Leutnant_Krafft

Moderator
  • Content Count

    30
  • Donations

    0.00 PLN 
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Leutnant_Krafft last won the day on February 24

Leutnant_Krafft had the most liked content!

Community Reputation

8 Neutral

1 Follower

About Leutnant_Krafft

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witajcie na 121 odprawie deweloperskiej która wpadła do nas na święta. Wiadomość od Maxa - O free weekendzie i nadchodzących zmianach w jednostkach pancernych. Zanim zaczniemy, chcielibyśmy bardzo podziękować wszystkim, którzy próbowali Hell Let Loose w weekend. Dzięki Wam udało nam się ustanowić nasz nowy rekord, osiągając szczytową liczbę ponad 13 000 graczy! Widok tak wielu z was, którzy po raz pierwszy wypróbowują naszą grę, był dla nas bardzo satysfakcjonujący. Oczywiście musimy również podziękować naszym weteranom, dowódcom i chrząknięciom za pokazanie nowym rekrutom lin. Hell Let Loose nie byłoby tym, czym jest bez Ciebie, i doceniamy Twoje nieustające wsparcie. W zeszłym tygodniu ukazała się aktualizacja 9, która skupiała się na dostarczeniu szeregu długo oczekiwanych funkcji, dodaniu nowych opcji dla graczy i dodatkowych funkcji dla administratorów. - mówi nam Max. Niestety wprowadzanie aktualizacji jest zadaniem ciężkim i czasami nie udaje się devom wprowadzić jej bez problemów ale dzięki kontaktowi ze społecznością udało się szybko zidentyfikować najbardziej irytujące problemy i dać dwa hotfixy. Aktualizacja 9 hotfixy i lista zmian Obecnie deweloperzy zbierają feedback od nas i w pod koniec miesiąca mają zamiar wydać kolejną łatkę poprawiającą działanie paru rzeczy. Między innymi: Usunięcie opików nie należących do twojego oddziału z listy możliwych punktów odrodzeń. Powrót do oznaczenia opika na zielono na ekranie odrodzenia. poprawa działania penetracji pocisków Optymalizacja pod względem działania Naprawa crasha klienta i serwerów gry Podwójne wyświetlanie dostępnych serwerów na ekranie wyboru serwera I inne usuwanie błędów. U10 - Usprawnienie jednostek pancernych. Przygotowując się do działań związanych z następną aktualizacją deweloperzy chcą określić ramki w których ona się zamknie. Poniżej mamy kilka punktów które będą stanowić osnowę prac przy u10. Oczywiście w dniu wydania otrzymamy pełnego changeloga. Naprawa zmiany kąta pocisku po trafieniu w czołg uwzględniając kąt ustawienia czołgu Naprawa kolizji pomiędzy czołgami i otoczeniem Poprawa fizyki czołgów usprawnienie hitboxów Poprawa efektywności klasy AT Poprawa dostępności pojazdów FX - od wystrzałów po trafienia. Oczywiście nie jest to kompletna lista prac na 2021 rok po zaplanowane prace zapraszamy tutaj. ▪️▫️◻️?◻️▫️▪️ Zapraszamy na serwer Discord polskiej społeczności Hell Let Loose: discord.hellletloose.pl Kopiowanie treści zabronione. Autor tłumaczenia: @Leutnant_Krafft
  2. Witajcie na 121 odprawie deweloperskiej która wpadła do nas na święta. Wiadomość od Maxa - O free weekendzie i nadchodzących zmianach w jednostkach pancernych. Zanim zaczniemy, chcielibyśmy bardzo podziękować wszystkim, którzy próbowali Hell Let Loose w weekend. Dzięki Wam udało nam się ustanowić nasz nowy rekord, osiągając szczytową liczbę ponad 13 000 graczy! Widok tak wielu z was, którzy po raz pierwszy wypróbowują naszą grę, był dla nas bardzo satysfakcjonujący. Oczywiście musimy również podziękować naszym weteranom, dowódcom i chrząknięciom za pokazanie nowym rekrutom lin. Hell Let Loose nie byłoby tym, czym jest bez Ciebie, i doceniamy Twoje nieustające wsparcie. W zeszłym tygodniu ukazała się aktualizacja 9, która skupiała się na dostarczeniu szeregu długo oczekiwanych funkcji, dodaniu nowych opcji dla graczy i dodatkowych funkcji dla administratorów. - mówi nam Max. Niestety wprowadzanie aktualizacji jest zadaniem ciężkim i czasami nie udaje się devom wprowadzić jej bez problemów ale dzięki kontaktowi ze społecznością udało się szybko zidentyfikować najbardziej irytujące problemy i dać dwa hotfixy. Aktualizacja 9 hotfixy i lista zmian Obecnie deweloperzy zbierają feedback od nas i w pod koniec miesiąca mają zamiar wydać kolejną łatkę poprawiającą działanie paru rzeczy. Między innymi: Usunięcie opików nie należących do twojego oddziału z listy możliwych punktów odrodzeń. Powrót do oznaczenia opika na zielono na ekranie odrodzenia. poprawa działania penetracji pocisków Optymalizacja pod względem działania Naprawa crasha klienta i serwerów gry Podwójne wyświetlanie dostępnych serwerów na ekranie wyboru serwera I inne usuwanie błędów. U10 - Usprawnienie jednostek pancernych. Przygotowując się do działań związanych z następną aktualizacją deweloperzy chcą określić ramki w których ona się zamknie. Poniżej mamy kilka punktów które będą stanowić osnowę prac przy u10. Oczywiście w dniu wydania otrzymamy pełnego changeloga. Naprawa zmiany kąta pocisku po trafieniu w czołg uwzględniając kąt ustawienia czołgu Naprawa kolizji pomiędzy czołgami i otoczeniem Poprawa fizyki czołgów usprawnienie hitboxów Poprawa efektywności klasy AT Poprawa dostępności pojazdów FX - od wystrzałów po trafienia. Oczywiście nie jest to kompletna lista prac na 2021 rok po zaplanowane prace zapraszamy tutaj. ▪️▫️◻️?◻️▫️▪️ Zapraszamy na serwer Discord polskiej społeczności Hell Let Loose: discord.hellletloose.pl Kopiowanie treści zabronione. Autor tłumaczenia: @Leutnant_Krafft Zobacz cały artykuł
  3. Witajcie w ten świąteczny weekend! Odprawa 120 "BOHATEROWIE" Ze względu na specyficzną rolę oficerów i dowódców w takiej grze jak Hy Ly Ly dewowie kręcili głowami i nosami nad pogłębieniem mety gry związanej właśnie z rolami dowodzącymi i ich wpływem na pole bitwy oczywiście cały czas zachowując nasze główne zasady i cele wyznaczone jeszcze za czasów kickstartera [ autentyczność historyczna, wierne odwzorowanie tamtych realiów] - tak więc wprowadzenie "BOHATYRUW" pozwoli wzmocnić te odczucia. Poniżej też przedstawimy jak to ma wszystko działać: - "Po 45 minutach dowódca ma do wyboru kilku potężnych bohaterów, których może rozmieścić na polu bitwy - skutecznie przejmując nad nimi kontrolę. Chociaż wielu z tych przywódców nigdy tak naprawdę nie stanęło na linii frontu, uważaliśmy, że rzucenie ich do akcji zapewni wciągające wrażenia. Pokorny żołnierz chwytający za broń obok Winstona Churchilla dzierżącego Tommy'ego lub Inżyniera układającego miny z Friedrichem Paulusem. Hell Let Loose zawsze polegało na mieszaniu różnych stylów przywódczych i poziomów w chaosie walki na pierwszej linii. Bohaterowie działają podobnie jak dowódcy - każdy ma swoje zalety i wady. Czy Twoja kolumna czołgowa zostanie wprowadzona do Foy przez Teddy'ego Roosevelta i jego kultowe, uzbrojone w dwie kolumny Colty, czy też Stalin użyje swojej „żelaznej woli”, aby usunąć tłumienie z sił radzieckich na następne 30 minut? Z niecierpliwością czekamy na pokazanie unikalnego zestawu umiejętności i broni dla każdego bohatera oraz sposobu, w jaki będziecie mogli ich używać do kształtowania pola bitwy i przebiegu samej II wojny światowej! - Black MATTER. Autor tłumaczenia nie odpowiada za treść odprawy deweloperskiej i nie poczuwa się do odpowiedzialności za ewentualny uszczerbek na zdrowiu naniesiony przez powyższy tekst. ▪️▫️◻️?◻️▫️▪️ Zapraszamy na serwer Discord polskiej społeczności Hell Let Loose: discord.hellletloose.pl Kopiowanie treści zabronione. Autor tłumaczenia: @Leutnant_Krafft
  4. Witajcie w ten świąteczny weekend! Odprawa 120 "BOHATEROWIE" Ze względu na specyficzną rolę oficerów i dowódców w takiej grze jak Hy Ly Ly dewowie kręcili głowami i nosami nad pogłębieniem mety gry związanej właśnie z rolami dowodzącymi i ich wpływem na pole bitwy oczywiście cały czas zachowując nasze główne zasady i cele wyznaczone jeszcze za czasów kickstartera [ autentyczność historyczna, wierne odwzorowanie tamtych realiów] - tak więc wprowadzenie "BOHATYRUW" pozwoli wzmocnić te odczucia. Poniżej też przedstawimy jak to ma wszystko działać: - "Po 45 minutach dowódca ma do wyboru kilku potężnych bohaterów, których może rozmieścić na polu bitwy - skutecznie przejmując nad nimi kontrolę. Chociaż wielu z tych przywódców nigdy tak naprawdę nie stanęło na linii frontu, uważaliśmy, że rzucenie ich do akcji zapewni wciągające wrażenia. Pokorny żołnierz chwytający za broń obok Winstona Churchilla dzierżącego Tommy'ego lub Inżyniera układającego miny z Friedrichem Paulusem. Hell Let Loose zawsze polegało na mieszaniu różnych stylów przywódczych i poziomów w chaosie walki na pierwszej linii. Bohaterowie działają podobnie jak dowódcy - każdy ma swoje zalety i wady. Czy Twoja kolumna czołgowa zostanie wprowadzona do Foy przez Teddy'ego Roosevelta i jego kultowe, uzbrojone w dwie kolumny Colty, czy też Stalin użyje swojej „żelaznej woli”, aby usunąć tłumienie z sił radzieckich na następne 30 minut? Z niecierpliwością czekamy na pokazanie unikalnego zestawu umiejętności i broni dla każdego bohatera oraz sposobu, w jaki będziecie mogli ich używać do kształtowania pola bitwy i przebiegu samej II wojny światowej! - Black MATTER. Autor tłumaczenia nie odpowiada za treść odprawy deweloperskiej i nie poczuwa się do odpowiedzialności za ewentualny uszczerbek na zdrowiu naniesiony przez powyższy tekst. ▪️▫️◻️?◻️▫️▪️ Zapraszamy na serwer Discord polskiej społeczności Hell Let Loose: discord.hellletloose.pl Kopiowanie treści zabronione. Autor tłumaczenia: @Leutnant_Krafft Zobacz cały artykuł
  5. Witajcie na kolejnym dziewiątym już patchu do gry Hell Let Loose pod tytułem Krew i Stal. 23 marca na nasze serwery i komputery wszedł wyżej wymieniony patch, który wprowadza sporo nowych rzeczy w grze jak i naprawia działania poniektórych bolączek trawiących grę od poprzednich patchów. Dziś zagłębimy się w szczegóły U9. Do dzieła! Wiadomość od deweloperów Cześć wszystkim, Ten rok jest bardzo pracowity dla całego zespołu i jesteśmy bardzo podekscytowani wydaniem 9 Aktualizacji - która niesie ze sobą mnóstwo długo oczekiwanych funkcji, które chcieliśmy wprowadzić do gry - walka wręcz, MG34, Tryby ofensywne Utah, kamera administratora i wiele więcej. Staramy się wymieniać każdą zmianę wprowadzoną w grze i nie chcemy niczego ukrywać, jednak ze względu na błędy ludzkie wkradające się na linii Q&A oficjalne wydanie czasami coś jednak pominiemy. Jak zawsze będziemy monitorować wszystkie opinie zwrotne o Aktualizacji i analizować je. Jesteśmy szczególnie zainteresowani tym, jak zmiany w stawianiu garnizonów wpłyną na metagrę. Ponadto nowe narzędzie dla administratorów w postaci kamery pozwoli nam lepiej ocenić powyższą zmianę. Bardzo dziękujemy za wsparcie i cierpliwość podczas naszego rozwoju. Jesteśmy bardzo podekscytowani, mogąc pokazać, co przygotowaliśmy w przyszłości, gdy zbliżamy się do opuszczenia wczesnego dostępu i walki na froncie wschodnim! - Black Matter Poszczególne rzeczy zawarte w U9 zostały omówione na poprzednich odprawach ale dla odświeżenia pamięci przypominamy wam: Walka wręcz Ofensywa na plaży Utah Drut kolczasty MG34 Kamera Administratora Odsuwamy obecnie tą całą gadkę o pierdółkach na bok i zagłębmy się w to co nas interesuje czyli patch notesy. Jednostki pancerne Deweloperzy dali nura w kodowanie systemów związanych z czołgami i zabierają się do wprowadzenia poważnych poprawek w nim. Ze względu na to obecny balans zostanie oddzielony od głębszych poprawek systemowych. Devsi pracują także nad poprawnym wyprofilowaniem średniej klasy czołgów w grze gdyż obecni przedstawiciele nijak się mają do tej kategorii. Tak więc ze względu na powyżej podane powody deweloperzy przy tym patchu ograniczyli się do: Mina przeciwpancerna nie niszczy czołgów takich jak Tygrys, Panthera, Sherman 76mm, Sherman 75mm. Taśma MG w czołgu zawiera 200 nie 100 pocisków a także poprawiono zerowanie MG Poprawa FX trafień nie penetrujących czołg Nalot dywanowy i ostrzał artyleryjski nie zadają obrażeń strefowych czołgom (tylko trafione zadają obrażenia) Poprawiono prędkość biegów w Stuarcie i Luchsie. Poprawiono zadawanie obrażeń przenikających (pociski czołgowe, rakiety AT, granaty miny) Poprawiono rejestrację trafień z czołgowego MG. Deweloperzy wiedzą o obecnym błędzie pojawiającym się przy specyficznych kątach ustawienia MG i czołgu. Zmiany w Mecie: Wyłączono możliwość budowania garnizonów w strefie neutralnej. Przejęcie punktu w trybie ofensywy trwa 60s (było 120s) Garnizony atakujące w pierwszym czerwonym sektorze rozmontowywane są w 5s (było 30s). Wyłączono możliwość spawnu na HQ w trybie ofensywy jeśli przeciwnik atakuje ten sektor HQ. Garnizony można postawić w pierwszej czerwonej strefie z wykorzystaniem 100 suppli. Garnizony atakujące są zablokowane gdy przeciwnicy znajdują się bliżej niż 100m. Garnizony w niebieskich strefach - 50 suppli i przeciwnik musi znaleźć się w odległości 15 m aby go zablokować. Usunięto 20s cooldownu na zablokowanie garnizonu i airheada. (jak długo zajmuje przejście ze stanu zablokowany -> przeciwnik blisko) Airhead trwa 180s zamiast 120 aby umożliwićsześć fal ataku. Po utracie sektora postawione nody są zniszczone tak samo jak i garnizony i opiki. Inżynier obecnie może postawić 12 nodów (Manpowerx3, Amunitionx3 Fuelx3) Inżynier nie może postawić tego samego noda w odległości mniejszej niż 50m. Raportowanie bugów: Usunięto możliwość raportowania błędów w grze za pomocą shift+b. Obecnie można to robić przez zakładkę Wsparcie na Steamie lub na oficjalnej stronie Team 17 link poniżej: Wsparcie Team 17 Zmiany w rozgrywce: Dodano MG do strony niemieckiej Dodano tryb ofensywy na mapie Utah dla obydwu stron Broń ręczna i mg czołgach otrzymało poprawne zerowanie. Dodano 2 minuty rozgrzewki w trybie Warfare Dodano kamerę dla administratorów serwera Podniesiono poziom gracza do 500 Dodano nowe oznaczenia poziomów 200-500 Pociski nie wylatują ze środka ekranu po wyjściu z animacji sprintu tylko z aktualnej lufy Zmniejszono koszt działa ppanc. z 100 do 50 Poprawiono druty kolczaste - jak na razie jeszcze w opracowaniu są druty, które już są na mapach. Dodano możliwość ręcznego odnowienia połączenia z Voip. Dodano nowy preset AA o nazwie "Społecznościowe AA" ze względu na usunięcie możliwości grzebania w plikach ini - co prowadziło do usuwanie trawy i roślinności. zmiana jakości krzaków nie spowoduje zniknięcia ich części z mapy Zablokowano możliwość grzebania w ini. Blueprinty postawione przez inżyniera znikają po 3 minutach jeśli nie są zbudowane Rozkładanie przyjacielskich blueprintów trwa 2s Medyk bandażuje dwa razy szybciej niż zwykła piechota Zmniejszono wysokość anteny przy niemieckim opiku. Jak i opiki tak i garnizony otrzymają rework modeli. Zwiększono obrażenia zadawane przez pistolet (2 strzały żeby zabić) Naloty dywanowe i ostrzał artylerii zadają obrażenia strefowe ciężarówkom Pociski smugowe pojawiają się w broni w stosunku 1:4 a nie 25% możliwości pojawienia się. Wraki pojazdów znikają jeśli otrzymają obrażenia od wybuchów lub po 5 minutach Wraki pojazdów nie znikną z mapy dopóki gracz znajduje się w odległości 100m od wraku lub w odległości 250m i patrzy na niego Vote kick banuje gracza na 1 godzinę nie na 2 Poprawiono wydajność na ekranie wyboru serwerów. Czołgi i inne materiały wybuchowe wysadzają miny ppanc. Zaimplementowaliśmy niestandardowy próg dla każdej animacji przeładowania, więc jeśli zostanie przerwany poza pewien punkt, broń nadal będzie przeładowywana. Doświadczenie: Gracz otrzyma doświadczenie po zbudowaniu struktury nie po zrzuceniu blueprinta węzła zasobów Inżynierowie otrzymują 10 PD wsparcia, roli i kariery za każdym razem, gdy umieszczony przez nich węzeł zasobów generuje zasoby (co 60 sekund) Pasażerowie ciężarówek dostawczych i transportowych dodają 1 PD na 60s kierowcy ciężarówki Inżynierowie zdobywają 10 punktów wsparcia za każde 30 sekund użytkowania zbudowanej przez nich stacji naprawczej [Naprawiono] Niespójność punktową pomiędzy Medykiem a graczem, który został wskrzeszony [Naprawiono] Zniszczenie czołgu za pomocą zdolności dowódcy nalot dywanowy nie zwiększa liczby zniszczonych pojazdów Animacje: [Naprawiono] Załadowany pocisk nie jest wyrzucany podczas częściowego przeładowania M1 Garand [Naprawiono] Brak synchronizacji pomiędzy animacją broni i dźwiękiem [Naprawiono] [TPP] Gracz pozostaje w animacji rzutu po rzuceniu ostatniego granatu dymnego [Naprawiono] [FPP] Ramiona gracza znajdują się nad ich głową, gdy patrzy w górę i czołga się po pochyłej powierzchni [Naprawiono] [TPP] Gracze na siedzeniu kierowcy dowolnej ciężarówki nie mają animacji bezczynności [Naprawiono] [TPP] Gracz na 1. miejscu działa Pak 40 AT nie ma animacji bezczynności Interfejs użytkownika: Możliwe miejsca odrodzeń są teraz dodane w formie listy na ekranie taktycznym. Gra zapamiętuje teraz, które jednostki gracz rozwinął i zwinął po zamknięciu i ponownym otwarciu tablicy wyników Podczas korzystania ze zdolności samolotu zwiadowczego ciężarówki są teraz wyświetlane jako pusty diament, podczas gdy pojazdy uzbrojone są wyświetlane jako wypełniony diament. Najechanie kursorem na zasoby na mapie taktycznej wyświetla teraz liczbę pozostałych zasobów Dodano przycisk „Dodaj znajomego” do tablicy wyników, umożliwiający graczom dodawanie innych na Steam Znacznik ping będzie teraz wyświetlany na krawędzi ekranu, jeśli jest poza zasięgiem wzroku Zdolności dowódcy na mapie są wyświetlane członkom drużyny jako białe, dzięki czemu są bardziej widoczne Dodano ikonę oznaczającą „obserwacja jednostki na pasku informacyjnym. Ta ikona pojawi się, gdy ktoś w tej jednostce jest w kamerze administracyjnej Oficerowie jednostek są teraz zawsze wyświetlani na górze listy jednostek i tablicy wyników Ikona umieszczonych ładunków wybuchowych została zmieniona z białej na czerwoną Znaczniki artyleryjskiego interfejsu HUD znikają przy 200M, a nie 500M Dodano informację na ekranie że gracz potrzebuje bandaża nawet jeśli go nie ma w ekwipunku. Serwery z trybami gry ofensywnej pokazują, która drużyna atakuje w sekcji „Tryb gry” w przeglądarce serwerów Dodano sloty VIP i informacje o kolejce serwerów dla serwerów do przeglądarki serwerów [Naprawiono] Gracze nie widzą osób znajdujących się w innych przyjaznych pojazdach, patrząc z wnętrza pojazdu [Naprawiono] Ikony graczy w grze skalują się w dół i stają się niewidoczne z odległości 200 m, niezależnie od ustawień odległości widzenia [Naprawiono] Imię dowódcy pozostaje widoczne w interfejsie w grze, jeśli dołączy do jednostki bez uprzedniej rezygnacji z funkcji dowódcy [Naprawiono] Gracz nie dołącza do oddziału po naciśnięciu przycisku „Zastosuj” na ekranie zmiany roli po zmianie wyglądu / ustawienia wyposażenia Wyposażenie: Snajper Dodano drugi zestaw snajperów z minami przeciwpancernymi. Dowódca czołgu Dodano drugie wyposażenie (Mechanika z palnikiem) dla obu sił. Obsługa karabinu maszynowego: Zmieniono domyślne wyposażenie niemieckiego karabinu maszynowego, tak aby zawierało MG34 jako broń podstawową. MG42 został przeniesiony do poziomu roli 3. Amerykański odpowiednik ma na wyposażeniu BAR UWAGA: Będziemy wymieniać elementy w wyposażeniu w przyszłych aktualizacjach, gdy będziemy wprowadzać nowy sprzęt i broń. SFX Dodano społecznościowe odgłosy śmierci i zranienia. Dodano nowe sfx strzelania z BAR'a. Poprawiono wszystkie odgłosy kroków w grze. Dostosowano ustawienie „Głośność mikrofonu”, aby zmniejszyć ryzyko zniekształcenia głosów graczy Dodano efekt dźwiękowy znikania wraków pojazdów Dodano efekt dźwiękowy demontażu airheada, stacji naprawczej i skrzyni z zasobami [Naprawiono] Brak synchronizacji pomiędzy dźwiękiem współosiowego MG /kierowcy MG [Naprawiono] Dźwięk kroków podczas biegu w pozycji przykucniętej był niespójny między FPP i TPP [Naprawiono] Brak dźwięku wyrzucenia pocisku podczas przeładowywania pustego karabinu powtarzalnego [Naprawiono] Niespójne efekty dźwiękowe podczas strzelania do min przeciwpiechotnych lub przeciwpancernych Udoskonalenia wizualne Wydłużono odległość przejścia HLOD do bardziej akceptowalnej odległości. Zaktualizowano BAR, Garand, K98k, MG42, Browning M1919, G43, Colt 1911, Luger, P38, STG44 Thompson, Springfield w celu użycia nowego inteligentnego systemu materiałów. Poprawiono również wiele geometrii i przyrządów celowniczych (usunięto postrzępioną geometrię lub słabe skalowane przedniej muszki) Dodano efekt cząsteczkowy przy znikaniu wraków pojazdów Dodano efekt cząsteczkowy przy demontażu airheada stacji naprawczej i skrzyni z zasobami Bandażowanie ran powoduje teraz dodanie krwi do rąk graczy Zwiększono zasięg widzenia dział przeciwpancernych. Powinny być teraz widoczne z większych odległości, takich jak klify Omaha [Naprawiono] Luneta staje się niewyraźna podczas używania karabinów snajperskich [Naprawiono] Zmiana ustawień liści powoduje znikanie trawy / krzewów. [Naprawiono] Kontury drzew widoczne na efektach wizualnych ognia / dymu przy różnych ustawieniach wideo Niskie / Średnie / Wysokie [Naprawiono] Niespójne efekty wizualne podczas strzelania do min przeciwpancernych lub przeciwpancernych [Naprawiono] Płomień pochodni będzie pulsował, gdy gra ma niższą jakość efektów [Naprawiono] Dym powstający w wyniku wystrzeliwania pocisków z czołgu wydaje się zniekształcony przy niskiej, średniej lub wysokiej jakości FX Samochody ciężarowe Ulepszony model kolizji ciężarówek, aby zapobiec utknięciu na obiektach Poprawki błędów [Naprawiono] Gracze rozmieszczający LKM nie aktualizują się dla innych graczy, którzy znajdują się dalej niż 500 metrów [Naprawiono] Drut kolczasty roli Inżyniera blokuje strzały z bazooki / panzerschrecka, pociski przeciwpancerne / czołgowe, granaty i eksplozje [Naprawiono] Airhead może zostać zrzucony w obszarach, w których wyświetlany jest komunikat „Zawróc" przy odrodzeniu gracza [Naprawiono] Niespójności między niektórymi czołgami przygważdżających sojuszników [Naprawiono] Animacja klucza Supporta i AT zatrzymuje się po około 2 sekundach [Naprawiono] Mapy ofensywne pozwalają pojazdom obrońców wjechać na kwaterę główną atakujących [Naprawiono] Gracz może być niewrażliwy na obrażenia balistyczne podczas przeskakiwania i / lub wspinaczki [Naprawiono] Rozpoczęcie przejmowania sektora natychmiast po zajęciu poprzedniego powoduje, że nowy sektor nie powiększa się na interfejsie gracza [Naprawiono] Tekst przypisania klawiszy w ciężarówce może nakładać się na grafikę przypisania klawiszy [Naprawiono] Ładunek wybuchowy i ślady trafień na niemieckim średnim czołgu przekręcały się po kolizji [Naprawiono] Gracz otrzyma 65535 granatów dymnych w niestabilnych warunkach sieciowych [Naprawiono] Otwarcie mapy podczas przeładowywania broni powtarzalnej anuluje przeładowanie [Naprawiono] Kolizja z blueprintem działa ppanc. [Naprawiono] Brak paska postępu dla osiągnięć „Nie przejdziesz” i „Praca miłości” [Naprawiono] Znaczniki mapy nie znikają, gdy gracz włączy HUD [Naprawiono] Nie właściwe wyświetlanie się ulubionych loadoutów [Naprawiono] Kilka suwaków w ustawieniach gry generuje efekty dźwiękowe, gdy są przeciągane poza ich limit [Naprawiono] Ustawienie „Opóźnienie zniknięcia martwych ciał” nie zmienia się zgodnie z przeznaczeniem i jest zawsze o 1 zmianę w tyle [Naprawiono] Osiągnięcie „Gdzie jest inżynier ?!” miało nie właściwą liczbę postawionych stacji naprawczych [Naprawiono] Wskazówka „Mocny punkt” pojawia się, gdy gracz wejdzie w nieaktywny mocny punkt [Naprawiono] Osiągnięcia polegające na niszczeniu pojazdów dają więcej punktów postępu, niż zamierzano [Naprawiono] Kompas czasami pozostaje skierowany w kierunku neutralnego sektora, nawet po przechwyceniu tego sektora [Naprawiono] Format licznika czasu meczu jest niespójny między HUDem a tablicą wyników [Naprawiono] Punkty wytrzymałości ciężarówki nie zgadza się w porównaniu z jej HUDem i wartościami pochodni [Naprawiono] Lista znaczników mapy jest ucięta w wielu rozdzielczościach [Naprawiono] Gracz nie może zdemontować konstrukcji z drutu kolczastego [Naprawiono] Gracz otrzyma wskazówkę „Sektor przejmowania”, gdy odrodzi się jako atakujący na mapie ofensywnej [Naprawiono] Gracz otrzyma komunikat „Zabiłeś towarzysza!” ostrzeżenie, jeśli zabiją wroga i przejdą do drugiej drużyny zanim zraniony "puści" [Naprawiono] Przeładowanie rozstawionej MG przerwane mimo że animacja się skończyła [Naprawiono] Użytkownik nie otrzymuje ostrzeżenia, jeśli zdecydują się zresetować swoje ustawienia lub wskazówki [Naprawiono] Wskazówka „Wróg w pobliżu” nie aktualizuje się poprawnie, gdy jest widoczna dla gracza [Naprawiono] Użytkownik nie może zmienić wyglądu, jeśli DLC jest wyłączone przez Steam, gdy jego postać ma wyposażenie z DLC [Naprawiono] Widoczne problemy podczas opuszczania jednostki. [Naprawiono] Animacja budowania przez użycie zegarka będzie się częściowo zapętlać, jeśli w promieniu budowy pojawi się wrogi gracz [Naprawiono] Gdy w pobliżu wrogich blueprintów węzłów zasobów, gracz zobaczy ikony HUD węzłów [Naprawiono] Zdolność „Wzmocnienie” dowódcy można umieścić w zablokowanych sektorach [Naprawiono] Dobyte sektory w trybie ofensywnym są na cooldownie do przejęcia. [Naprawiono] Na ekranie taktycznym wybrany punkt odradzania jest wizualnie odznaczany po redeployu. [Naprawiono] Animacja budowania będzie nadal odtwarzana, jeśli gracz kładzie się na brzuchu podczas konstruowania zapasów [Naprawiono] Animacja przycelowania w trybie TPP zmienia się w animację strzału z biodra przy zatrzymaniu się [Naprawiono] [TPP] Skrzynki z amunicją, skrzynki z zaopatrzeniem medycznym i ładunki wybuchowe są źle wyrównane w ręce gracza [Naprawiono] [TPP] Druga ręka pozostaje w tej samej orientacji podczas pochylania się z jednoręcznym elementem wyposażenia [Naprawiono] Nieprawidłowe wyposażenie roli amerykańskiego wsparcia podczas noszenia munduru Airborne M1942 [Naprawiono] Zauważalny problem z poziomem LOD na plecaku jako amerykański AT [Naprawiono] Kark martwych graczy może czasami przenikać przez mundur Airborne M1942 [Naprawiono] [FPP] Ręka gracza przecina się przez mundur Marsh Fallschirmjager Smock, gdy trzyma karabin Karabiner 98K [Naprawiono] Przyjęcie zaproszenia Steam na serwer z hasłem spowoduje wyświetlenie informacji o nieprawidłowym haśle [Naprawiono] Zmiana rozdzielczości w trybie „Pełny ekran” może na chwilę pokazać komunikat potwierdzający przed przywróceniem początkowej konfiguracji [Naprawiono] Wspinanie się po niektórych krzakach może spowodować lewitację gracza [Naprawiono] Wyłączono skrót silnika UE4, który sprawia, że F11 przełącza się na pełny ekran [Naprawiono] Sekwencja uruchamiania / zatrzymywania silnika pojazdu jest anulowana, jeśli gracz spróbuje otworzyć mapę w tym samym czasie [Naprawiono] Gracze mogą strzelać natychmiast i z doskonałą dokładnością, naciskając jednocześnie przyciski celowania i strzału podczas biegu [Naprawiono] Gracze wyrzuceni z drużyny czasami pozostają w drużynowym VOIPie [Naprawiono] Powiadomienia o kolejce serwera są wyświetlane członkom innym niż VIP, gdy wszystkie miejsca na serwerze są ustawione tylko dla VIPów [Naprawiono] VIP na serwerach jest aktualizowane tylko po dołączeniu / opuszczeniu serwera przez użytkownika lub po zmianie mapy [Naprawiono] Crash podczas „ALT + Tab”. [Naprawiono]Crash po opuszczeniu serwera i powrocie do wyboru serwera [Naprawiono] Usunięcie kursora podczas deploya [Naprawiono] Kolejka serwera na ekranie wyboru serwera aktualizuje się tylko po zmianie mapy lub gdy użytkownik dołącza / opuszcza serwer [Naprawiono] Gra wyświetla się jako „Unreal Test!” na liście serwerów Steam [Naprawiono] Gracz zostaje piechurem dołączając do zablokowanej jednostki zwiadowczej. [Naprawiono] Gracz może doświadczyć krótkiego spadku liczby klatek na sekundę przy pierwszym wybraniu lokalizacji rozmieszczenia [Naprawiono] Gracz otrzymuje wiadomość „Już jest członkiem”, gdy próbuje ponownie dołączyć do tej samej jednostki, z której został wyrzucony [Naprawiono] HUD działa nie aktualizuje się podczas prowadzenia pojazdów zwiadowczych [Naprawiono] Gracze VIP mogą dołączyć do serwera w momencie podsumowania meczu zamiast umieszczenia się w kolejce na serwerze [Naprawiono] [TPP] Gracz może wykonywać określone animacje z niewłaściwym wyposażeniem. [Naprawiono] Wyświetlany jest komunikat GARNIZON/OPIK ZABLOKOWANY, ale gracz i tak jest robi deploy. [Naprawiono] Pociski nie przebijają ram okiennych [Naprawiono] Nazwa punktu kontrolnego Mausbach Approach jest nakładana na ikonę punktu kontrolnego z HUD [Naprawiono] [TPP] Zegarek jest źle ustawiony w dłoni gracza [Naprawiono] Wiele problemów zaobserwowanych podczas niemieckiej animacji podnoszenia [Naprawiono] Jeśli akcja jest wykonywana, gdy gracz jednocześnie otwiera tablicę wyników, akcja będzie kontynuowana do zakończenia [Naprawiono] Ikony garnizonu pozostaną powiększone po wybraniu ich za pomocą zdolności dowódcy „Demontaż garnizonu” [Naprawiono] Niektóre struktury są liczone dwukrotnie w menu „Wyświetl statystyki osobiste” po umieszczeniu [Naprawiono] Ikony dział artyleryjskich na interfejsie zmieniają kolor na niebieski, gdy jest w nich członek jednostki [Naprawiono] Efekt wyrzucenia łuski pocisku jest odtwarzany gdy gracz przez chwilę się nie ruszał [Naprawiono] Klawisze na mapie w grze i wskazówki nie aktualizują się, jeśli klawisze są zmieniane w menu opcji w grze [Naprawiono] Wszystkie bronie mogą przebić materiał „WaterDeep”, a obrażenia nie są zmniejszane po przebiciu [Naprawiono] Po zmianie mapy tło i model gracza w menu dostosowywania mogą zniknąć, jeśli gracz szybko kliknie „Zmień rolę” [Naprawiono] Niedziałającą jednostkę można utworzyć, jeśli inny gracz zamieni drużynę i utworzy jednostkę, gdy gracz jest w menu „Zmień rolę”. [Naprawiono] „Zaopatrzenie tutaj!” osiągnięcie nie śledzeni postępów podczas korzystania z zrzutu zaopatrzenia jako dowódca. [Naprawiono] Osiągnięcie „Kryj się” nie śledzi poczynionych postępów [Naprawiono] Niespójność z wynikiem wsparcia przyznawanym podczas umieszczania bluepritnów w sektorze przy HQ [Naprawiono] Amerykańskie ciężarówki często klinowały się pod stacjami zaopatrzenia. [Naprawiono] Problem z LoD przy niemieckim węźle zasobów amunicyjnych [Naprawiono] Problemy kolizji ze stodołami [Naprawiono] Niewidoczne kolizje obecne w zasobach fabryki na wielu mapach [Naprawiono] Zauważalny problem z LOD zaobserwowany w „niemieckim czołgu lekkim” UTAH Naprawiono brakujące po stronie niemieckiej odnowienie różnych pojazdów Skrócono wydłużony czas ładowania obserwowany na Utah w porównaniu z innymi mapami Naprawiono szereg assetów bez działającej penetracji pocisków Dodano brakujące stacje naprawcze do trybu Warfare Poprawiono kolizję pojazdu i gracza z wieloma assetami na mapie Naprawiono szereg nierównych tekstur i terenu HILL 400 Naprawiono szereg nierównych tekstur i terenu FOY Silny punkt Southern Edge jest teraz bardziej centralny w sektorze niż jego poprzednia lokalizacja Naprawiono szereg nierównych tekstur i terenu Brak kolizji na drodze na mapie Foy Ulepszone rozmieszczenie MG w niektórych lokalizacjach Naprawiono wiele niespójności między mapą a obszarami gry Naprawiono strzały z czołgów i pistoletów nie przebijające ogrodzenia z drutu OMAHA [Omaha] Gracze nie mogą kucać wewnątrz małych kamiennych bunkrów, jeśli są w pozycji leżącej Poprawiono wiele problemów z LOD związanych z budynkami i terenem na mapie Naprawiono wiele niespójności między mapą a obszarami gry Naprawiono szereg nierównych tekstur i terenu CARENTAN Asset torów kolejowych jest teraz spójny z torami na Hurtgen i Hill 400 Poprawiono kolizję pojazdu i gracza z wieloma zasobami na mapie Uniemożliwiono graczom dotarcie do określonych miejsc, których nie powinni, np. na dachach lub wewnątrz pustych budynków Naprawiono niestałe kolizje pojazdów z niektórymi kamiennymi ścianami na mapie Zwiększono prześwit na moście kolejowym znajdującym się w [J6 / J7], aby zmieściły się wszystkie pojazdy Ulepszone przejścia LoD w wielu zasobach Naprawiono szereg nierównych tekstur i terenu Hurtgen Forest Naprawiono szereg assetów bez działającej penetracji pocisków Naprawiono brakujące po obu stronach odnowienie różnych pojazdów Naprawiono szereg nierównych tekstur i terenu Sainte Mere Eglise Naprawiono rozmieszczenie 2 wstępnie umieszczonych garnizonów, aby nie unosiły się ani nie przenikały w trybie gry Ofensywny Naprawiono przenikanie się amerykańskich kwater głównych przez modele niemieckiej i amerykańskiej stacji naprawczej jeden na drugim Poprawiono kolizję pojazdów z wieloma assetami na mapie Naprawiono szereg nierównych tekstur i terenu Purple Heart Lane Naprawiono szereg nierównych tekstur i terenu HOTFIX Naprawiono błąd, który umożliwiał graczowi odznaczenie punktu odradzania, cały czas pozostając w trybie odrodzenia się. (Nieskończony deploy) Naprawiono błąd, który powodował, brak synchronizacji pomiedzy kierunkiem strzelania i celowania przy używaniu MG z biodra lub po rozstawieniu. Związane to było ze zmianą mechaniki strzałów (kule z lufy nie ze środka ekranu) Postaramy się ponownie zaimplementować tę funkcję, gdy upewnimy się, że nie spowoduje ona kolejnych problemów. Wyłączono możliwość wspięcia się na drut kolczasty umieszczonym przez Inżyniera i uniemożliwiono graczom wspinanie się po jego drewnianych końcach. Naprawiono błąd uruchamiania „VCRUNTIME140_1.dll”. Teraz, jeśli użytkownikowi brakuje wymaganego VCRUNTIME, zostanie on zainstalowany po uruchomieniu gry. Ponownie zaimplementowano wiadomość powitalną serwera wyświetlaną na ekranie taktycznym. Klawisz mapy i wiadomość powitalna są teraz wyświetlane w osobnych kartach, między którymi można się przełączać. Domyślnie zakładka powitalna będzie zawsze wyświetlana, chyba że gracz zmieni ją. Naprawiono agresywne problemy z LoD i billboardami występujące w SMDM i Utah, które powodowały, że drzewa i budynki wydawały się niskiej jakości z bliskiej odległości. Naprawiono kolizje niektórych krzaków na PHL, SME, SMDM i Omaha, uniemożliwiając graczom strzelanie przez liście. Naprawiono kolizję w kościele Carentan, która uniemożliwiała graczom strzelanie przez dziurę w dachu i okno w SME. Naprawiono materialny problem, który powodował, że broń i niektóre elementy postaci były całkowicie ciemne, gdy znajdowały się w cieniu na SME. Zastosowano prawidłowe LOD i materiały do letnich mundurów zaopatrzenia USA i GER. Usunięto nieistniejącą mapę z obrotu mapy. Naprawiono nieprawidłową aktualizację listy serwerów podczas korzystania z opcji sortowania. Naprawiono rzadką awarię serwera spowodowaną połączeniem klienta. Deweloperzy zapewniają też o tym że uważnie śledzą takie rzeczy jak: Wpływ nowych zmian w stawianiu zasobów węzłów i garnizonów na obecna metę gry. Poziomy szczegółowości trawy i drzew. Pod lupą są też wszelkie aspekty gry zmienione i niezmienione. Klient gry tym razem ma tylko jeden błąd (access violation) i deweloperzy już się tym zajmują. ▪️▫️◻️?◻️▫️▪️ Zapraszamy na serwer Discord polskiej społeczności Hell Let Loose: discord.hellletloose.pl Kopiowanie treści zabronione. Autor tłumaczenia: @Leutnant_Krafft
  6. Witajcie na kolejnym dziewiątym już patchu do gry Hell Let Loose pod tytułem Krew i Stal. 23 marca na nasze serwery i komputery wszedł wyżej wymieniony patch, który wprowadza sporo nowych rzeczy w grze jak i naprawia działania poniektórych bolączek trawiących grę od poprzednich patchów. Dziś zagłębimy się w szczegóły U9. Do dzieła! Wiadomość od deweloperów Cześć wszystkim, Ten rok jest bardzo pracowity dla całego zespołu i jesteśmy bardzo podekscytowani wydaniem 9 Aktualizacji - która niesie ze sobą mnóstwo długo oczekiwanych funkcji, które chcieliśmy wprowadzić do gry - walka wręcz, MG34, Tryby ofensywne Utah, kamera administratora i wiele więcej. Staramy się wymieniać każdą zmianę wprowadzoną w grze i nie chcemy niczego ukrywać, jednak ze względu na błędy ludzkie wkradające się na linii Q&A oficjalne wydanie czasami coś jednak pominiemy. Jak zawsze będziemy monitorować wszystkie opinie zwrotne o Aktualizacji i analizować je. Jesteśmy szczególnie zainteresowani tym, jak zmiany w stawianiu garnizonów wpłyną na metagrę. Ponadto nowe narzędzie dla administratorów w postaci kamery pozwoli nam lepiej ocenić powyższą zmianę. Bardzo dziękujemy za wsparcie i cierpliwość podczas naszego rozwoju. Jesteśmy bardzo podekscytowani, mogąc pokazać, co przygotowaliśmy w przyszłości, gdy zbliżamy się do opuszczenia wczesnego dostępu i walki na froncie wschodnim! - Black Matter Poszczególne rzeczy zawarte w U9 zostały omówione na poprzednich odprawach ale dla odświeżenia pamięci przypominamy wam: Walka wręcz Ofensywa na plaży Utah Drut kolczasty MG34 Kamera Administratora Odsuwamy obecnie tą całą gadkę o pierdółkach na bok i zagłębmy się w to co nas interesuje czyli patch notesy. Jednostki pancerne Deweloperzy dali nura w kodowanie systemów związanych z czołgami i zabierają się do wprowadzenia poważnych poprawek w nim. Ze względu na to obecny balans zostanie oddzielony od głębszych poprawek systemowych. Devsi pracują także nad poprawnym wyprofilowaniem średniej klasy czołgów w grze gdyż obecni przedstawiciele nijak się mają do tej kategorii. Tak więc ze względu na powyżej podane powody deweloperzy przy tym patchu ograniczyli się do: Mina przeciwpancerna nie niszczy czołgów takich jak Tygrys, Panthera, Sherman 76mm, Sherman 75mm. Taśma MG w czołgu zawiera 200 nie 100 pocisków a także poprawiono zerowanie MG Poprawa FX trafień nie penetrujących czołg Nalot dywanowy i ostrzał artyleryjski nie zadają obrażeń strefowych czołgom (tylko trafione zadają obrażenia) Poprawiono prędkość biegów w Stuarcie i Luchsie. Poprawiono zadawanie obrażeń przenikających (pociski czołgowe, rakiety AT, granaty miny) Poprawiono rejestrację trafień z czołgowego MG. Deweloperzy wiedzą o obecnym błędzie pojawiającym się przy specyficznych kątach ustawienia MG i czołgu. Zmiany w Mecie: Wyłączono możliwość budowania garnizonów w strefie neutralnej. Przejęcie punktu w trybie ofensywy trwa 60s (było 120s) Garnizony atakujące w pierwszym czerwonym sektorze rozmontowywane są w 5s (było 30s). Wyłączono możliwość spawnu na HQ w trybie ofensywy jeśli przeciwnik atakuje ten sektor HQ. Garnizony można postawić w pierwszej czerwonej strefie z wykorzystaniem 100 suppli. Garnizony atakujące są zablokowane gdy przeciwnicy znajdują się bliżej niż 100m. Garnizony w niebieskich strefach - 50 suppli i przeciwnik musi znaleźć się w odległości 15 m aby go zablokować. Usunięto 20s cooldownu na zablokowanie garnizonu i airheada. (jak długo zajmuje przejście ze stanu zablokowany -> przeciwnik blisko) Airhead trwa 180s zamiast 120 aby umożliwićsześć fal ataku. Po utracie sektora postawione nody są zniszczone tak samo jak i garnizony i opiki. Inżynier obecnie może postawić 12 nodów (Manpowerx3, Amunitionx3 Fuelx3) Inżynier nie może postawić tego samego noda w odległości mniejszej niż 50m. Raportowanie bugów: Usunięto możliwość raportowania błędów w grze za pomocą shift+b. Obecnie można to robić przez zakładkę Wsparcie na Steamie lub na oficjalnej stronie Team 17 link poniżej: Wsparcie Team 17 Zmiany w rozgrywce: Dodano MG do strony niemieckiej Dodano tryb ofensywy na mapie Utah dla obydwu stron Broń ręczna i mg czołgach otrzymało poprawne zerowanie. Dodano 2 minuty rozgrzewki w trybie Warfare Dodano kamerę dla administratorów serwera Podniesiono poziom gracza do 500 Dodano nowe oznaczenia poziomów 200-500 Pociski nie wylatują ze środka ekranu po wyjściu z animacji sprintu tylko z aktualnej lufy Zmniejszono koszt działa ppanc. z 100 do 50 Poprawiono druty kolczaste - jak na razie jeszcze w opracowaniu są druty, które już są na mapach. Dodano możliwość ręcznego odnowienia połączenia z Voip. Dodano nowy preset AA o nazwie "Społecznościowe AA" ze względu na usunięcie możliwości grzebania w plikach ini - co prowadziło do usuwanie trawy i roślinności. zmiana jakości krzaków nie spowoduje zniknięcia ich części z mapy Zablokowano możliwość grzebania w ini. Blueprinty postawione przez inżyniera znikają po 3 minutach jeśli nie są zbudowane Rozkładanie przyjacielskich blueprintów trwa 2s Medyk bandażuje dwa razy szybciej niż zwykła piechota Zmniejszono wysokość anteny przy niemieckim opiku. Jak i opiki tak i garnizony otrzymają rework modeli. Zwiększono obrażenia zadawane przez pistolet (2 strzały żeby zabić) Naloty dywanowe i ostrzał artylerii zadają obrażenia strefowe ciężarówkom Pociski smugowe pojawiają się w broni w stosunku 1:4 a nie 25% możliwości pojawienia się. Wraki pojazdów znikają jeśli otrzymają obrażenia od wybuchów lub po 5 minutach Wraki pojazdów nie znikną z mapy dopóki gracz znajduje się w odległości 100m od wraku lub w odległości 250m i patrzy na niego Vote kick banuje gracza na 1 godzinę nie na 2 Poprawiono wydajność na ekranie wyboru serwerów. Czołgi i inne materiały wybuchowe wysadzają miny ppanc. Zaimplementowaliśmy niestandardowy próg dla każdej animacji przeładowania, więc jeśli zostanie przerwany poza pewien punkt, broń nadal będzie przeładowywana. Doświadczenie: Gracz otrzyma doświadczenie po zbudowaniu struktury nie po zrzuceniu blueprinta węzła zasobów Inżynierowie otrzymują 10 PD wsparcia, roli i kariery za każdym razem, gdy umieszczony przez nich węzeł zasobów generuje zasoby (co 60 sekund) Pasażerowie ciężarówek dostawczych i transportowych dodają 1 PD na 60s kierowcy ciężarówki Inżynierowie zdobywają 10 punktów wsparcia za każde 30 sekund użytkowania zbudowanej przez nich stacji naprawczej [Naprawiono] Niespójność punktową pomiędzy Medykiem a graczem, który został wskrzeszony [Naprawiono] Zniszczenie czołgu za pomocą zdolności dowódcy nalot dywanowy nie zwiększa liczby zniszczonych pojazdów Animacje: [Naprawiono] Załadowany pocisk nie jest wyrzucany podczas częściowego przeładowania M1 Garand [Naprawiono] Brak synchronizacji pomiędzy animacją broni i dźwiękiem [Naprawiono] [TPP] Gracz pozostaje w animacji rzutu po rzuceniu ostatniego granatu dymnego [Naprawiono] [FPP] Ramiona gracza znajdują się nad ich głową, gdy patrzy w górę i czołga się po pochyłej powierzchni [Naprawiono] [TPP] Gracze na siedzeniu kierowcy dowolnej ciężarówki nie mają animacji bezczynności [Naprawiono] [TPP] Gracz na 1. miejscu działa Pak 40 AT nie ma animacji bezczynności Interfejs użytkownika: Możliwe miejsca odrodzeń są teraz dodane w formie listy na ekranie taktycznym. Gra zapamiętuje teraz, które jednostki gracz rozwinął i zwinął po zamknięciu i ponownym otwarciu tablicy wyników Podczas korzystania ze zdolności samolotu zwiadowczego ciężarówki są teraz wyświetlane jako pusty diament, podczas gdy pojazdy uzbrojone są wyświetlane jako wypełniony diament. Najechanie kursorem na zasoby na mapie taktycznej wyświetla teraz liczbę pozostałych zasobów Dodano przycisk „Dodaj znajomego” do tablicy wyników, umożliwiający graczom dodawanie innych na Steam Znacznik ping będzie teraz wyświetlany na krawędzi ekranu, jeśli jest poza zasięgiem wzroku Zdolności dowódcy na mapie są wyświetlane członkom drużyny jako białe, dzięki czemu są bardziej widoczne Dodano ikonę oznaczającą „obserwacja jednostki na pasku informacyjnym. Ta ikona pojawi się, gdy ktoś w tej jednostce jest w kamerze administracyjnej Oficerowie jednostek są teraz zawsze wyświetlani na górze listy jednostek i tablicy wyników Ikona umieszczonych ładunków wybuchowych została zmieniona z białej na czerwoną Znaczniki artyleryjskiego interfejsu HUD znikają przy 200M, a nie 500M Dodano informację na ekranie że gracz potrzebuje bandaża nawet jeśli go nie ma w ekwipunku. Serwery z trybami gry ofensywnej pokazują, która drużyna atakuje w sekcji „Tryb gry” w przeglądarce serwerów Dodano sloty VIP i informacje o kolejce serwerów dla serwerów do przeglądarki serwerów [Naprawiono] Gracze nie widzą osób znajdujących się w innych przyjaznych pojazdach, patrząc z wnętrza pojazdu [Naprawiono] Ikony graczy w grze skalują się w dół i stają się niewidoczne z odległości 200 m, niezależnie od ustawień odległości widzenia [Naprawiono] Imię dowódcy pozostaje widoczne w interfejsie w grze, jeśli dołączy do jednostki bez uprzedniej rezygnacji z funkcji dowódcy [Naprawiono] Gracz nie dołącza do oddziału po naciśnięciu przycisku „Zastosuj” na ekranie zmiany roli po zmianie wyglądu / ustawienia wyposażenia Wyposażenie: Snajper Dodano drugi zestaw snajperów z minami przeciwpancernymi. Dowódca czołgu Dodano drugie wyposażenie (Mechanika z palnikiem) dla obu sił. Obsługa karabinu maszynowego: Zmieniono domyślne wyposażenie niemieckiego karabinu maszynowego, tak aby zawierało MG34 jako broń podstawową. MG42 został przeniesiony do poziomu roli 3. Amerykański odpowiednik ma na wyposażeniu BAR UWAGA: Będziemy wymieniać elementy w wyposażeniu w przyszłych aktualizacjach, gdy będziemy wprowadzać nowy sprzęt i broń. SFX Dodano społecznościowe odgłosy śmierci i zranienia. Dodano nowe sfx strzelania z BAR'a. Poprawiono wszystkie odgłosy kroków w grze. Dostosowano ustawienie „Głośność mikrofonu”, aby zmniejszyć ryzyko zniekształcenia głosów graczy Dodano efekt dźwiękowy znikania wraków pojazdów Dodano efekt dźwiękowy demontażu airheada, stacji naprawczej i skrzyni z zasobami [Naprawiono] Brak synchronizacji pomiędzy dźwiękiem współosiowego MG /kierowcy MG [Naprawiono] Dźwięk kroków podczas biegu w pozycji przykucniętej był niespójny między FPP i TPP [Naprawiono] Brak dźwięku wyrzucenia pocisku podczas przeładowywania pustego karabinu powtarzalnego [Naprawiono] Niespójne efekty dźwiękowe podczas strzelania do min przeciwpiechotnych lub przeciwpancernych Udoskonalenia wizualne Wydłużono odległość przejścia HLOD do bardziej akceptowalnej odległości. Zaktualizowano BAR, Garand, K98k, MG42, Browning M1919, G43, Colt 1911, Luger, P38, STG44 Thompson, Springfield w celu użycia nowego inteligentnego systemu materiałów. Poprawiono również wiele geometrii i przyrządów celowniczych (usunięto postrzępioną geometrię lub słabe skalowane przedniej muszki) Dodano efekt cząsteczkowy przy znikaniu wraków pojazdów Dodano efekt cząsteczkowy przy demontażu airheada stacji naprawczej i skrzyni z zasobami Bandażowanie ran powoduje teraz dodanie krwi do rąk graczy Zwiększono zasięg widzenia dział przeciwpancernych. Powinny być teraz widoczne z większych odległości, takich jak klify Omaha [Naprawiono] Luneta staje się niewyraźna podczas używania karabinów snajperskich [Naprawiono] Zmiana ustawień liści powoduje znikanie trawy / krzewów. [Naprawiono] Kontury drzew widoczne na efektach wizualnych ognia / dymu przy różnych ustawieniach wideo Niskie / Średnie / Wysokie [Naprawiono] Niespójne efekty wizualne podczas strzelania do min przeciwpancernych lub przeciwpancernych [Naprawiono] Płomień pochodni będzie pulsował, gdy gra ma niższą jakość efektów [Naprawiono] Dym powstający w wyniku wystrzeliwania pocisków z czołgu wydaje się zniekształcony przy niskiej, średniej lub wysokiej jakości FX Samochody ciężarowe Ulepszony model kolizji ciężarówek, aby zapobiec utknięciu na obiektach Poprawki błędów [Naprawiono] Gracze rozmieszczający LKM nie aktualizują się dla innych graczy, którzy znajdują się dalej niż 500 metrów [Naprawiono] Drut kolczasty roli Inżyniera blokuje strzały z bazooki / panzerschrecka, pociski przeciwpancerne / czołgowe, granaty i eksplozje [Naprawiono] Airhead może zostać zrzucony w obszarach, w których wyświetlany jest komunikat „Zawróc" przy odrodzeniu gracza [Naprawiono] Niespójności między niektórymi czołgami przygważdżających sojuszników [Naprawiono] Animacja klucza Supporta i AT zatrzymuje się po około 2 sekundach [Naprawiono] Mapy ofensywne pozwalają pojazdom obrońców wjechać na kwaterę główną atakujących [Naprawiono] Gracz może być niewrażliwy na obrażenia balistyczne podczas przeskakiwania i / lub wspinaczki [Naprawiono] Rozpoczęcie przejmowania sektora natychmiast po zajęciu poprzedniego powoduje, że nowy sektor nie powiększa się na interfejsie gracza [Naprawiono] Tekst przypisania klawiszy w ciężarówce może nakładać się na grafikę przypisania klawiszy [Naprawiono] Ładunek wybuchowy i ślady trafień na niemieckim średnim czołgu przekręcały się po kolizji [Naprawiono] Gracz otrzyma 65535 granatów dymnych w niestabilnych warunkach sieciowych [Naprawiono] Otwarcie mapy podczas przeładowywania broni powtarzalnej anuluje przeładowanie [Naprawiono] Kolizja z blueprintem działa ppanc. [Naprawiono] Brak paska postępu dla osiągnięć „Nie przejdziesz” i „Praca miłości” [Naprawiono] Znaczniki mapy nie znikają, gdy gracz włączy HUD [Naprawiono] Nie właściwe wyświetlanie się ulubionych loadoutów [Naprawiono] Kilka suwaków w ustawieniach gry generuje efekty dźwiękowe, gdy są przeciągane poza ich limit [Naprawiono] Ustawienie „Opóźnienie zniknięcia martwych ciał” nie zmienia się zgodnie z przeznaczeniem i jest zawsze o 1 zmianę w tyle [Naprawiono] Osiągnięcie „Gdzie jest inżynier ?!” miało nie właściwą liczbę postawionych stacji naprawczych [Naprawiono] Wskazówka „Mocny punkt” pojawia się, gdy gracz wejdzie w nieaktywny mocny punkt [Naprawiono] Osiągnięcia polegające na niszczeniu pojazdów dają więcej punktów postępu, niż zamierzano [Naprawiono] Kompas czasami pozostaje skierowany w kierunku neutralnego sektora, nawet po przechwyceniu tego sektora [Naprawiono] Format licznika czasu meczu jest niespójny między HUDem a tablicą wyników [Naprawiono] Punkty wytrzymałości ciężarówki nie zgadza się w porównaniu z jej HUDem i wartościami pochodni [Naprawiono] Lista znaczników mapy jest ucięta w wielu rozdzielczościach [Naprawiono] Gracz nie może zdemontować konstrukcji z drutu kolczastego [Naprawiono] Gracz otrzyma wskazówkę „Sektor przejmowania”, gdy odrodzi się jako atakujący na mapie ofensywnej [Naprawiono] Gracz otrzyma komunikat „Zabiłeś towarzysza!” ostrzeżenie, jeśli zabiją wroga i przejdą do drugiej drużyny zanim zraniony "puści" [Naprawiono] Przeładowanie rozstawionej MG przerwane mimo że animacja się skończyła [Naprawiono] Użytkownik nie otrzymuje ostrzeżenia, jeśli zdecydują się zresetować swoje ustawienia lub wskazówki [Naprawiono] Wskazówka „Wróg w pobliżu” nie aktualizuje się poprawnie, gdy jest widoczna dla gracza [Naprawiono] Użytkownik nie może zmienić wyglądu, jeśli DLC jest wyłączone przez Steam, gdy jego postać ma wyposażenie z DLC [Naprawiono] Widoczne problemy podczas opuszczania jednostki. [Naprawiono] Animacja budowania przez użycie zegarka będzie się częściowo zapętlać, jeśli w promieniu budowy pojawi się wrogi gracz [Naprawiono] Gdy w pobliżu wrogich blueprintów węzłów zasobów, gracz zobaczy ikony HUD węzłów [Naprawiono] Zdolność „Wzmocnienie” dowódcy można umieścić w zablokowanych sektorach [Naprawiono] Dobyte sektory w trybie ofensywnym są na cooldownie do przejęcia. [Naprawiono] Na ekranie taktycznym wybrany punkt odradzania jest wizualnie odznaczany po redeployu. [Naprawiono] Animacja budowania będzie nadal odtwarzana, jeśli gracz kładzie się na brzuchu podczas konstruowania zapasów [Naprawiono] Animacja przycelowania w trybie TPP zmienia się w animację strzału z biodra przy zatrzymaniu się [Naprawiono] [TPP] Skrzynki z amunicją, skrzynki z zaopatrzeniem medycznym i ładunki wybuchowe są źle wyrównane w ręce gracza [Naprawiono] [TPP] Druga ręka pozostaje w tej samej orientacji podczas pochylania się z jednoręcznym elementem wyposażenia [Naprawiono] Nieprawidłowe wyposażenie roli amerykańskiego wsparcia podczas noszenia munduru Airborne M1942 [Naprawiono] Zauważalny problem z poziomem LOD na plecaku jako amerykański AT [Naprawiono] Kark martwych graczy może czasami przenikać przez mundur Airborne M1942 [Naprawiono] [FPP] Ręka gracza przecina się przez mundur Marsh Fallschirmjager Smock, gdy trzyma karabin Karabiner 98K [Naprawiono] Przyjęcie zaproszenia Steam na serwer z hasłem spowoduje wyświetlenie informacji o nieprawidłowym haśle [Naprawiono] Zmiana rozdzielczości w trybie „Pełny ekran” może na chwilę pokazać komunikat potwierdzający przed przywróceniem początkowej konfiguracji [Naprawiono] Wspinanie się po niektórych krzakach może spowodować lewitację gracza [Naprawiono] Wyłączono skrót silnika UE4, który sprawia, że F11 przełącza się na pełny ekran [Naprawiono] Sekwencja uruchamiania / zatrzymywania silnika pojazdu jest anulowana, jeśli gracz spróbuje otworzyć mapę w tym samym czasie [Naprawiono] Gracze mogą strzelać natychmiast i z doskonałą dokładnością, naciskając jednocześnie przyciski celowania i strzału podczas biegu [Naprawiono] Gracze wyrzuceni z drużyny czasami pozostają w drużynowym VOIPie [Naprawiono] Powiadomienia o kolejce serwera są wyświetlane członkom innym niż VIP, gdy wszystkie miejsca na serwerze są ustawione tylko dla VIPów [Naprawiono] VIP na serwerach jest aktualizowane tylko po dołączeniu / opuszczeniu serwera przez użytkownika lub po zmianie mapy [Naprawiono] Crash podczas „ALT + Tab”. [Naprawiono]Crash po opuszczeniu serwera i powrocie do wyboru serwera [Naprawiono] Usunięcie kursora podczas deploya [Naprawiono] Kolejka serwera na ekranie wyboru serwera aktualizuje się tylko po zmianie mapy lub gdy użytkownik dołącza / opuszcza serwer [Naprawiono] Gra wyświetla się jako „Unreal Test!” na liście serwerów Steam [Naprawiono] Gracz zostaje piechurem dołączając do zablokowanej jednostki zwiadowczej. [Naprawiono] Gracz może doświadczyć krótkiego spadku liczby klatek na sekundę przy pierwszym wybraniu lokalizacji rozmieszczenia [Naprawiono] Gracz otrzymuje wiadomość „Już jest członkiem”, gdy próbuje ponownie dołączyć do tej samej jednostki, z której został wyrzucony [Naprawiono] HUD działa nie aktualizuje się podczas prowadzenia pojazdów zwiadowczych [Naprawiono] Gracze VIP mogą dołączyć do serwera w momencie podsumowania meczu zamiast umieszczenia się w kolejce na serwerze [Naprawiono] [TPP] Gracz może wykonywać określone animacje z niewłaściwym wyposażeniem. [Naprawiono] Wyświetlany jest komunikat GARNIZON/OPIK ZABLOKOWANY, ale gracz i tak jest robi deploy. [Naprawiono] Pociski nie przebijają ram okiennych [Naprawiono] Nazwa punktu kontrolnego Mausbach Approach jest nakładana na ikonę punktu kontrolnego z HUD [Naprawiono] [TPP] Zegarek jest źle ustawiony w dłoni gracza [Naprawiono] Wiele problemów zaobserwowanych podczas niemieckiej animacji podnoszenia [Naprawiono] Jeśli akcja jest wykonywana, gdy gracz jednocześnie otwiera tablicę wyników, akcja będzie kontynuowana do zakończenia [Naprawiono] Ikony garnizonu pozostaną powiększone po wybraniu ich za pomocą zdolności dowódcy „Demontaż garnizonu” [Naprawiono] Niektóre struktury są liczone dwukrotnie w menu „Wyświetl statystyki osobiste” po umieszczeniu [Naprawiono] Ikony dział artyleryjskich na interfejsie zmieniają kolor na niebieski, gdy jest w nich członek jednostki [Naprawiono] Efekt wyrzucenia łuski pocisku jest odtwarzany gdy gracz przez chwilę się nie ruszał [Naprawiono] Klawisze na mapie w grze i wskazówki nie aktualizują się, jeśli klawisze są zmieniane w menu opcji w grze [Naprawiono] Wszystkie bronie mogą przebić materiał „WaterDeep”, a obrażenia nie są zmniejszane po przebiciu [Naprawiono] Po zmianie mapy tło i model gracza w menu dostosowywania mogą zniknąć, jeśli gracz szybko kliknie „Zmień rolę” [Naprawiono] Niedziałającą jednostkę można utworzyć, jeśli inny gracz zamieni drużynę i utworzy jednostkę, gdy gracz jest w menu „Zmień rolę”. [Naprawiono] „Zaopatrzenie tutaj!” osiągnięcie nie śledzeni postępów podczas korzystania z zrzutu zaopatrzenia jako dowódca. [Naprawiono] Osiągnięcie „Kryj się” nie śledzi poczynionych postępów [Naprawiono] Niespójność z wynikiem wsparcia przyznawanym podczas umieszczania bluepritnów w sektorze przy HQ [Naprawiono] Amerykańskie ciężarówki często klinowały się pod stacjami zaopatrzenia. [Naprawiono] Problem z LoD przy niemieckim węźle zasobów amunicyjnych [Naprawiono] Problemy kolizji ze stodołami [Naprawiono] Niewidoczne kolizje obecne w zasobach fabryki na wielu mapach [Naprawiono] Zauważalny problem z LOD zaobserwowany w „niemieckim czołgu lekkim” UTAH Naprawiono brakujące po stronie niemieckiej odnowienie różnych pojazdów Skrócono wydłużony czas ładowania obserwowany na Utah w porównaniu z innymi mapami Naprawiono szereg assetów bez działającej penetracji pocisków Dodano brakujące stacje naprawcze do trybu Warfare Poprawiono kolizję pojazdu i gracza z wieloma assetami na mapie Naprawiono szereg nierównych tekstur i terenu HILL 400 Naprawiono szereg nierównych tekstur i terenu FOY Silny punkt Southern Edge jest teraz bardziej centralny w sektorze niż jego poprzednia lokalizacja Naprawiono szereg nierównych tekstur i terenu Brak kolizji na drodze na mapie Foy Ulepszone rozmieszczenie MG w niektórych lokalizacjach Naprawiono wiele niespójności między mapą a obszarami gry Naprawiono strzały z czołgów i pistoletów nie przebijające ogrodzenia z drutu OMAHA [Omaha] Gracze nie mogą kucać wewnątrz małych kamiennych bunkrów, jeśli są w pozycji leżącej Poprawiono wiele problemów z LOD związanych z budynkami i terenem na mapie Naprawiono wiele niespójności między mapą a obszarami gry Naprawiono szereg nierównych tekstur i terenu CARENTAN Asset torów kolejowych jest teraz spójny z torami na Hurtgen i Hill 400 Poprawiono kolizję pojazdu i gracza z wieloma zasobami na mapie Uniemożliwiono graczom dotarcie do określonych miejsc, których nie powinni, np. na dachach lub wewnątrz pustych budynków Naprawiono niestałe kolizje pojazdów z niektórymi kamiennymi ścianami na mapie Zwiększono prześwit na moście kolejowym znajdującym się w [J6 / J7], aby zmieściły się wszystkie pojazdy Ulepszone przejścia LoD w wielu zasobach Naprawiono szereg nierównych tekstur i terenu Hurtgen Forest Naprawiono szereg assetów bez działającej penetracji pocisków Naprawiono brakujące po obu stronach odnowienie różnych pojazdów Naprawiono szereg nierównych tekstur i terenu Sainte Mere Eglise Naprawiono rozmieszczenie 2 wstępnie umieszczonych garnizonów, aby nie unosiły się ani nie przenikały w trybie gry Ofensywny Naprawiono przenikanie się amerykańskich kwater głównych przez modele niemieckiej i amerykańskiej stacji naprawczej jeden na drugim Poprawiono kolizję pojazdów z wieloma assetami na mapie Naprawiono szereg nierównych tekstur i terenu Purple Heart Lane Naprawiono szereg nierównych tekstur i terenu HOTFIX Naprawiono błąd, który umożliwiał graczowi odznaczenie punktu odradzania, cały czas pozostając w trybie odrodzenia się. (Nieskończony deploy) Naprawiono błąd, który powodował, brak synchronizacji pomiedzy kierunkiem strzelania i celowania przy używaniu MG z biodra lub po rozstawieniu. Związane to było ze zmianą mechaniki strzałów (kule z lufy nie ze środka ekranu) Postaramy się ponownie zaimplementować tę funkcję, gdy upewnimy się, że nie spowoduje ona kolejnych problemów. Wyłączono możliwość wspięcia się na drut kolczasty umieszczonym przez Inżyniera i uniemożliwiono graczom wspinanie się po jego drewnianych końcach. Naprawiono błąd uruchamiania „VCRUNTIME140_1.dll”. Teraz, jeśli użytkownikowi brakuje wymaganego VCRUNTIME, zostanie on zainstalowany po uruchomieniu gry. Ponownie zaimplementowano wiadomość powitalną serwera wyświetlaną na ekranie taktycznym. Klawisz mapy i wiadomość powitalna są teraz wyświetlane w osobnych kartach, między którymi można się przełączać. Domyślnie zakładka powitalna będzie zawsze wyświetlana, chyba że gracz zmieni ją. Naprawiono agresywne problemy z LoD i billboardami występujące w SMDM i Utah, które powodowały, że drzewa i budynki wydawały się niskiej jakości z bliskiej odległości. Naprawiono kolizje niektórych krzaków na PHL, SME, SMDM i Omaha, uniemożliwiając graczom strzelanie przez liście. Naprawiono kolizję w kościele Carentan, która uniemożliwiała graczom strzelanie przez dziurę w dachu i okno w SME. Naprawiono materialny problem, który powodował, że broń i niektóre elementy postaci były całkowicie ciemne, gdy znajdowały się w cieniu na SME. Zastosowano prawidłowe LOD i materiały do letnich mundurów zaopatrzenia USA i GER. Usunięto nieistniejącą mapę z obrotu mapy. Naprawiono nieprawidłową aktualizację listy serwerów podczas korzystania z opcji sortowania. Naprawiono rzadką awarię serwera spowodowaną połączeniem klienta. Deweloperzy zapewniają też o tym że uważnie śledzą takie rzeczy jak: Wpływ nowych zmian w stawianiu zasobów węzłów i garnizonów na obecna metę gry. Poziomy szczegółowości trawy i drzew. Pod lupą są też wszelkie aspekty gry zmienione i niezmienione. Klient gry tym razem ma tylko jeden błąd (access violation) i deweloperzy już się tym zajmują. ▪️▫️◻️?◻️▫️▪️ Zapraszamy na serwer Discord polskiej społeczności Hell Let Loose: discord.hellletloose.pl Kopiowanie treści zabronione. Autor tłumaczenia: @Leutnant_Krafft
  7. W końcu czas oczekiwania dobiegł końca i znów przed nami kolejny już 9 patch do gry: U9 Krew i Stal - 25 marca 2021 roku. A w nim: Walka wręcz Kamera administratora serwera Poprawne zerowanie każdej z broni Część pierwsza poparwek do czołgów Zmiany rozmieszczenia garnizonów Nowe dźwięki śmierci Osiągnięcia Steam Funkcjonalność drutu kolczastego Dodana i udoskonalona lokalizacja MG34 Dodatkowe wyposażenie Dalsze poprawki błędów Okres rozgrzewki dla trybu Warfare Zwiększenie poziomu XP Ulepszenia dźwiękowe (kroki, broń, śmierć) Zmiany interfejsu użytkownika Zwiększenie maksymalnego poziomu Ulepszona optymalizacja Ulepszenia pojawiania się trawy i liści Tryb ofensywy na mapie Utah dla sił niemieckich i amerykańskich, w tym lądowanie na plaży Poprawiono jakość wizualną broni Poprawiony system przenikania obrażeń U9 wyjdzie koło 11am GMT / 12pm CEST ale może ulec zmianom. Po wyjściu patcha dodany zostanie patch list ze zmianami. Sowiecki załogant Oprócz informacji o U9 deweloperzy dają nam rzucić okiem na wyposażenie Sowieckiego załoganta, nie potwierdzając oficjalnego rostera dostepnych pojazdów ale dając nam dając do zrozumienia, że zobaczymy ikony sowieckiego triumfu. Nowe informacje Deweloperzy ostatnio podali nowe informacje dotyczące rozwoju HLL jako tytułu szczegóły po tym linkiem. I na tym kończymy kolejną odprawę deweloperską. ▪️▫️◻️?◻️▫️▪️ Zapraszamy na serwer Discord polskiej społeczności Hell Let Loose: discord.hellletloose.pl Kopiowanie treści zabronione. Autor tłumaczenia: @Leutnant_Krafft
  8. W końcu czas oczekiwania dobiegł końca i znów przed nami kolejny już 9 patch do gry: U9 Krew i Stal - 25 marca 2021 roku. A w nim: Walka wręcz Kamera administratora serwera Poprawne zerowanie każdej z broni Część pierwsza poparwek do czołgów Zmiany rozmieszczenia garnizonów Nowe dźwięki śmierci Osiągnięcia Steam Funkcjonalność drutu kolczastego Dodana i udoskonalona lokalizacja MG34 Dodatkowe wyposażenie Dalsze poprawki błędów Okres rozgrzewki dla trybu Warfare Zwiększenie poziomu XP Ulepszenia dźwiękowe (kroki, broń, śmierć) Zmiany interfejsu użytkownika Zwiększenie maksymalnego poziomu Ulepszona optymalizacja Ulepszenia pojawiania się trawy i liści Tryb ofensywy na mapie Utah dla sił niemieckich i amerykańskich, w tym lądowanie na plaży Poprawiono jakość wizualną broni Poprawiony system przenikania obrażeń U9 wyjdzie koło 11am GMT / 12pm CEST ale może ulec zmianom. Po wyjściu patcha dodany zostanie patch list ze zmianami. Sowiecki załogant Oprócz informacji o U9 deweloperzy dają nam rzucić okiem na wyposażenie Sowieckiego załoganta, nie potwierdzając oficjalnego rostera dostepnych pojazdów ale dając nam dając do zrozumienia, że zobaczymy ikony sowieckiego triumfu. Nowe informacje Deweloperzy ostatnio podali nowe informacje dotyczące rozwoju HLL jako tytułu szczegóły po tym linkiem. I na tym kończymy kolejną odprawę deweloperską. ▪️▫️◻️?◻️▫️▪️ Zapraszamy na serwer Discord polskiej społeczności Hell Let Loose: discord.hellletloose.pl Kopiowanie treści zabronione. Autor tłumaczenia: @Leutnant_Krafft Zobacz cały artykuł
  9. Witajcie na kolejnej odprawie deweloperskiej. Tym razem deweloperzy mają dla nas nowy tryb na mapie UTAH który pozwoli nam się wczuć w niezbyt przyjemną sytuację lądowań w Normandii w 44'. - Mamy obecnie dużą liczbę map na roosterze - od przeróbki SMDM, przez kilka map Frontu Wschodniego - po niezapowiedzianą mapę Frontu Zachodniego. W związku z tym poświęcamy ten czas, aby wrócić do naszej obecnej rotacji map i opracować odmiany trybu ofensywnego, a także zoptymalizować i przerobić problemy na określonych mapach. Ostatecznie wprowadzimy tryb ofensywny dla każdej mapy w grze i ustandaryzowaliśmy praktykę wdrażania trybu ofensywnego wraz ze wszystkimi nowymi mapami. - mówi nam szef wszystkich szefów Max - Ponadto w aktualizacji 9 zobaczymy kilka ukrytych zmian w trybie Offensive, które wprowadzamy, aby czas trwania Offensive był taki sam jak Warfare, ponieważ zdajemy sobie sprawę, że sam czas potrzebny do zakończenia ofensywy bitwa może zniechęcić wielu graczy i spowodować, że gra przeciągnie się w niezamierzony sposób. Ostatecznie tryby Offensive i Warfare zostaną określone przez wybór dokonany przez drużyny w trybie kampanii, dlatego zależy nam, aby były one równie zwięzłe i satysfakcjonujące, jak tylko możemy. UTAH ofensywa Obydwie strony Oś i Alianci w trybie ofensywy otrzymają zróżnicowane pogody i style oświetlenia co może odmienić wasze postrzeganie map. Tym razem Alianci będą lądować tak samo jak na mapie OMAHA. Parę kadrów dla was: Można też dostrzec że przerobiono asset krzaków i poprawiono osłonę oferowaną przez trawę na tyle na ile pozwoliły wymagania sprzętowe (adieu FPS-y). Optymalizacja Ciągła praca nad optymalizacją gry przyniosła efekty i dodatnie FPS na różnych sprzętach. Poprawa w używaniu podobnych assetów i ciągła ich optymalizacja pozwolą w końcu cieszenie się rozgrywką bez nagłych spadków FPS. (nie oznacza to że gra będzie grywalna w 60FPS na GTX1050). Kończy to naszą odprawę deweloperską z tego tygodnia. Słyszymy się za tydzień na kolejnej. ▪️▫️◻️?◻️▫️▪️ Zapraszamy na serwer Discord polskiej społeczności Hell Let Loose: discord.hellletloose.pl Kopiowanie treści zabronione. Autor tłumaczenia: @Leutnant_Krafft
  10. Witajcie na kolejnej odprawie deweloperskiej. Tym razem deweloperzy mają dla nas nowy tryb na mapie UTAH który pozwoli nam się wczuć w niezbyt przyjemną sytuację lądowań w Normandii w 44'. - Mamy obecnie dużą liczbę map na roosterze - od przeróbki SMDM, przez kilka map Frontu Wschodniego - po niezapowiedzianą mapę Frontu Zachodniego. W związku z tym poświęcamy ten czas, aby wrócić do naszej obecnej rotacji map i opracować odmiany trybu ofensywnego, a także zoptymalizować i przerobić problemy na określonych mapach. Ostatecznie wprowadzimy tryb ofensywny dla każdej mapy w grze i ustandaryzowaliśmy praktykę wdrażania trybu ofensywnego wraz ze wszystkimi nowymi mapami. - mówi nam szef wszystkich szefów Max - Ponadto w aktualizacji 9 zobaczymy kilka ukrytych zmian w trybie Offensive, które wprowadzamy, aby czas trwania Offensive był taki sam jak Warfare, ponieważ zdajemy sobie sprawę, że sam czas potrzebny do zakończenia ofensywy bitwa może zniechęcić wielu graczy i spowodować, że gra przeciągnie się w niezamierzony sposób. Ostatecznie tryby Offensive i Warfare zostaną określone przez wybór dokonany przez drużyny w trybie kampanii, dlatego zależy nam, aby były one równie zwięzłe i satysfakcjonujące, jak tylko możemy. UTAH ofensywa Obydwie strony Oś i Alianci w trybie ofensywy otrzymają zróżnicowane pogody i style oświetlenia co może odmienić wasze postrzeganie map. Tym razem Alianci będą lądować tak samo jak na mapie OMAHA. Parę kadrów dla was: Można też dostrzec że przerobiono asset krzaków i poprawiono osłonę oferowaną przez trawę na tyle na ile pozwoliły wymagania sprzętowe (adieu FPS-y). Optymalizacja Ciągła praca nad optymalizacją gry przyniosła efekty i dodatnie FPS na różnych sprzętach. Poprawa w używaniu podobnych assetów i ciągła ich optymalizacja pozwolą w końcu cieszenie się rozgrywką bez nagłych spadków FPS. (nie oznacza to że gra będzie grywalna w 60FPS na GTX1050). Kończy to naszą odprawę deweloperską z tego tygodnia. Słyszymy się za tydzień na kolejnej. ▪️▫️◻️?◻️▫️▪️ Zapraszamy na serwer Discord polskiej społeczności Hell Let Loose: discord.hellletloose.pl Kopiowanie treści zabronione. Autor tłumaczenia: @Leutnant_Krafft Zobacz cały artykuł
  11. W tym tygodniu wypadło tak że na raz wpadną aż trzy briefingi na raz (było trochę spraw prywatnych, które uniemożliwiły zajęcie się tym na bieżąco). - wasz tłumacz @Leutnant_Krafft. A teraz bez przeciągania gumy jedziemy z odprawą nr. 177 w której to deweloperzy w końcu rozwiążą tą problematyczną sytuację gdy wraz z przeciwnikiem wystrzelałeś się z amunicji i kto teraz szybciej przeładuje? Od U9 już nie będzie tego dylematu, skończyła się amunicja? Nóż w garść i dźgaj. Jesteś w terenie wroga i widzisz wrogiego dowódcę ale nie chcesz zdradzić swojej pozycji? Podkradasz się po cichu ze szpadlem w ręce i łup! po kłopocie. Walki wręcz były zjawiskiem dosyć powszechnym w okresie II wojny światowej szczególnie w starciu bliskim przy czyszczeniu budynków. Jedną z pamiętnych scen dobrze zobrazowujących brutalność takich starć z filmu Szeregowiec Ryan. Walka wręcz co i jak? Mechanika wprowadzona w U9 ma dać poczucie realistycznej możliwości natychmiastowego ataku wręcz. Dlatego atak wręcz został przypisany pod klawisz B - po naciśnięciu kod w grze sprawdzi jaką broń białą masz w ekwipunku i wyegzekwuje atak. Dla tych którzy poszukują mocnych doznań pozostawiono możliwość manualnego wyposażenia broni białej. Jeżeli chodzi o parametry walki wręcz deweloperzy będą testować relatywną prędkość uzbrojenia jak i jego zasięg aby każda z dostępnych broni miała swój zestaw zalet i wad. Pozwoli to na dodanie większej różnorodności broni białej w wyposażeniu (wraz z bagnetami). Ze względu na niskie TTK (time to kill) w grze deweloperzy uznali że broń biała może zostać dodana jak tylko jako OHK (one hit kill). Zabójstwa bronią białą mają coś w sobie z Hollywoodzkich produkcji oblewając zabójcę litrami krwi. ▪️▫️◻️?◻️▫️▪️ Zapraszamy na serwer Discord polskiej społeczności Hell Let Loose: discord.hellletloose.pl Kopiowanie treści zabronione. Autor tłumaczenia: @Leutnant_Krafft
  12. W tym tygodniu wypadło tak że na raz wpadną aż trzy briefingi na raz (było trochę spraw prywatnych, które uniemożliwiły zajęcie się tym na bieżąco). - wasz tłumacz @Leutnant_Krafft. A teraz bez przeciągania gumy jedziemy z odprawą nr. 177 w której to deweloperzy w końcu rozwiążą tą problematyczną sytuację gdy wraz z przeciwnikiem wystrzelałeś się z amunicji i kto teraz szybciej przeładuje? Od U9 już nie będzie tego dylematu, skończyła się amunicja? Nóż w garść i dźgaj. Jesteś w terenie wroga i widzisz wrogiego dowódcę ale nie chcesz zdradzić swojej pozycji? Podkradasz się po cichu ze szpadlem w ręce i łup! po kłopocie. Walki wręcz były zjawiskiem dosyć powszechnym w okresie II wojny światowej szczególnie w starciu bliskim przy czyszczeniu budynków. Jedną z pamiętnych scen dobrze zobrazowujących brutalność takich starć z filmu Szeregowiec Ryan. Walka wręcz co i jak? Mechanika wprowadzona w U9 ma dać poczucie realistycznej możliwości natychmiastowego ataku wręcz. Dlatego atak wręcz został przypisany pod klawisz B - po naciśnięciu kod w grze sprawdzi jaką broń białą masz w ekwipunku i wyegzekwuje atak. Dla tych którzy poszukują mocnych doznań pozostawiono możliwość manualnego wyposażenia broni białej. Jeżeli chodzi o parametry walki wręcz deweloperzy będą testować relatywną prędkość uzbrojenia jak i jego zasięg aby każda z dostępnych broni miała swój zestaw zalet i wad. Pozwoli to na dodanie większej różnorodności broni białej w wyposażeniu (wraz z bagnetami). Ze względu na niskie TTK (time to kill) w grze deweloperzy uznali że broń biała może zostać dodana jak tylko jako OHK (one hit kill). Zabójstwa bronią białą mają coś w sobie z Hollywoodzkich produkcji oblewając zabójcę litrami krwi. ▪️▫️◻️?◻️▫️▪️ Zapraszamy na serwer Discord polskiej społeczności Hell Let Loose: discord.hellletloose.pl Kopiowanie treści zabronione. Autor tłumaczenia: @Leutnant_Krafft Zobacz cały artykuł
  13. Witajcie na 116 odprawie deweloperskiej. Wielkimi krokami zbliża się U9 (chodzą pogłoski o końcu pierwszego kwartału 2021 roku) i coraz więcej wskazuje na to, że pogłoski mogą okazać się prawdziwe. Deweloperzy w pocie czoła testują wraz z graczami nowe dodatki do gry i w końcu udało im się wypuścić dedykowaną aplikację do testowania gry zastępując dotychczasową metodę pobierania wersji testowej i zamieniania oryginalnego klienta gry. Formę informacji zwrotnej na temat testów znajdziecie tutaj. Co testujemy: Stabilność i użyteczność tej nowej publicznej aplikacji testowej Wyzerowanie broni Walka wręcz (animacje są WIP i nie zostały jeszcze zaktualizowane i sfinalizowane) Zmiany w meta umieszczania garnizonu (garnizony w czerwonej strefie) Częściowe przeładowanie (możliwość przerwania przeładowania poza punkty krytyczne i nadal funkcjonalne przeładowanie) Zmiany interfejsu użytkownika Poprawki stabilności VOIP, w tym przycisk ponownego połączenia w menu Opcje Przeróbka materiałów broni Przeróbka obrazu celownika broni (uporządkowano i ujednolicono wiele rozmiarów i czystości wzroku, geometrii i kolorów). Optymalizacja trawy, dłuższe odległości ładowania i krótsze czasy ładowania MG34 (animacje są WIP i nie zostały jeszcze zaktualizowane i sfinalizowane) Poprawione lunety snajperskie (brak efekty zamazania) Utah Beach Tryby ofensywne w USA i Niemczech Funkcjonalność drutu kolczastego Obsługa gamepada i kontrolera Ogólna zwiększona optymalizacja gry Nowe wyposażenie dla ról MG, dowódcy, dowódcy czołgu i snajpera Doświadczenie w grze pojazdami, w tym skuteczność broni, trakcja i obsługa pojazdu VOIP "Wciąż ulepszamy VIVOX / VOIP w grze. Jeśli masz problemy z VOIP podczas PTE, wypróbuj funkcję ponownego połączenia w menu gry w sekcji Audio i daj nam znać w formularzu opinii PTE. W swojej opinii prosimy o podanie jak największej ilości informacji, w tym serwera, mapy, godziny i daty. Uwzględnij również, jeśli zauważyłeś, że inne osoby również są dotknięte tym samym problemem, co Ty, i czy użyłeś opcji ponownego połączenia, czy zadziałała, czy nie." - Spono Wprowadzono wiele ogólnych ulepszeń dźwięku, ale konkretne rzeczy do wysłuchania to: Dźwięki trafień i śmierci Kroki i ruch Nowy dźwięk BAR Interfejs użytkownika "Wprowadziliśmy kilka znaczących zmian w naszym interfejsie użytkownika i interfejsie, starając się dostosować układ w przyszłości i naprawić problemy ze skalowaniem dla bardziej nieortodoksyjnych rozdzielczości. Nadchodzące funkcje i ulepszenia QOL są tego częścią. Oznacza to, że mogą występować błędy związane z interfejsem użytkownika. Próbowaliśmy rozwiązać jak najwięcej, aby było to możliwe do odtworzenia dla PTE, ale prosimy o zgłaszanie wszelkich napotkanych problemów z interfejsem użytkownika." -Spono Ważne !!! Przed włączeniem aplikacji testowej wykonaj następne kroki aby utworzyć osobny folder z ustawieniami dla aplikacji: Kliknij prawym przyciskiem myszy Hell Let Loose (test publiczny) w swojej bibliotece Steam Kliknij Właściwości W Opcjach uruchamiania dodaj „-UserDir = <PATH>” Wymagane będzie dodatkowe miejsce na dysku (około 23 GB) Dostęp do serwerów będzie odbywał się na zasadzie kto pierwszy, ten lepszy i będzie ograniczony do 3 serwerów / 300 graczy na raz. XP nie zostanie zapisany podczas PTE. Osiągnięć nie będzie można zdobyć. I ostatnia informacja na temat poufności. "Czy istnieje NDA? Chociaż nie narzucamy ścisłej umowy o zachowaniu poufności, bylibyśmy bardzo wdzięczni, gdybyś pomógł nam w przygotowaniu się do wydania, nie przesyłając strumieniowo ani nie udostępniając szeroko treści z aplikacji testowej. Ta aplikacja została zaprojektowana i rozpowszechniona, aby pomóc nam w testowaniu i uzyskać bezpośrednie i szczegółowe opinie na temat nadchodzącej aktualizacji. Nie został zaprojektowany jako narzędzie marketingowe i jak możesz sobie wyobrazić, wolelibyśmy nie rozpowszechniać szeroko mediów z treścią, która jest w toku." - Spono i Max Na tym kończymy dzisiejszą odprawę i do zobaczenia na naszych serwerach! ▪️▫️◻️?◻️▫️▪️ Zapraszamy na serwer Discord polskiej społeczności Hell Let Loose: discord.hellletloose.pl Kopiowanie treści zabronione. Autor tłumaczenia: @Leutnant_Krafft
  14. Witajcie na 116 odprawie deweloperskiej. Wielkimi krokami zbliża się U9 (chodzą pogłoski o końcu pierwszego kwartału 2021 roku) i coraz więcej wskazuje na to, że pogłoski mogą okazać się prawdziwe. Deweloperzy w pocie czoła testują wraz z graczami nowe dodatki do gry i w końcu udało im się wypuścić dedykowaną aplikację do testowania gry zastępując dotychczasową metodę pobierania wersji testowej i zamieniania oryginalnego klienta gry. Formę informacji zwrotnej na temat testów znajdziecie tutaj. Co testujemy: Stabilność i użyteczność tej nowej publicznej aplikacji testowej Wyzerowanie broni Walka wręcz (animacje są WIP i nie zostały jeszcze zaktualizowane i sfinalizowane) Zmiany w meta umieszczania garnizonu (garnizony w czerwonej strefie) Częściowe przeładowanie (możliwość przerwania przeładowania poza punkty krytyczne i nadal funkcjonalne przeładowanie) Zmiany interfejsu użytkownika Poprawki stabilności VOIP, w tym przycisk ponownego połączenia w menu Opcje Przeróbka materiałów broni Przeróbka obrazu celownika broni (uporządkowano i ujednolicono wiele rozmiarów i czystości wzroku, geometrii i kolorów). Optymalizacja trawy, dłuższe odległości ładowania i krótsze czasy ładowania MG34 (animacje są WIP i nie zostały jeszcze zaktualizowane i sfinalizowane) Poprawione lunety snajperskie (brak efekty zamazania) Utah Beach Tryby ofensywne w USA i Niemczech Funkcjonalność drutu kolczastego Obsługa gamepada i kontrolera Ogólna zwiększona optymalizacja gry Nowe wyposażenie dla ról MG, dowódcy, dowódcy czołgu i snajpera Doświadczenie w grze pojazdami, w tym skuteczność broni, trakcja i obsługa pojazdu VOIP "Wciąż ulepszamy VIVOX / VOIP w grze. Jeśli masz problemy z VOIP podczas PTE, wypróbuj funkcję ponownego połączenia w menu gry w sekcji Audio i daj nam znać w formularzu opinii PTE. W swojej opinii prosimy o podanie jak największej ilości informacji, w tym serwera, mapy, godziny i daty. Uwzględnij również, jeśli zauważyłeś, że inne osoby również są dotknięte tym samym problemem, co Ty, i czy użyłeś opcji ponownego połączenia, czy zadziałała, czy nie." - Spono Wprowadzono wiele ogólnych ulepszeń dźwięku, ale konkretne rzeczy do wysłuchania to: Dźwięki trafień i śmierci Kroki i ruch Nowy dźwięk BAR Interfejs użytkownika "Wprowadziliśmy kilka znaczących zmian w naszym interfejsie użytkownika i interfejsie, starając się dostosować układ w przyszłości i naprawić problemy ze skalowaniem dla bardziej nieortodoksyjnych rozdzielczości. Nadchodzące funkcje i ulepszenia QOL są tego częścią. Oznacza to, że mogą występować błędy związane z interfejsem użytkownika. Próbowaliśmy rozwiązać jak najwięcej, aby było to możliwe do odtworzenia dla PTE, ale prosimy o zgłaszanie wszelkich napotkanych problemów z interfejsem użytkownika." -Spono Ważne !!! Przed włączeniem aplikacji testowej wykonaj następne kroki aby utworzyć osobny folder z ustawieniami dla aplikacji: Kliknij prawym przyciskiem myszy Hell Let Loose (test publiczny) w swojej bibliotece Steam Kliknij Właściwości W Opcjach uruchamiania dodaj „-UserDir = <PATH>” Wymagane będzie dodatkowe miejsce na dysku (około 23 GB) Dostęp do serwerów będzie odbywał się na zasadzie kto pierwszy, ten lepszy i będzie ograniczony do 3 serwerów / 300 graczy na raz. XP nie zostanie zapisany podczas PTE. Osiągnięć nie będzie można zdobyć. I ostatnia informacja na temat poufności. "Czy istnieje NDA? Chociaż nie narzucamy ścisłej umowy o zachowaniu poufności, bylibyśmy bardzo wdzięczni, gdybyś pomógł nam w przygotowaniu się do wydania, nie przesyłając strumieniowo ani nie udostępniając szeroko treści z aplikacji testowej. Ta aplikacja została zaprojektowana i rozpowszechniona, aby pomóc nam w testowaniu i uzyskać bezpośrednie i szczegółowe opinie na temat nadchodzącej aktualizacji. Nie został zaprojektowany jako narzędzie marketingowe i jak możesz sobie wyobrazić, wolelibyśmy nie rozpowszechniać szeroko mediów z treścią, która jest w toku." - Spono i Max Na tym kończymy dzisiejszą odprawę i do zobaczenia na naszych serwerach! ▪️▫️◻️?◻️▫️▪️ Zapraszamy na serwer Discord polskiej społeczności Hell Let Loose: discord.hellletloose.pl Kopiowanie treści zabronione. Autor tłumaczenia: @Leutnant_Krafft Zobacz cały artykuł
  15. Witamy na kolejnej 115 już odprawie Deweloperskiej na której omówimy nowe narzędzie dla Administracji serwera i twórców materiałów - kamera Admina. W dzisiejszej odprawie będzie mniej tekstu a więcej informacji w formacie wideo i bez zbędnych ceregieli zapraszamy do obejrzenia pierwszych możliwości nowego narzędzia: " W aktualizacji 9 udostępnimy kamerę administratora / widza. Pozwoli to użytkownikowi lepiej śledzić wydarzenia bitwy - od obserwowania jednostek piechoty po obserwowanie pojazdów i nagrywanie zaciekłych walk. Możliwośc korzystania z tego narzędzia będzie nadawana oddzielnie przez właściciela serwera przez wpisanie na listę Steam ID. Administratorzy z tymi uprawnieniami będą również mieli możliwość kickowania i banowania używając samej kamery. Widzowie będą mieli tylko funkcję kamery." - Spono Skróty klawiszowe Oto zestawienie domyślnych skrótów klawiszowych i ich przeznaczenie. [End] Enter / Exit Camera: Pozwala osobom z uprawnieniami serwera na wejście / wyjście z kamery [T] Zablokuj / Odblokuj do celu: Zablokuje / odblokuje kamerę do podświetlonego celu [Y] Zablokuj / Odblokuj obrót: To zablokuje / odblokuje możliwość obracania kamery [H] Tryb podświetlenia: Tylko cel - podświetla tylko twój cel Wszyscy - podświetla wszystkich wrogich i przyjaznych graczy Wszyscy wrogowie - podświetla wszystkich wrogich graczy Wszystkie towarzyskie - podświetla wszystkich przyjaznych graczy OFF - bez podświetlania [K] Włącz / wyłącz klip - pozwoli kamerze na przenikanie przez obiekty (jest przydatny do śledzenia kinowego) [Strona główna] Przełącz tryb interfejsu użytkownika: Włącza / wyłącza elementy interfejsu użytkownika aparatu [Enter] Toggle Search: Włącza / wyłącza okno wyszukiwania gracza Opcje okna wyszukiwania Szukaj: wyszukiwanie nazwy gracza Kick / Ban: Możliwość wyrzucania / banowania graczy przez administratora Przyciągnij do gracza: natychmiast przeskoczy do lokalizacji wybranego gracza Wyczyść wybór: wyczyść / odznacz wybranego gracza Skopiuj nazwę gracza Skopiuj STEAM 64ID Rejestrowanie serwera kamery Wejście i wyjście z kamery będzie rejestrowane w logach serwera i dostępne dla właścicieli serwerów. Wyświetla sygnaturę czasową wejścia i wyjścia kamery, nazwę gracza i identyfikator użytkownika STEAM. Uprawnienia Uprawnienia zostaną ustawione przez właściciela serwera. Nikt nie będzie miał dostępu do kamery, chyba że zostanie udzielone pozwolenie. Привет из Курска ! Nowy kadr z zajętego przez Niemców miasteczka na południe od Prokhorovki Cheating i inne zagrywki poniżej pasa. Deweloperzy cały czas odświeżają bazę danych EAC (easy anticheat) narzędzia do walki z cheaterami ale też informują że sam możesz zgłosić podejrzane zachowanie tutaj. I to by było na tyle z dzisiejszą odprawą - do zobaczenia na linii frontu. ▪️▫️◻️?◻️▫️▪️ Zapraszamy na serwer Discord polskiej społeczności Hell Let Loose: discord.hellletloose.pl Kopiowanie treści zabronione. Autor tłumaczenia: @Leutnant_Krafft