspektem gry, którego nie aktualizowaliśmy od czasu naszego pierwszego wydania we wczesnym dostępie (ponad rok temu!). Wróciliśmy do deski kreślarskiej w sposobie tworzenia naszych wybuchowych dźwięków - zarówno z perspektywy dźwiękowej, jak i wizualnej. Czerpiąc inspirację z różnych gier, nagrań z rzeczywistego świata i filmów, zastosowaliśmy nasz własny spin do dźwięków, zachowując realistyczną estetykę. Będą wydawać się głośniejsze i ostrzejsze niż poprzednie. Podjęliśmy podobne podejście podczas tworzenia nowego efektu wybuchu, jak w przypadku dźwięku naszej broni. Ta metoda polega na użyciu wielu warstw, które są mieszane i tłumione indywidualnie w silniku gry, co pozwala nam używać mnóstwa wariantów eksplozji bez zajmowania zbyt dużej przestrzeni dyskowej. Możemy wybierać pliki z kategorii „Mały, Średni i Duży”, co pozwala nam mieszać i dopasowywać warstwy dźwiękowe w zależności od rodzaju broni wybuchowej - czy to granat MK2, pocisk 88 mm czy ładunek. Dźwięk eksplozji wykorzystuje nasze niestandardowe objętości audio, które kontrolują warstwę środowiskową dźwięku, co oznacza, że będziemy mogli przenosić go czasowo w zależności od odległości. Używamy funkcji zmniejszania głośności, aby zredukować niektóre grupy dźwięków, gdy ma miejsce eksplozja, ta metoda lepiej podkreśla eksplozję, zachowując jej pierwotną głośność, aby wyróżnić się w całym miksie audio. Pejzaż dźwiękowy powinien wydawać się znacznie bardziej dynamiczny w aktualizacji 8, ze względu na fakt, że przedłużyliśmy obecność dźwięków eksplozji na większą odległość. Wraz z aktualizacją 8 pojawią się przeróbki dział głównych pojazdów, od działka automatycznego Luchs kal. 20 mm, aż po artylerię haubicy. Pociski pojazdów będą miały również nowy dźwięk rykoszetu, a uszkodzenia wewnętrzne pojazdów zostaną poprawione. Nie zapomnij, że w ustawieniach audio mamy możliwość zwiększenia ilości dźwięków słyszanych w dowolnym momencie, po prostu ustaw liczbę kanałów audio z niskiego na średni / wysoki / epicki, umożliwiając jednoczesne 32, 64, 96, 128 kanałów. Poniższy film ma na celu zademonstrowanie różnicy w eksplozjach na różnych odległościach. Należy pamiętać, że jest to wczesna wersja Hurtgen Forest, która służyła do zademonstrowania różnic odległości. Jest teraz znacznie bardziej kompletny! ▪️▫️◻️?◻️▫️▪️ Zapraszamy na serwer Discord polskiej społeczności Hell Let Loose: discord.hellletloose.pl Kopiowanie treści zabronione. Autor tłumaczenia: @parasite Zobacz cały artykuł