parasite

Donator
  • Content Count

    87
  • Donations

    587.54 PLN 
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

parasite last won the day on May 18 2020

parasite had the most liked content!

Community Reputation

14 Good

2 Followers

About parasite

Recent Profile Visitors

852 profile views
  1.   Niesamowita immersja i klimat pobudzająca wyobraźnię każdego chłopca i mężczyzny, Kto z was w młodości marzył o tym by zostać żołnierzem, teraz dzięki HLL możecie poczuć choć odrobinę jak czuł się żołnierz toczący boje w okresie WW2...Zapraszam do wysłuchania podcastu mamy nadzieję że Wam się spodoba...   Zapraszam wszystkich na Podcasty które nagrywam z Admirałem ☣☣NADAJNIK Podcast gamingowy SPOTIFY ☣☣ https://open.spotify.com/show/1eoTAP1...   Admiral Twitch https://www.twitch.tv/admiral4000 Nadajnik podcast gamingowy kanał You Tube https://www.youtube.com/channel/UCSLm...   ☣☣☣Proszę Nie klikać na ten link☣☣☣ https://bit.ly/3aGxwVX   ☢☢☢☢☢☢☢☢☢☢☢☢☢☢☢☢☢☢☢☢☢☢☢☢☢☢☢☢☢☢☢   Strefa Działań Wojennych Grupa Zaprasza www.facebook.com/groups/strefadzialanwojennych/   ⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠   Oficjalna strona HellLetLoose Polska: http://www.hellletloose.pl/ 0:00 start 0:30 Powitanie 0:50 Kiedy byliśmy mali 2:00 współpraca w grze 08:30 Dowódcą po raz pierwszy 11:30 moje doświadczenia z czołgu 17:30 pozdrawiamy HLL Polska   ✔ ZAPRASZAM NA TWITTER➨ https://twitter.com/DRutain ✔ ZAPRASZAM NA PATREON ➨https://www.patreon.com/RuTaiN ✔ ZAPRASZAM NA TWITCH➨https://www.twitch.tv/rut4in ✔ ZAPRASZAM NA DISCORD KANALU ➨ https://discord.gg/GuWtUXZ ✔ FACEBOOK FANPAGE➨https://www.facebook.com/XXRutainXX/   ??Opcje Wspierania Kanału:?? https://streamlabs.com/styxversatayle... https://www.youtube.com/channel/UCkDF... https://www.patreon.com/RuTaiN   - Chcesz zadać mi pytanie? - Chcesz pogadać z innymi ludźmi? - Chcesz wiedzieć więcej? Dawaj wbijaj śmiało :).   Odpowiadam tak szybko jak mogę https://discord.gg/GuWtUXZ   #HellLetLoose #NadajnikPodcastGamingowy            
  2. Każdy z nas kiedyś zaczynał swoją przygodę z nową grą , o ile łatwiej jest to zrobić gdy ktoś podpowie nam jak to zrobić... Poradnik dla początkujących i nie tylko, w którym nakreślam krytyczne aspekty gry niezbędne do odniesienia sukcesu na polu walki. Dobra zabawa to podstawa jednak niektóre gry są nieco bardziej wymagające, mam nadzieje, że poradnik Wam się spodoba obiecuję więcej. Będzie mi bardzo miło jak wciśniecie guzik z napisem SUBSKRYBUJ Naprawdę wiele to dla mnie znaczy:) ⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠⚠  www:                     http://www.hellletloose.pl/  Forum:                   http://hellletloose.pl/index.php?/for...  Discord:                http://discord.hellletloose.pl/  Steam:                   https://steamcommunity.com/groups/hel...  Facebook group: https://www.facebook.com/groups/helll...  Facebook page:   https://www.facebook.com/Hellletloose...  Serwer gry:           http://serwer.hellletloose.pl/ ☣☣☣Proszę Nie klikać na ten link☣☣☣https://bit.ly/3aGxwVX ☢☢☢☢☢☢☢☢☢☢☢☢☢☢☢☢☢☢☢☢☢☢☢☢☢☢☢☢☢☢☢ Strefa Działań Wojennych Grupa Zapraszahttps://www.facebook.com/groups/stref... ✔ ZAPRASZAM NA TWITTER➨ https://twitter.com/DRutain ✔ ZAPRASZAM NA TWITCH➨https://www.twitch.tv/rut4in ✔ ZAPRASZAM NA DISCORD KANALU ➨ https://discord.gg/GuWtUXZ ✔ FACEBOOK FANPAGE➨https://www.facebook.com/XXRutainXX/ ??Opcje Wspierania Kanału:??https://streamlabs.com/styxversatayle...https://www.youtube.com/channel/UCkDF... - Chcesz zadać mi pytanie? - Chcesz pogadać z innymi ludźmi? - Chcesz wiedzieć więcej? Dawaj wbijaj śmiało :). Odpowiadam tak szybko jak mogę ?https://discord.gg/GuWtUXZ  #HellLetLoose #Rutain #HellLetLoosePl  
  3. @Elven Arrow jaką masz konfigurację sprzętową? Co to za grafika? Pierwszy raz widzę taką przypadłość - chętnie to sprawdzę.
  4. Cześć parasite, Serdeczne dzięki za darowiznę w kwocie 10,00 zł. Pamiętaj, że wszystkie wpłaty jakich dokonują nasi użytkownicy służą WYŁĄCZNIE celom prowadzenia i funkcjonowania strony www.hellletloose.pl / forum internetowego oraz serwera Discord (np. Nitro). Dzięki! Hell Let Loose Polska - www.hellletloose.pl
  5. Cześć parasite, Serdeczne dzięki za darowiznę w kwocie 467,54 zł. Pamiętaj, że wszystkie wpłaty jakich dokonują nasi użytkownicy służą WYŁĄCZNIE celom prowadzenia i funkcjonowania strony www.hellletloose.pl / forum internetowego oraz serwera Discord (np. Nitro). Dzięki! Hell Let Loose Polska - www.hellletloose.pl
  6. Wirtualna puszka (wpłaty online): https://hospicjum.krakow.pl/wirtualna... Poniżej przesyłam link do artykułu do poczytania: https://krakow.naszemiasto.pl/nadziej... Witam was w naszej wspólnej przygodzie w HLL. Serie tworzę z myślą o was, więc pamiętajcie o mnie i zostawcie łapkę i suba ? Wbijajcie na grupę https://www.facebook.com/Thats-Me-110... Zapraszam również do odwiedzenia Polskiej społeczności HLL https://hellletloose.pl/ Oglądajcie, komentujcie, subskrybujcie i róbcie inne te rzeczy, do których namawiają was twórcy by wziąć udział w tym wspólnym projekcie. Moim celem jest tworzenie fajnych materiałów z pozytywnym kontentem oraz ulepszanie ich za sprawą waszych sugestii oraz wsparcia. Also, róbcie co do was należy i widzimy się w następnym materiale.
  7. Wirtualna puszka (wpłaty online): https://hospicjum.krakow.pl/wirtualna... Poniżej przesyłam link do artykułu do poczytania: https://krakow.naszemiasto.pl/nadziej... Witam was w naszej wspólnej przygodzie w Bannerlord II. Serie tworzę z myślą o was, więc pamiętajcie o mnie i zostawcie łapkę i suba ? Wbijajcie na grupę https://www.facebook.com/Thats-Me-110... Zapraszam również do odwiedzenia Polskiej społeczności HLL https://hellletloose.pl/ Oglądajcie, komentujcie, subskrybujcie i róbcie inne te rzeczy, do których namawiają was twórcy by wziąć udział w tym wspólnym projekcie. Moim celem jest tworzenie fajnych materiałów z pozytywnym kontentem oraz ulepszanie ich za sprawą waszych sugestii oraz wsparcia.
  8. W tym tygodniu dzielimy się nowościami: nadchodząca łatka naprawiającą awarie serwerów oraz tym jak rozwija się aktualizacja Update 7. Jednocześnie przyjrzymy się opcjom dostosowania postaci w zależności od Waszych upodobań. Patch 11 Obecnie kończymy prace nad patchem 11. Aktualizacja ta będzie wypuszczona między aktualizacją 6 a 7. Ma ona na celu zmniejszenie liczby awarii serwerów i problemów z awariami klientów, które zgłosiliście od czasu wydania aktualizacji 6. W patchu 11 naprawiliśmy również niektóre kluczowe problemy niskiego ryzyka zgłoszone przez społeczność w aktualizacji 6, a także wprowadziliśmy nowe opcje dostosowywania i nową nakładkę trybu ofensywnego na istniejącą mapę. Wprowadzamy również optymalizacje. Update 7 Pracując nad U7, wszystko mamy wyciągnięcie ręki. U7 to absolutna bestia w aktualizacjach, które wypuściliśmy do tej pory, z której wydaniem wiąże się niesamowite podekscytowanie. W tej chwili dodajemy mniejsze poprawki do systemu animacji (np. niestandardowe animacje kamer do przeładowań i gadżetów / narzędzi / medykamentów), a także pracujemy nad wszelkimi błędami. Ponadto przeglądamy absolutnie wszystkie połączone obszary gry, aby upewnić się, że naprawiliśmy "historycznie" nielubiane aspekty - takie jak wdrażanie MG (rozkładanie i składanie). Będziemy ujawniać o wiele więcej przed datą premiery aktualizacji 7, więc bądźcie cierpliwi! Dostosowywanie - chcemy Waszych sugestii! Jak wielu z was zdaje sobie sprawę, nieustannie dodajemy nowe opcje dostosowywania do użycia w bitwie. Uwielbiamy patrzeć, jak społeczność sugeruje różne warianty, które chcieliby zobaczyć. Doprowadziło to nas do formalnego otwarcia i zebrania wszystkich twoich pomysłów. Gdy będziemy mieli ich wyczerpującą listę, utworzymy ankietę i poddamy ją pod głosowanie. Najczęściej wybierane opcje zostaną następnie uszeregowane pod względem ważności. Zgadza się, treść dostosowywania przedstawiona przez ciebie i za którą głosowałaś. Proszę o zamieszczanie swoich sugestii na oficjalnej podstronie Reddita t u t a j . Jeżeli już będziecie dodawać własne pomysły i sugestie - prosimy, aby zawierały one: Jak najwięcej zdjęć i obrazków - w miarę możliwości kolorowych jeśli takie są. Sugerowane role (w razie potrzeby), w których miały by te pomysły być zastosowane. Określony czas, w którym proponowane rzeczy były użytkowane przez żołnierzy. Naszym celem w opcjach personalizacji Hell Let Loose jest pokazanie szerokiego spektrum dodatków na polu bitwy podczas drugiej wojny światowej. Nie mamy nic przeciwko oferowaniu rzadkich mundurów lub hełmów, o ile są one zakotwiczone w rzeczywistości i były obecne na polu bitwy podczas wojny. W związku z tym należy pamiętać, że nie będziemy rozważać: Prototypy, które nigdy nie widziały akcji. Mundury / hełmy, które nie były używane podczas samej wojny (1 września 1939 r. - 2 września 1945 r.). Mundury / hełmy, które można by uznać za wysoce nieprawdopodobne do zobaczenia na polu bitwy (jak żołnierz ubrany w maskę lub mundur paradowy). Uwaga: obecnie pracujemy nad specjalnym strojem dla naszych zwolenników z Kickstarter z wyższych poziomów. Wydamy to w nadchodzących miesiącach, ponieważ będziemy nadal realizować nagrody dla sponsorów. Awarie serwerów Jak wspomnieliśmy wcześniej, dochodzenie w sprawie awarii serwerów nadal trwa. Chociaż widzimy nieco większą stabilność serwera przy ograniczonym wykorzystaniu RCON, nadal badamy krytyczną awarię, którą obserwujemy w naszych raportach z dziennika. Im więcej mamy informacji, tym łatwiej będzie to zawęzić i możemy wprowadzić potencjalne poprawki. Biorąc to pod uwagę, prosimy społeczność o ponowne dołączenie do serwerów treningowych w weekendy. Chcielibyśmy podziękować całej społeczności za dotychczasowy wysiłek, aby nam w tym pomóc, dziękujemy wszystkim właścicielom serwerów i administratorom za cierpliwość, gdy wspólnie rozwiązujemy ten problem! Serwery, na które należy wchodzić, aby pomóc nam wyłapać błędy: NA # 1 TEAMDIXX.COM :: TOREBKA WSPÓLNOTOWA BM / T17 :: WSZYSTKIE MAPY EU # 1 TEAMDIXX.COM :: TOREBKA WSPÓLNOTOWA BM / T17 :: WSZYSTKIE MAPY Black Matter i Team 17 chcieliby podziękować zespołowi DIXX za administrację serwerem i zgłaszanie awarii. Rzut oka na coś "cool" Wreszcie, kontynuujemy pracę na wszystkich mapach - poprawiamy jakość wizualną, zwiększamy mikropłaszczyznę, wprowadzamy nową dynamikę rozgrywki i pracujemy nad optymalizacjami map. Poniżej możesz zerknąć na małą pozycję bojową między West Bend a drogą N30, a także niektóre budynki gospodarcze. ▪️▫️◻️?◻️▫️▪️ Zapraszamy na serwer Discord polskiej społeczności Hell Let Loose: discord.hellletloose.pl Zabrania się kopiowania treści artykułu. Źródło: Steam. Autor tłumaczenia: @parasite
  9. W tym tygodniu dzielimy się nowościami: nadchodząca łatka naprawiającą awarie serwerów oraz tym jak rozwija się aktualizacja Update 7. Jednocześnie przyjrzymy się opcjom dostosowania postaci w zależności od Waszych upodobań. Patch 11 Obecnie kończymy prace nad patchem 11. Aktualizacja ta będzie wypuszczona między aktualizacją 6 a 7. Ma ona na celu zmniejszenie liczby awarii serwerów i problemów z awariami klientów, które zgłosiliście od czasu wydania aktualizacji 6. W patchu 11 naprawiliśmy również niektóre kluczowe problemy niskiego ryzyka zgłoszone przez społeczność w aktualizacji 6, a także wprowadziliśmy nowe opcje dostosowywania i nową nakładkę trybu ofensywnego na istniejącą mapę. Wprowadzamy również optymalizacje. Update 7 Pracując nad U7, wszystko mamy wyciągnięcie ręki. U7 to absolutna bestia w aktualizacjach, które wypuściliśmy do tej pory, z której wydaniem wiąże się niesamowite podekscytowanie. W tej chwili dodajemy mniejsze poprawki do systemu animacji (np. niestandardowe animacje kamer do przeładowań i gadżetów / narzędzi / medykamentów), a także pracujemy nad wszelkimi błędami. Ponadto przeglądamy absolutnie wszystkie połączone obszary gry, aby upewnić się, że naprawiliśmy "historycznie" nielubiane aspekty - takie jak wdrażanie MG (rozkładanie i składanie). Będziemy ujawniać o wiele więcej przed datą premiery aktualizacji 7, więc bądźcie cierpliwi! Dostosowywanie - chcemy Waszych sugestii! Jak wielu z was zdaje sobie sprawę, nieustannie dodajemy nowe opcje dostosowywania do użycia w bitwie. Uwielbiamy patrzeć, jak społeczność sugeruje różne warianty, które chcieliby zobaczyć. Doprowadziło to nas do formalnego otwarcia i zebrania wszystkich twoich pomysłów. Gdy będziemy mieli ich wyczerpującą listę, utworzymy ankietę i poddamy ją pod głosowanie. Najczęściej wybierane opcje zostaną następnie uszeregowane pod względem ważności. Zgadza się, treść dostosowywania przedstawiona przez ciebie i za którą głosowałaś. Proszę o zamieszczanie swoich sugestii na oficjalnej podstronie Reddita t u t a j . Jeżeli już będziecie dodawać własne pomysły i sugestie - prosimy, aby zawierały one: Jak najwięcej zdjęć i obrazków - w miarę możliwości kolorowych jeśli takie są. Sugerowane role (w razie potrzeby), w których miały by te pomysły być zastosowane. Określony czas, w którym proponowane rzeczy były użytkowane przez żołnierzy. Naszym celem w opcjach personalizacji Hell Let Loose jest pokazanie szerokiego spektrum dodatków na polu bitwy podczas drugiej wojny światowej. Nie mamy nic przeciwko oferowaniu rzadkich mundurów lub hełmów, o ile są one zakotwiczone w rzeczywistości i były obecne na polu bitwy podczas wojny. W związku z tym należy pamiętać, że nie będziemy rozważać: Prototypy, które nigdy nie widziały akcji. Mundury / hełmy, które nie były używane podczas samej wojny (1 września 1939 r. - 2 września 1945 r.). Mundury / hełmy, które można by uznać za wysoce nieprawdopodobne do zobaczenia na polu bitwy (jak żołnierz ubrany w maskę lub mundur paradowy). Uwaga: obecnie pracujemy nad specjalnym strojem dla naszych zwolenników z Kickstarter z wyższych poziomów. Wydamy to w nadchodzących miesiącach, ponieważ będziemy nadal realizować nagrody dla sponsorów. Awarie serwerów Jak wspomnieliśmy wcześniej, dochodzenie w sprawie awarii serwerów nadal trwa. Chociaż widzimy nieco większą stabilność serwera przy ograniczonym wykorzystaniu RCON, nadal badamy krytyczną awarię, którą obserwujemy w naszych raportach z dziennika. Im więcej mamy informacji, tym łatwiej będzie to zawęzić i możemy wprowadzić potencjalne poprawki. Biorąc to pod uwagę, prosimy społeczność o ponowne dołączenie do serwerów treningowych w weekendy. Chcielibyśmy podziękować całej społeczności za dotychczasowy wysiłek, aby nam w tym pomóc, dziękujemy wszystkim właścicielom serwerów i administratorom za cierpliwość, gdy wspólnie rozwiązujemy ten problem! Serwery, na które należy wchodzić, aby pomóc nam wyłapać błędy: NA # 1 TEAMDIXX.COM :: TOREBKA WSPÓLNOTOWA BM / T17 :: WSZYSTKIE MAPY EU # 1 TEAMDIXX.COM :: TOREBKA WSPÓLNOTOWA BM / T17 :: WSZYSTKIE MAPY Black Matter i Team 17 chcieliby podziękować zespołowi DIXX za administrację serwerem i zgłaszanie awarii. Rzut oka na coś "cool" Wreszcie, kontynuujemy pracę na wszystkich mapach - poprawiamy jakość wizualną, zwiększamy mikropłaszczyznę, wprowadzamy nową dynamikę rozgrywki i pracujemy nad optymalizacjami map. Poniżej możesz zerknąć na małą pozycję bojową między West Bend a drogą N30, a także niektóre budynki gospodarcze. ▪️▫️◻️?◻️▫️▪️ Zapraszamy na serwer Discord polskiej społeczności Hell Let Loose: discord.hellletloose.pl Zabrania się kopiowania treści artykułu. Źródło: Steam. Autor tłumaczenia: @parasite Zobacz cały artykuł
  10. Siema! Na powyższym materiale zobaczycie jak gromimy Niemców. Pomimo ciężkich początków, rozbijamy obronę wroga i dusimy ich do końca. Wszystkich zainteresowanych grą Hell Let Loose zapraszam do zapoznania się z moimi gameplay'ami, które mam nadzieje są początkiem większej przygody. Wbijajcie na grupę https://www.facebook.com/Thats-Me-110...Oglądajcie, komentujcie, subskrybujcie i róbcie inne te rzeczy, do których namawiają was twórcy by wziąć udział w tym wspólnym projekcie. Moim celem jest tworzenie fajnych materiałów z pozytywnym kontentem oraz ulepszanie ich za sprawą waszych sugestii oraz wsparcia. Also, róbcie co do was należy i widzimy się w następnym materiale.
  11. Serwer Z przyjemnością przypominamy iż funkcjonuje u nas w pełni polski serwer gry Hell Let Loose. Serwer znajduje się we Frankfurcie oraz jest serwerem 100-slotowym. Aktualnie wykupiliśmy go na 12,5 miesiąca w 100% ze składek użytkowników. jesteśmy w trakcie załatwiania zmiennych do wyciągnięcia pod kod PHP, aby zrobić interaktywny banner serwera, przez ostatni tydzień negocjowaliśmy z pomocą DEVów i T17 ceną z G-Portal i otrzymaliśmy 25% rabatu ? Serwer jest dwujęzyczny oraz posiada swoje zasady oraz swoich administratorów, z którymi możecie zapoznać się poniżej wersja angielska dostępna pod tym linkiem) : 1. Porozumiewaj się po polsku lub angielsku, SL musi używać mikrofonu. 2. Celowe zabijanie członków drużyny jest zabronione. 3. Oszukiwanie w tym używanie wspomagaczy oraz ghosting jest zabronione. 4. Nie spamuj na czacie tekstowym i głosowym, nie psuj zabawy innym swoim narzekaniem. 5. Nie obrażaj innych graczy, szanujmy się wzajemnie. 6. Jeśli jesteś sam w drużynie Pancernej lub Zwiadowczej nie blokuj jej. Chyba że czekasz na kolegę lecz nie dłużej niż 10min. 7. Jeśli zauważysz kogoś kto łamie w/w zasady prosimy o zgłoszenie problemu na Discordzie, zakładka "serwer" następnie kanał "#skargi-complaints". Rangi Zlikwidowaliśmy rangę @Sztab. Obecnie CM i SL są w jednej ujednoliconej randze @Oficer. Discord Zmianom uległy także kanały na naszym serwerze Discord - aktualnie kanały (poligony) publiczne są również kanałami służącymi do rozkręcenia serwera. Obserwowaliśmy wprowadzone zmiany (podwojenia kategorii kanałów przez tydzień) i niestety okazały się one niewypałem. Docelowo na czas nieokreślony pozostajemy przy jednej kategorii i ew. klonowania poligonów gdyby była taka potrzeba. Na Discordzie powstały także kanały typowo pod serwer jak #skargi czy #prośba o unbann. Likwidacji ulegnie kanał #raporty związany z rozgrywanymi sparingami MIX. Administracja Z racji tego, że w niecałe 5 miesięcy pozyskaliśmy naszego 1100 użytkownika pragniemy wszystkim Wam podziękować za zainteresowanie oraz wkład w postaci swojej osoby w nasz serwer Discord, za wiele dobrych słów na temat strony www.hellletloose.pl oraz dziesiątki prywatnych rozmów. Przede wszystkim za świetną zabawę i tworzenie tak fantastycznej społeczności. W związku z rozwojem pragniemy także poinformować, że w ekipie HellLetLoose.pl pojawił się następny administrator @Verbati Witamy na pokładzie! ▪️▫️◻️?◻️▫️▪️ Zapraszamy na serwer Discord polskiej społeczności Hell Let Loose: discord.hellletloose.pl Autor @parasite www.hellletloose.pl Zabrania się kopiowania treści artykułu.
  12. Serwer Z przyjemnością przypominamy iż funkcjonuje u nas w pełni polski serwer gry Hell Let Loose. Serwer znajduje się we Frankfurcie oraz jest serwerem 100-slotowym. Aktualnie wykupiliśmy go na 12,5 miesiąca w 100% ze składek użytkowników. jesteśmy w trakcie załatwiania zmiennych do wyciągnięcia pod kod PHP, aby zrobić interaktywny banner serwera, przez ostatni tydzień negocjowaliśmy z pomocą DEVów i T17 ceną z G-Portal i otrzymaliśmy 25% rabatu ? Serwer jest dwujęzyczny oraz posiada swoje zasady oraz swoich administratorów, z którymi możecie zapoznać się poniżej wersja angielska dostępna pod tym linkiem) : 1. Porozumiewaj się po polsku lub angielsku, SL musi używać mikrofonu. 2. Celowe zabijanie członków drużyny jest zabronione. 3. Oszukiwanie w tym używanie wspomagaczy oraz ghosting jest zabronione. 4. Nie spamuj na czacie tekstowym i głosowym, nie psuj zabawy innym swoim narzekaniem. 5. Nie obrażaj innych graczy, szanujmy się wzajemnie. 6. Jeśli jesteś sam w drużynie Pancernej lub Zwiadowczej nie blokuj jej. Chyba że czekasz na kolegę lecz nie dłużej niż 10min. 7. Jeśli zauważysz kogoś kto łamie w/w zasady prosimy o zgłoszenie problemu na Discordzie, zakładka "serwer" następnie kanał "#skargi-complaints". Rangi Zlikwidowaliśmy rangę @Sztab. Obecnie CM i SL są w jednej ujednoliconej randze @Oficer. Discord Zmianom uległy także kanały na naszym serwerze Discord - aktualnie kanały (poligony) publiczne są również kanałami służącymi do rozkręcenia serwera. Obserwowaliśmy wprowadzone zmiany (podwojenia kategorii kanałów przez tydzień) i niestety okazały się one niewypałem. Docelowo na czas nieokreślony pozostajemy przy jednej kategorii i ew. klonowania poligonów gdyby była taka potrzeba. Na Discordzie powstały także kanały typowo pod serwer jak #skargi czy #prośba o unbann. Likwidacji ulegnie kanał #raporty związany z rozgrywanymi sparingami MIX. Administracja Z racji tego, że w niecałe 5 miesięcy pozyskaliśmy naszego 1100 użytkownika pragniemy wszystkim Wam podziękować za zainteresowanie oraz wkład w postaci swojej osoby w nasz serwer Discord, za wiele dobrych słów na temat strony www.hellletloose.pl oraz dziesiątki prywatnych rozmów. Przede wszystkim za świetną zabawę i tworzenie tak fantastycznej społeczności. W związku z rozwojem pragniemy także poinformować, że w ekipie HellLetLoose.pl pojawił się następny administrator @Verbati Witamy na pokładzie! ▪️▫️◻️?◻️▫️▪️ Zapraszamy na serwer Discord polskiej społeczności Hell Let Loose: discord.hellletloose.pl Autor @parasite www.hellletloose.pl Zabrania się kopiowania treści artykułu. Zobacz cały artykuł
  13. Kilka słów od Maxa Cześć wszystkim, Jesteśmy zachwyceni odbiorem aktualizacji 6! Aktualizacja 6 była z pewnością najtrudniejszą technicznie aktualizacją, jaką kiedykolwiek zrobiliśmy - wraz z przeglądem balistyki (włącznie z nowym mechanizmem wykrywania trafień) i aktualizacją silnika. Przemyślenia zespołu Jako zespół wydajemy aktualizacje tak często, jak to możliwe od momentu wydania - każdy dział odnotowuje znaczące postępy, poprawki lub zmiany na całej płaszczyźnie. Następnie animacje i dźwięk - jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, jak daleko idą różne aspekty gry. Dźwięk Większość poprawek oraz nowych dźwięków dostarczymy wraz z aktualizacją nr 7 (głównie kwestie wystrzałów i wybuchów). Animacje W najbliższych tygodniach pokażemy coś, co naprawdę zmieni cały styl gry. Wróciliśmy do deski kreślarskiej i poprosiliśmy kilku utalentowanych animatorów, aby przebudowali nasz system ruchów. Spędziliśmy wiele dni w studiu mocap (motion-capture), aby przerobić nasze animacje TPP, podczas gdy wszystkie nasze nowe animacje FPP są całkowicie proceduralne. Kilka smaczków poniżej: Założone rękawice! HUD/UI Jesteśmy na dobrej drodze, ale niektóre aspekty interfejsu użytkownika można uczynić bardziej intuicyjnymi, oczyścić lub rozszerzyć. Niektóre bardzo stare elementy nadal są obecne w grze, które wymagają uporządkowania i zjednoczenia z nowymi komponentami. Myślimy również o szybkich zmianach jakości w obsłudze, które możemy wprowadzić, aby radykalnie zwiększyć wrażenia przy niskim ryzyku technicznym lub artystycznym. Metagame W reakcjach społeczności dostaliśmy informacje, że zarówno NINJA Garnizony, jak i redeploy'e są brzydkimi pozostałościami z naszej poprzedniej implementacji budowania systemu spawnów. Będziemy zajmować się nimi w nadchodzących aktualizacjach, zanim opuścimy wczesny dostęp, ponieważ funkcje, które będziemy wdrażać, bezpośrednio to rozwiązują. Na przykład będziemy wdrażać znacznie bardziej rozbudowane Zaopatrzenie i Amunicję, która usunie potrzebę „ponownego rozmieszczenia” piechoty (do zobaczenia, gracze Wsparcia). Oprócz tego dokonamy przeglądu sposobu rozmieszczania zapasów, a także wprowadzimy pojazdy logistyczne. Poprawimy też to, jak wyglądają Garnizony i jak są one usuwane. Prawie każdy aspekt tej pętli rozgrywki zostanie zmieniony, a celem końcowym będzie znacznie bardziej celowy styl rozgrywki typu pchaj / paruj / blokuj, który polega na sprytnym użyciu taktyki do penetracji linii frontu, zamiast zwykłych jednostek rozpoznania. Projektowanie poziomów Ogólną zasadą, którą znaleźliśmy w Hell Let Loose, jest to, że naprawdę nigdy nie powinieneś mieć na mapach zbyt dużej ochrony. Ważne jest, aby mieć większy zasięg i otwarte przestrzenie, ale jeśli będzie to więcej niż około 100 metrów, gra sprawia, że rozgrywka jest dość nudna. Nie tylko dokonujemy remontu artystycznego naszych map, ale wiele uwagi poświęcamy stworzeniu naturalnych możliwości dla garnizonu i rozmieszczenia OP. Hill 400 i przegląd w Utah reprezentują dla nas nowy styl mapowania - przy użyciu specjalnych technik wewnętrznych w celu uzyskania wyższej jakości wizualizacji i szybkiego sposobu budowania lepszego pokrycia na obszarach. Pamiętaj, że wprowadzimy wszystkie obecne mapy do tego samego poziomu jakości do czasu, w którym wypuścimy grę z wczesnego dostępu. Będzie to wymagało całkowitej przeróbki Hurtgen Forest i Saint-Marie-Du-Mont. Zachowamy ich rozmieszczenia i układy, ale również zwiększymy efekty wizualne oraz ogólny wygląd i gęstość pokrycia na obu mapach. Role Dowódca posiada teraz znacznie bardziej rozbudowaną rolę - ze zwiększoną zdolnością wpływania na pole bitwy i dodawania większej różnorodności do strategii stosowanej do wygrywania każdej gry. Będziemy nadal rozszerzać jego funkcjonalność i wzajemne powiązanie ról. Obejmie to remonty bardzo kiepskiej roli Inżyniera i roli Wsparcia, a także zmiany w każdej innej roli, aby zapewnić im wyjątkowość (w tym wiele nowych ekwipunków, nowych broni i nowych „gadżetów”). Pojazdy Nasze systemy obsługi i opancerzenia pojazdów zostaną ponownie omówione w większej aktualizacji pod koniec tego roku. Poprawimy je, aby były płynniejsze i bardziej niezawodne. Będziemy to robić wraz z otrzymanymi opiniami społeczności. Zwiad Zastanowimy się, czy znaki zwiadu będą widoczne tylko dla ról przywódczych, czy także dla gracza, który je umieścił. Chcemy również zwiększyć czytelność mapy, aby uczynić ją bardziej oczywistą. Będziemy również dostosowywać sposób działania pojazdów zwiadowczych, aby zwiększyć ich skuteczność w monitorowaniu obszarów mapy. Optymalizacja Przez najbliższe miesiące poświęcimy jej dużo czasu i pracy jako cała ekipa. Wiemy co i gdzie można i należy poprawić. Awarie serwerów Odkryliśmy, że większość awarii jest spowodowana jednym problemem - który obecnie JAK NAJSZYBCIEJ debugujemy w celu rozwiązania problemu. To ogromne odkrycie, ponieważ naprawienie tego problemu usunie ponad 90% awarii serwera. Szczerze mówiąc, przewidzieliśmy znacznie więcej krytycznych problemów niż to, co się wydarzyło - po prostu z powodu ogromnej ilości podstawowego kodu, który został przepisany. Będziemy łatać grę, gdy tylko naprawimy te kluczowe problemy. Aby pomóc w znalezieniu awarii po stronie serwera i klienta, skonfigurowaliśmy dwa serwery Punching Bag. Prosimy społeczność, aby wypełniła te serwery od teraz i przez cały weekend, kiedy to możliwe. Nazwy serwerów: Punching Bag Server - Europa Punching Bag Server - East USA ▪️▫️◻️?◻️▫️▪️ Zapraszamy na serwer Discord polskiej społeczności Hell Let Loose: discord.hellletloose.pl Autor tłumaczenia: @parasite
  14. Kilka słów od Maxa Cześć wszystkim, Jesteśmy zachwyceni odbiorem aktualizacji 6! Aktualizacja 6 była z pewnością najtrudniejszą technicznie aktualizacją, jaką kiedykolwiek zrobiliśmy - wraz z przeglądem balistyki (włącznie z nowym mechanizmem wykrywania trafień) i aktualizacją silnika. Przemyślenia zespołu Jako zespół wydajemy aktualizacje tak często, jak to możliwe od momentu wydania - każdy dział odnotowuje znaczące postępy, poprawki lub zmiany na całej płaszczyźnie. Następnie animacje i dźwięk - jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, jak daleko idą różne aspekty gry. Dźwięk Większość poprawek oraz nowych dźwięków dostarczymy wraz z aktualizacją nr 7 (głównie kwestie wystrzałów i wybuchów). Animacje W najbliższych tygodniach pokażemy coś, co naprawdę zmieni cały styl gry. Wróciliśmy do deski kreślarskiej i poprosiliśmy kilku utalentowanych animatorów, aby przebudowali nasz system ruchów. Spędziliśmy wiele dni w studiu mocap (motion-capture), aby przerobić nasze animacje TPP, podczas gdy wszystkie nasze nowe animacje FPP są całkowicie proceduralne. Kilka smaczków poniżej: Założone rękawice! HUD/UI Jesteśmy na dobrej drodze, ale niektóre aspekty interfejsu użytkownika można uczynić bardziej intuicyjnymi, oczyścić lub rozszerzyć. Niektóre bardzo stare elementy nadal są obecne w grze, które wymagają uporządkowania i zjednoczenia z nowymi komponentami. Myślimy również o szybkich zmianach jakości w obsłudze, które możemy wprowadzić, aby radykalnie zwiększyć wrażenia przy niskim ryzyku technicznym lub artystycznym. Metagame W reakcjach społeczności dostaliśmy informacje, że zarówno NINJA Garnizony, jak i redeploy'e są brzydkimi pozostałościami z naszej poprzedniej implementacji budowania systemu spawnów. Będziemy zajmować się nimi w nadchodzących aktualizacjach, zanim opuścimy wczesny dostęp, ponieważ funkcje, które będziemy wdrażać, bezpośrednio to rozwiązują. Na przykład będziemy wdrażać znacznie bardziej rozbudowane Zaopatrzenie i Amunicję, która usunie potrzebę „ponownego rozmieszczenia” piechoty (do zobaczenia, gracze Wsparcia). Oprócz tego dokonamy przeglądu sposobu rozmieszczania zapasów, a także wprowadzimy pojazdy logistyczne. Poprawimy też to, jak wyglądają Garnizony i jak są one usuwane. Prawie każdy aspekt tej pętli rozgrywki zostanie zmieniony, a celem końcowym będzie znacznie bardziej celowy styl rozgrywki typu pchaj / paruj / blokuj, który polega na sprytnym użyciu taktyki do penetracji linii frontu, zamiast zwykłych jednostek rozpoznania. Projektowanie poziomów Ogólną zasadą, którą znaleźliśmy w Hell Let Loose, jest to, że naprawdę nigdy nie powinieneś mieć na mapach zbyt dużej ochrony. Ważne jest, aby mieć większy zasięg i otwarte przestrzenie, ale jeśli będzie to więcej niż około 100 metrów, gra sprawia, że rozgrywka jest dość nudna. Nie tylko dokonujemy remontu artystycznego naszych map, ale wiele uwagi poświęcamy stworzeniu naturalnych możliwości dla garnizonu i rozmieszczenia OP. Hill 400 i przegląd w Utah reprezentują dla nas nowy styl mapowania - przy użyciu specjalnych technik wewnętrznych w celu uzyskania wyższej jakości wizualizacji i szybkiego sposobu budowania lepszego pokrycia na obszarach. Pamiętaj, że wprowadzimy wszystkie obecne mapy do tego samego poziomu jakości do czasu, w którym wypuścimy grę z wczesnego dostępu. Będzie to wymagało całkowitej przeróbki Hurtgen Forest i Saint-Marie-Du-Mont. Zachowamy ich rozmieszczenia i układy, ale również zwiększymy efekty wizualne oraz ogólny wygląd i gęstość pokrycia na obu mapach. Role Dowódca posiada teraz znacznie bardziej rozbudowaną rolę - ze zwiększoną zdolnością wpływania na pole bitwy i dodawania większej różnorodności do strategii stosowanej do wygrywania każdej gry. Będziemy nadal rozszerzać jego funkcjonalność i wzajemne powiązanie ról. Obejmie to remonty bardzo kiepskiej roli Inżyniera i roli Wsparcia, a także zmiany w każdej innej roli, aby zapewnić im wyjątkowość (w tym wiele nowych ekwipunków, nowych broni i nowych „gadżetów”). Pojazdy Nasze systemy obsługi i opancerzenia pojazdów zostaną ponownie omówione w większej aktualizacji pod koniec tego roku. Poprawimy je, aby były płynniejsze i bardziej niezawodne. Będziemy to robić wraz z otrzymanymi opiniami społeczności. Zwiad Zastanowimy się, czy znaki zwiadu będą widoczne tylko dla ról przywódczych, czy także dla gracza, który je umieścił. Chcemy również zwiększyć czytelność mapy, aby uczynić ją bardziej oczywistą. Będziemy również dostosowywać sposób działania pojazdów zwiadowczych, aby zwiększyć ich skuteczność w monitorowaniu obszarów mapy. Optymalizacja Przez najbliższe miesiące poświęcimy jej dużo czasu i pracy jako cała ekipa. Wiemy co i gdzie można i należy poprawić. Awarie serwerów Odkryliśmy, że większość awarii jest spowodowana jednym problemem - który obecnie JAK NAJSZYBCIEJ debugujemy w celu rozwiązania problemu. To ogromne odkrycie, ponieważ naprawienie tego problemu usunie ponad 90% awarii serwera. Szczerze mówiąc, przewidzieliśmy znacznie więcej krytycznych problemów niż to, co się wydarzyło - po prostu z powodu ogromnej ilości podstawowego kodu, który został przepisany. Będziemy łatać grę, gdy tylko naprawimy te kluczowe problemy. Aby pomóc w znalezieniu awarii po stronie serwera i klienta, skonfigurowaliśmy dwa serwery Punching Bag. Prosimy społeczność, aby wypełniła te serwery od teraz i przez cały weekend, kiedy to możliwe. Nazwy serwerów: Punching Bag Server - Europa Punching Bag Server - East USA ▪️▫️◻️?◻️▫️▪️ Zapraszamy na serwer Discord polskiej społeczności Hell Let Loose: discord.hellletloose.pl Autor tłumaczenia: @parasite Zobacz cały artykuł