Hellletloose.pl

Aktualizacja 7 - Carentan

Recommended Posts

Jesteśmy niesamowicie podekscytowani, że możemy dziś uruchomić tę przełomową aktualizację. Było to możliwe dzięki Twojemu ciągłemu wsparciu i opiniom, dziękujemy naszej społeczności.

Jest mnóstwo niesamowitej nowej zawartości, ulepszeń, poprawek błędów, optymalizacji i nie tylko - więc zanim utkniesz w sprawdzaniu co nowego, obejrzyj nowy zwiastun aktualizacji 7:


Aktualizacja 7

Animacje

  • FPP

Całe nasze animacje z perspektywy pierwszej osoby zostały przerobione na dwa sposoby - najpierw we wszystkich podstawowych systemach, a następnie w sposobie, w jaki wyglądają poszczególne animacje. Możesz przeczytać więcej na ten temat w briefingu tutaj.

  • TPP

Wszystkie animacje TPP zostały poddane przeglądowi na poziomie systemu, aby uczynić je proceduralnymi, a także na poziomie zasobów - aby uwzględnić przechwytywanie ruchu. Możesz przeczytać o tym w poprzednim briefingu tutaj.


Dźwięk

Przerobiono wszystkie dźwięki broni palnej TPP i FPP. Więcej informacji znajdziesz w briefingu dla programistów.

 

Carentan (z dwoma trybami Warfare i Offensive)

Carentan to nasza pierwsza mapa miejska o tak dużej powierzchni. Możesz przeczytać więcej o Carentan w konkretnej odprawie dla programistów.

Uwaga: sama gęstość mapy była ogromnym wyzwaniem do optymalizacji i chociaż wprowadziliśmy wiele ulepszeń wydajności na dużą skalę, istnieją kluczowe aspekty optymalizacji, nad którymi teraz pracujemy. W trakcie wczesnego dostępu Carentan otrzyma taką samą uwagę zespołu developerskiego, jak wszystkie inne mapy. Będziemy się starać równać FPS na każdej mapie - w tym i tej.

 

Poprawki na FOY

Obie wersje Foy otrzymały fotorealistyczne oświetlenie, w tym zmianę całej atmosfery. Oceniliśmy co jest do poprawek i poprawiliśmy prawie każdy "Mocny punkt" na podstawie opinii i doświadczeń graczy w grze. Wszystkie są odnowione - aby zapewnić lepsze wrażenie wizualne, naprawić błędy kolizji lub poprawić rozgrywkę.

Pracujemy nad zróżnicowaniem doświadczenia w każdym miejscu na mapie, a także nad utrzymaniem otwartych pól dla ruchu pojazdów. Gęstość osłony również znacznie się zwiększyła, a przepływ mapy został zmieniony, aby umożliwić bardziej "opancerzone" spotkania i łatwiejsze umieszczanie punktów odrodzenia.

 

Poprawki na Omaha (częściowe)

Chociaż na mapie Omaha wciąż pozostaje wiele do zrobienia, wiele lokacji - w tym Vierville i odległe Mocne punkty - zostało poddanych znacznej przeróbce, aby uwzględnić nowe zasoby - w tym bardziej zoptymalizowane i przyjazne dla rozgrywki struktury i układy. Omaha również została ponownie oświetlona, aby lepiej budować nastrój zapowiadanego poranka. W ramach wczesnego dostępu na Omaha zostanie wykonane więcej pracy.

 

Zmiany w META-GAME

Wysłuchaliśmy wszystkich opinii dotyczących bombardowania garnizonów i niezadowolenia z metagry. Nasza polityka projektowania polegała tutaj na delikatnym dostosowaniu meta z powrotem do pożądanych wyników.

Garnizonów nie można umieszczać na sektorach neutralnych lub kontrolowanych przez wroga.

Nakreślamy użycie garnizonów jako pozycji za frontem, które mają służyć do ataków i miejsc obronnych, w przeciwieństwie do funkcji „bomby” lub czubka włóczni podczas ataku. W tym celu garry będą teraz działać zgodnie z przeznaczeniem - jako szybsze miejsca odradzania się do przodu używane przez jednostki szturmowe. Naszym pragnieniem jest zachęcenie do bardziej zamierzonego zachowania ofensywnego i obronnego wokół określonej linii frontu, w przeciwieństwie do po prostu zrzucenia garnizonu i "zalania" punktu. Uważamy, że znacznie ułatwi to obronę, ponieważ jest mniej prawdopodobne, że jednostka obronna zostanie zaatakowana z dowolnego kierunku.

  • Demontaż garnizonów wroga zajmuje teraz 5 sekund
  • Zastępuje to eliminację z bliskości, ponieważ koszt alternatywny usunięcia garnizonu był wcześniej zbyt łatwy i niski. Aby przeciwdziałać zalewaniu każdego miejsca spawnami, wprowadziliśmy poniżej dodatkowe zmiany.
  • Gracze nie mogą odradzać się w garnizonie, jeśli przeciwnik znajduje się w promieniu 15 metrów
  • Garnizony blokują teraz pojawianie się, jeśli wróg znajduje się w bliskiej odległości i porusza się, aby go rozebrać. Zmniejszy to masowe zabijanie odrodzeń, a także zachęci atakującego gracza do zmniejszenia dystansu w celu usunięcia Garnizonu.
  • Minimalna odległość między przyjaznymi garnizonami wynosi teraz 100 m
  • Ta zmiana ma na celu umożliwienie bardziej równomiernego rozmieszczenia za linią frontu i zapewnienie większej awaryjności w przypadku upadku kluczowego garnizonu.
  • Czas odnowienia Posterunku został skrócony do 120 sekund, aby umożliwić graczom ich utrzymanie
  • Aby skutecznie atakować terytorium wroga, posterunki można teraz umieszczać znacznie częściej.
  • Czas przejmowania sektorów został teraz skrócony do 2 minut
  • Aby stworzyć bardziej zdecydowane konflikty w punkcie, nieznacznie obniżyliśmy całkowity czas na przechwycenie punktu. Okazało się, że szczególnie w trybie ofensywnym sporna natura przejmowania (w jedną lub w drugą stronę), a także całkowity czas potrzebny na ich przejęcie, oznaczały, że gry mogły trwać znacznie dłużej niż 2 godziny, co skutkowało żmudną rozgrywką i brakiem decydującego zwycięstwa lub porażki.
  • Jak zawsze będziemy monitorować wszystkie te zmiany i ich wpływ na przebieg rozgrywki. Obecnie przygotowujemy dwie znaczące meta-zmiany, nowe funkcje: pojazdy transportowe i zmiany wsparcia / inżyniera. Dodaliśmy również nową zdolność dowódcy „Airhead” (szczegóły poniżej), aby umożliwić każdej z sił lepsze strategiczne zdolności do łagodzenia przełamów lub uderzenia na terytorium wroga.

 

Team Kille (zabójstwa swoich)

Kary za zabójstwo drużyny kumulują się teraz. Dodatkowe TK wydłużą twój następny czas ponownego odrodzenia o 10 sekund za każde zabójstwo drużyny.

 

Odrodzenia

Korzystanie z funkcji ponownego odrodzenia w menu w grze ma teraz 20 sekund czasu dla tej opcji.

 

Airhead

Z definicji - Airhead to przyczółek utworzony przez zrzuty z powietrza - często na terytorium wroga. W Hell Let Loose dowódca może założyć Airhead w dowolnym wybranym przez siebie miejscu. Po użyciu tej zdolności samolot zaopatrzeniowy dla Twojej drużyny upuści tymczasowy punkt odrodzenia Airhead w docelowym miejscu.

Koszt: 75 siły roboczej (man power)
Czas odnowienia: 10 minut

  • Wszyscy gracze piechoty i zwiadowcy mogą się na niej odrodzić.
  • Gracze mogą pojawiać się na nim co 30 sekund przez 2 minuty (około cztery fale odradzania).
  • Zachowaj ostrożność podczas upuszczania Airhead na terytorium wroga - ponieważ obecność wroga może go natychmiast zniszczyć - czyniąc go bezużytecznym.
  • W przeciwieństwie do nowych zmian w garnizonach, Airhead JEST niszczony przez bliskość wroga.

Rekomendowane użycie:

  • Airhead może być używane ze skoordynowanymi jednostkami do skutecznego flankowania i głębokiego ataku na terytorium wroga.
  • Airhead można skutecznie wykorzystać do uratowania upadającej linii frontu.

 

Aktualnie pracujemy nad:

  • Funkcjonalność inżyniera - w tym budowanie przydatnych lokalizacji obronnych.
  • Obsługa funkcji.
  • Powrót do fizyki i funkcjonalności czołgów i pojazdów - kolizje na mapach itp.
  • Badanie implementacji freelooka. (red. freecam ma być dostępny dla każdego administratora)
  • Badanie sposobów zapewnienia graczom większej kontroli nad tym, który mundur jest automatycznie nakładany względem mapy.
  • Zbadanie ustawienia „Historycznego” w menu opcji dla graczy, którzy chcą historycznie dokładnego munduru na mapę. Byłoby to niestandardowe ustawienie po stronie klienta, które nie byłoby obowiązkowe dla wszystkich graczy.
  • Funkcjonalność i przydatność załogantów (crewman).
  • Dalsze udoskonalanie systemów animacji TPP (w celu rozwiązania wszelkich problemów przedstawionych w U7 i zbudowania większych cykli proceduralnych).
  • Przeróbka skrzynek z amunicją i typów zaopatrzenia - w tym pętla wsparcia i logistyki.
  • Nowe umiejętności dowódcy.
  • Remont SME, SMDM i Hurtgen Forest, a także kontynuacja prac na plażach Utah, Omaha i PHL.
  • Pojazdy transportowe i dostawcze.
  • Badanie implementacji walki wręcz.
  • Nowa broń (FG-42 i więcej).
  • 3 nowe niezapowiedziane mapy.
  • Nowe dostosowania.
  • Nowy front.

 

Co dalej?

Bardzo dziękujemy za nieustające wsparcie w ramach wczesnego dostępu. Aktualnie już ciężko pracujemy nad aktualizacją 8 + pracujemy nad ogromną liczbą poprawek błędów, nowych funkcji, nowych pojazdów (i typów pojazdów) oraz wielu rzeczy, które wymieniliśmy powyżej. Jeśli podoba Ci się Hell Let Loose, chcielibyśmy, abyś zostawił nam recenzję na Steam.

Lista zmian i poprawek dostępna jest w oficjalnym komunikacie na platformie Steam.

Do zobaczenia na froncie!

 

▪️▫️◻️?◻️▫️▪️

Zapraszamy na serwer Discord polskiej społeczności Hell Let Loose:

discord.hellletloose.pl

Kopiowanie treści zabronione.
Autor tłumaczenia: @parasite

 


Zobacz cały artykuł

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now