przez Krafft,
Developer Briefing

Cześć!

W końcu po dłuższym okresie otrzymaliśmy nową odprawę deweloperską a w niej:

Wprowadzenie nocnych wariantów poszczególnych map

Most Ludendorff nocą.
Foy nocą
PHL nocą
Kursk nocą

Dodanie pistoletu sygnałowego.

Pistolety sygnałowe były używane podczas II wojny światowej w sytuacjach, gdy cisza radiowa była ważna, często wykorzystywana przez ludzi do wysyłania sygnałów lub ujawniania swojej pozycji, zwykle gdy byli w niebezpieczeństwie i potrzebowali pomocy. W grze Hell Let Loose pistolet sygnałowy będzie przede wszystkim przydatny w wykrywaniu lub podświetlaniu pozycji wroga. Będzie to szczególnie pomocne w operacjach przy słabym oświetleniu lub w nocy. Trzy pistolety na flary, które pojawią się w aktualizacji nr 12, to:

  • niemiecki Leuchtpistole 42;
  • radziecki SPSh-42;
  • amerykański AN-M8,

które początkowo zostaną dodane do roli Obserwatora każdej frakcji. Decyzja o przypisaniu pistoletu sygnałowego do roli Obserwatora była dla nas ważna, ponieważ uważamy, że posiadanie takiego wyposażenia uatrakcyjni rolę. Pistoletu sygnałowy prawdopodobnie będzie stałym narzędziem na wyposażeniu obserwatora i można będzie go używać na mapach dziennych i nocnych. Ostatecznie ta decyzja nie jest wiążąca i będzie podlegać zmianom w oczekiwaniu na szereg sesji PTE, podczas których będziemy omawiać możliwości pewnych wyborów projektowych. Wraz z możliwością wizualnego sygnalizowania okolicznym sojusznikom obszarów obecności wroga, aktywowane flary będą również działać jako narzędzie zwiadowcze, oznaczając pozycje wroga w promieniu 50 metrów przez 30 sekund. Ta akcja będzie podobna do obecnej zdolności dowódcy samolotu zwiadowczego na mapach dziennych.

Amerykańska i Sowiecka flara
Niemiecka flara

Krótka dyskusja o wyborze nowej mapy – Remagen

Zasadniczo interesującym i kluczowym aspektem Remagen jest dynamika mostu. Podczas II wojny światowej mosty były kluczowymi punktemi, a cała wojna kręciła się wokół zdobywania i zachowania terytorium. Mosty, takie jak Most Ludendorffa (nazwa mostu kluczowego dla naszej mapy Remagen) były postrzegane jako niezwykle korzystne pozycje strategiczne do zdobycia lub zniszczenia, ponieważ zapewniały najszybszą możliwą drogę naprzód siłom obu stron. Zniszczenie mostu może oznaczać zmianę trasy całej armii – często przez znacznie lepiej bronione i niebezpieczne terytorium – przesuwając front czasami nawet o 100 mil.

Planowany PTE przed U12

PTE na nowej mapie Remagen już wkrótce!

Ze względu na postępy przy pracach nad nową mapą , jesteśmy podekscytowani mogąc ogłosić nasze pierwsze PTE U12, aby wszyscy gracze mogli wypróbować rozgrywkę na nowej mapie – Remagen. Planujemy, aby pierwsza sesja PTE rozpoczęła się w ciągu najbliższych dwóch tygodni. W tym wstępnym teście chcemy mieć wariacje mapy zarówno w dzień, jak i przy słabym oświetleniu (noc), skupiając się przede wszystkim na tym, jak gra się na mapie. Inne elementy, takie jak naprawianie błędów i dopracowywanie, są nadal w toku.

Jak zawsze, bardzo doceniamy wszystkich, którzy biorą udział, niezależnie od tego, czy chodzi o przekazywanie cennych opinii i raportów o błędach, czy po prostu pomagamy w liczbach w celu przetestowania obciążenia serwera i innych elementów. Wskoczymy również do bitwy w szeregach tego dnia, więc jeśli masz czas lub jesteś po prostu ciekawy, z przyjemnością wysłuchamy Twojej wiadomości!


Jak dołączyć do PTE?


Jeśli po raz pierwszy chcesz wziąć udział w PTE, musisz udać się na Discord, gdzie znajdziesz informacje o tym, jak dołączyć i otrzymywać powiadomienia, kiedy trwa okres testowy. Pełny dziennik zmian można zobaczyć na oficjalnym dyskursie HLL na kanale #pte-Info tego dnia.

Na dziś tyle, dziękuję za uwagę!

Udostępnij wpis:

Powiązane wpisy